Fethiden
Sevgi hiç olmak mıdır sahiden ? Aslında biraz düşününce ne kadar seversem seveyim birini sonunda hep ya kocaman bir Hiç ya da Acı olmadı mı ? Kocaman hiçliklerle kafamı yastığa koyuduğum kaç gecem geçti benim ? Yinede seviyorum hala neden seviyorum ben Eylem i daha 2 gün olmadı ki tanışalı neden böyle sevdalandım ben ona neden o olmadam yaşayamayacakmışım gibi his ediyorum ? Belki de hevestir bu ya da bir tür iç güdisel sevgidir tabi ya doğru ben Eylem i bu kadar kısa sürede bu kadar çok sevemem ki hem uyuz zaten gıcık ta bana .
E:Heyyy! Avcı daldın gittin hayır ola ?
F:Yok Birşey be Ölüm Meleği...Sen öyle söyleyince düşündüm bir an Haklısın şimdiye kadar kimi sevdiysem arkamdan bıçaklamadı mı ? Bıçakladı önce Ceylan ve Abim Sonra o Şerefsiz Sebo'nun Gizemi me yaptıkları hep en sevdiklerim en değer verdiklerim yaraladı beni Şöbyle bir baktımda hakikaten hiç olmakmış sevgi ...
NOT:Gizem Fethi'nin kız kardeşi 15 yaşında ve Fethi'nin en yakın arkadaşı aynı zamanda kuzeni tarafından tecavüze uğruyor bunun üzerine intihara kalkışıyor ve Fethi tarafından Yurtdışına okul için gönderiliyor ilerleyen bölümlerlerde karşımıza çıkacak ..!
E:Gizem'in sevgilin mi ?
F:Yok be ! Kız kardeşim .
E:Hee! Ne oldu ki ona ?
F:E-en yakın arkdaşım kardeşim d-aha 12 y-yaşındayken d-doku-
E:T-tamam tamam anladım .
Gözleri dolmuştu Eylem'in yüksek ihtimalle benim de ..Ama ben intikamı mı aldım o herifi yerin yedi kat altına dikine gömdüm !
E:Şu Sebo denilen Şeref yoksunu Hapiste mi ?
F:Yok ,değil sanırım yerin 7 kat altında dik bir şekilde bize bakıyor olmalı .
E:Nasıl yani ? Sen öldürmedin değil mi adamı ?
F:Tabi ki de geberttim ! Hatta 2 yıl hapis yattım oda ağır tahrikten az kaldım içerde zaten ondan sonra yazıldım askeriye ye .
E:Peki şu Ceylan meselesi Abimle yakaladım demiştin ?
F:Biz evlendik Ceylan'la ama daha gençtim öyle çaylak aklı 20 yaşında evlendik . 1 ay geçti Ceylan hamileyim dedi .6 ay da da doğurdu bize erken doğum dediler bende inandım hatta daha çok üstüne düştüm onların neyse ben böyle 4 yıl geçirdim kendi çocuğum diye hergün sarıldım ben Umut'a , 4 yıl sonra bir gün hastalandı böyle vücudu falan yara döktü tabi ben velvele falan doktora geldik teşhisi konulamıyor hastalığın doktora öylesine sordum pramatüre olmasıyla ilgisi var mıdır acaba dedim .Doktor un o cümlesi hayatımı değiştirdi zaten şey dedi doktor Umut pramatüre değil ki Bu hastanede doğmuş dosyasında gördüm umut tam gününde doğmuş. O an dedim işte Fethi olum sen malın tekisin dedim . Ses etmedim ama Umut hasta zaten daha fazla üzülmesin dedim 3 ay sonra Umut ö-öldü otopside çıktı hastalığının sebebi İki farklı sperm döllenmiş ve doku uyuşmazlığı olmuş Bunlardan biri abim in biri de benim sonra abim geliyor karşıma özür falan diler ama yüzü yoktur diyorum onun söyledikleri ne oluyor
Fethi Allah Senin Belanı Versin O gece Ceylanla birlikte olmasaydınız ölür müydün ? Senin yüzünden Umut 'um öldü diyor zaten o zaman devre koptu bende abime bir daldım hastanelik oldu bizimkilerde onun tarafını tuttu bende o günden somra eve uğramadım zaten .NOT :Sapık Falan Değilim ...!
E:Her Zaman Söylüyorum Yine Söylüyecem "Aklı Olan Aşık Olmaz! "
Yani hele bu hikayeyi duyduktan sonra hiç olmaz .Birşey i merak ettim
Abinle Ceylan evlendiler mi ?F:Haklısın ..! Bu arada evet evlendiler .
E:Off! Ne diyeceğimi bilemedim ki . Ama Gizem le görüşmek isterim .
F:Emin ol seni çok severdi yani eski Gizem olsaydı .Oda Subay olmak istiyordu ama o günden sonra hayata küstü...Hep kendimi suçladım ben ben olmasaydım o şerefsizle tanışmazdı belkide hayatı mahf olmazdı Eylem bazen o kadar korkuyorum ki ona bir şey olacak diye ..Benim tek ailem o ..
E:İnan seni çok iyi anlıyorum ama sakın üstüne gittme hatırlatma ona unutur belki hatırlamaz ama öyle sorup sormadan da kesilme Allah Korusun o şerefsiz yüzünden kendine kıymaya falan kalkar
F:Denedi Zaten...Öyle öğrendim ben Tam 7 ay boyunca Tehdit etmiş bu Sebo Gizemi abini öldürürüm demiş Yavrum da söyleyememiş korkudan ..
E:Böyle şerefsizler neden hep iyi insanların hayatında olur ki ? Neden hep çocuklara gencecik kızlarla bunu yaşatırlar ?
F:En iyisi ne olacak biliyor musun ?
E:Ne ?
F:Kadınlara Tacizcilerini ve Tecavüzcülerini öldürmeleri için izin çıkacak .İşte o zaman görücem ben Masum bir kıza el sürebiliyorlar mı ?
E:Bence Erkekliği ortadan kaldırmalılar kökten çözüm .
F:Ee biz ne olacağız ?
E:Şahsen umurumda dahi olmaz .
F:Ha bu yüzden bu kadar ağladın demi az önce.
Ateş e bu yüzden Tek Ailem diyorsun.E:Eeee ! O ayrı Bu Ayrı değil mi ?
F:Yoooo Hiçte değil
E:İyi be tamam siz hariç ben sizsiz yapamam zaten .
F:Hah şöyle yola gel azıcık .
E:Fethi sana bir şey sorucam
F:Sor
E:Boynunu kırmamı ister misin Yakışıklı ?
F:Yakışıklı ?
E:Ayy pardon dilim sürştü (Umarım doğru yazmışımdır) AYI diyecektim.
F:Bakıyorum da başladığımız yere döndük .
E:Bu bir şans bence senin için yeni bir başlangıç hiç fena olmaz
Kapıdan bir kız girer .
X:Yok Artık Siz Tanışıyor Olamazsınız Değil Mi ?
E-F:BAL BÖCEĞİ !!
Farkındayım kısa oldu ama ne yapalım ❤
Tahminleri Alalım Bakalım X kişisi kim sizce ?
Kendinize iyi bakın 🙈😍😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşka Küskünler "EyFet"
Romance"Bu Hikaye Aşka küsmüş Olanların Hikayesi Sevmeyi Bilmeyen Okumasın " ...Yetimhane de büyümüş ve oranın müdürü tarafından tacavüze uğrayan Asker ve Aşk Yemini etmiş bir kız dı Eylem ... ...Ceylan dan sonra yıkılmıştı Fethi deli gibi Aşık olan adam ş...