12.BÖLÜM

398 40 3
                                    

Eylemden

Hani kulaklığını takarsın ama birkaç şarkı ardından çıkarırsın. Ya da sıkılırsın ve film açarsın. Film çok güzeldir ama 10. dakikada kapatırsın. Tüm yemekleri yemek için masaya oturursun ama iki lokma sonra masadan kalkarsın. Dışarı çıkarsın ama bir,iki sokak sonra eve dönersin. Bilgisayarda zaman geçirmek istersin ama site adı yazamayacak kadar bunalmışsındır .Bir şeyler yazmak istersin ama elin kalem bile tutamaz olmuştur. Arkadaşlarınla konuşmak için sosyal ağa girersin ama 'merhaba' diyecek halin kalmamıştır. Ağlamak istersin ama gözyaşların içine akmaya başlar .Uyumak için yatağa yatarsın ama göz kapakların sana ihanet etmiştir. Öyle bir boşluktayım işte .Hiçbir şey yapmak istemiyorum."


Fethi niye bunu yapmıştı bilmiyorum ama benden çok güzel çekeceği var.
Ne demek ya yanı başında intihara kalkışmak ? Ne demek Gizem'i yalnız bırakmak ? Ne demek böyle çekip gitmek ? Tamam bende bu konularda sütten çıkmış ak kaşık değilim ama ...
Ne biliyim işte sevdiğim insanların zarar görme ihtimali bile çıldırtıyor beni .Hakikaten ben Fethi'yi seviyor muydum? Daha geleli 1 hafta olmamıştı oysaki .1 haftada nasıl bizden biri gibi olmuştu ? "Bizden" derken Kardeşten de öte olan adı konulamayan aramızda ki bağ gibi
Fethi...Haa ben Fethi'nin durumunu söylemedim değil mi ?Ameliyattan çıkardılar .Durumu iyi Şah damarına sadece 2 santim kalmış sadece 2 santim hayatı o 2 santimle kesinleşmişti. Şimdi bir psikolog içerde Fethi ile konuşuyor .Yani bir dinleseler beni Fethi yaşadıklarını psikolağa anlatacak biri değil.
Benim gibi o Hayata Küsmüş Karanlıkta dipte.
Aydınlığa ulaşmak istemiyor...
Geçmişinden Utanıyor ,Eminim ki her gece geçmişine beddua ediyordur gözlerini yummadan önce.
Hem rahat uyuduğunuda sanmıyorum.Zaten iyi insanlar geceleri rahat uyuyamazlar.
Ben böyle kendi kendime düşünerek beynimi yoruyorken Fethi'nin kapısı açıldı ve psikolog çıktı. Büyük adımlarla yanıma yaklaştı.

P:Eylem hanım Allah Size sabır versin Ben Hayatımda Fethi bey gibi bir hastaya rastlamadım nasıl uyuz nasıl odun bir insan ya lütfen siz konuşun eğer gerek kalırsa ben başka bir doktor arkadaşıma sevk edeceğim .

Elimde olmadan gülümsedim .Kimbilir yine ne Uyuzluk yapmıştıda Adamcağızı böyle sinir etmişti.

E:Siz merak etmeyin .Ben onunla ilgilenirim .

P:Kolay gelsin efendim.

Doktora gülümseyip Fethi'nin odasına doğru hızlı adımlarla ilerledim.
Zaten açık olan kapının önünde durdum .Kokusu geliyordu burnuma o kokuyordu oda.
Kokusu...Çok tanıdıktı.
Tıpkı..Tıpkı "Babam" gibi kokuyordu..
Onu daha önce kaç kere gördüm bende hatırlamıyorum ama Annemin bana kızmalarından , attığı dayaklardan , azarlarından...Küçükken her zaman ona sarılırdım kokusunu küçücük ciğerlerime dolduruldum.
"Üzülme benim Zeytin Gözlüm ,Sakın üzülme sen üzülmeyi en son hak eden kızsın" derdi o kadar mutlu olurdum ki...O an ki canımın acısı uçup giderdi sanki..
Kapının önünde depreşen duygularımı bir kenera bırakıp içeri adım attım.
Fethi telefonu eline almış oyun oynuyordu.
Eminim ki Psikoloğuda böyle çıldırttı.
Benim geldiğimi fark etmemiş olacak ki .

F:Yaa abicim istemiyorum dizim var diyorum sanane benden.

E:Banane öyle mi ?

F:Hı ? Eylem ?

E:Ho? Eylom ?

HÖDÜK !!!

F:Hayrola birşey mi oldu ?

E:Yok canım hiçbirşey olmadı .
Ne var yani Boğazını kestiysen ?
Ne var az önce son derece riskli bir ameliyattan çıktıysan ? Hiçbirşey olmadı !

F:Abartma ya ! Boşver ayrı yeten..
Bir şeyim yok benim yine geberemedim zaten . Önemli bir şey var mı ?

Allah'ım sen bana sabır ver !

E:Sen beni çıldırtmayamı çalışıyorsun be adam !
Hem yanı başımda canına kıy ,
Hem gel burada saçmala .
Senin derdin ne oğlum ?
Ne demek boğazını kesmek şerefsiz bir kız yüzünden ?
Söyle lan ne demek ?Bir dahakine gel ben keserim boğazını sen zahmet etme .Lan hadi herşeyi geçtim.
Gizem'idemi düşünmüyon lan ?
Kızcağızın senden başka kimi var lan ?

Fethi önüne bakıyordu sadece .

E:Şu an gözümde korkak bir aptaldan farkın yok emin ol buna .

F:Bu korkaklık mı ? Lan benim hayatımda yediğim kazığın haddi hesabı yok !
Ben bunlarla herzaman yüzleştim Ha! Kaldıramadım o başka ama ben en azından yüzleştim asıl korkaklık ne biliyor musun ?
Senin yaptığın !Tamam acı çekmiş olabilirsin ama yüzleşmiyorsun sen bunlarla ! Her aklına geldiğinde sadece ağlıyorsun . Kaçıyorsun geçmişinden . Asıl korkaklık bu !
Senin şu an yaptığın geçmişin kötü diye bir daha iyi olamayacak mısın sanıyorsun sen ?
Unut artık ya yüzleş acılarınla yen artık .
Mutlu ol !
Korkma artık Korkma !

İlk defa biri bana bunları söylemişti acı olan şey ise her noktasına kadar gerçekti söyledikleri .
Korkaktım acılarıyla yüzleşmekten kaçan korkağın tekiyim .

F:Eylem ben Seni Seviyorum ...

Hı ne dedi o ?

E:Yok o bıçak senin beynine saplandı herhalde ?

F:Ciddiyim Eylem ben .

Biraz zorlanarak ayağa kalktı elimden tutup yatağa oturdu .

İlk gördüğümden beri hemde .
O bana ilk defa Ayı diyen kızı seviyorum...
O acılarına rağmen hayatta kalmayı beceren kızı seviyorum...
O Vatanı için 1 saniye bile düşünmeden canını verebilecek kızı seviyorum...
O merhameti içinde kocaman bir dağ olmuş kızı seviyorum...
O kardeşi için hayatından vazgeçemiş dünyanın en iyi ablası olan kızı seviyorum...
O Ben olmayı gören kızı seviyorum...
Eylem..Sen benim karanlığımı gördün ,Kimsenin fark edemediği acılarımı gördün..
Eylem ikimizde yaralıyız...
İkimizde Karanlıktayız...
İkimizde dipteyiz...
Ancak nasıl çıkarız biliyor musun ?
1 olursak....
Ben sen değil , Biz olursak...
Birbirimizin elini tutarsak...
Ben , Sen olmayı..
Sende , ben olmayı başarırsak...
Biz o dipten birlikte çıkarız Eylem Hemde nasıl çıkarız biliyor musun ?
Bir daha o karanlığa düşmemek üzere çıkarız ..
Bir daha o dibe batmamak üzere çıkarız...
Biz El Ele verip orada.
Mutlu çıkarız Eylem ..
Huzurlu çıkarız...
Karanlıktan kurtulup aydınlığa ulaşırız Biz senle birlikte bunu başarırız Eylem ...
Sadece izin ver "Biz " olalım ....

Ne diyeceğim konusunda ufacık bir fikrim bile yoktu...
Tamam Fethi hayatında gördüğüm En ama En iyi yürekli adam...
İşte tamda bu yüzden yapamam aslında...
Ben onu hak etmiyorum...
Ben onu bu halimle hak etmiyorum...

E:Sana bir şey soracam .
Sen bana hiçbir zaman Herşeyinle benimsin diyemeyeceksin..
Bu bile anlatmıyor mu zaten benim sana layık biri olmadığımı ?
Yapma Fethi ! Bunu bana da kendine de yapma !
Gün gelir bu yük sana ağır gelir.
Parçalama şu kalbimi..
Kendini de üzme , beni de..

F:Eylem Sen nasılsın biliyor musun ?
Kanatları yara almış bir kuş gibisin ...
Bir daha uçarsan düşmekten korkuyorsun...
Sonuna kadar haklısın Eylem ...Bende korkuyorum ..
Ama ben neyden korkuyorum biliyor musun ?
Ben sana bir kere bile "Sevdiğim " demeden beni silip atmandan korkuyorum...
Ben senden gelen Acı dan korkmuyorum Eylem..
Ben senden gelen Her Mutluluk gibi , senden gelen Her Acıya da razıyım Eylem...
Hem şunu bil Ölüm Meleği...
Ben şu boğazımı senin için 50 kere de iste 50 kerede düşünmeden keserim .
Ama ben senden sıkılmam senden gelen acılar bana ağır gelmez ...
Eylem ben seni herşeyinle sevdim...
Çatışmada öldürdüğün adamlara ettiğin küfürleri duyupta sevdim...
Eylem Ben senin geçmişini silmek istiyorum...
Senin canını yakan her yaşantını senin zihninden silip, yerine mutlu olduğun anılar koymak istiyorum Eylem ...
Ben senle beraber mutlu olmak istiyorum...

Artık korkularımla yüzleşmek zorundayım...
Şu salağın ettiği laflardan akan göz yaşlarımı silip hayatımda hiç yapmayacağım bir şey yaptım...

Fethi'nin dudaklarını Kendi dudaklarımla birleştirdim...🌙



Aşka Küskünler  "EyFet"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin