19.BÖLÜM

403 45 6
                                    

Eylemden
Nasıl yüzüne bakacaktım bilmiyorum ama ,
Ben Fethi'yi bırakamam .
Farkında olmadan o kadar bağlanmışım ki ona.
Nefesim gibi .
O giderse bende yaşayamam.
Ben gidersem o da yaşayamaz.
Fethi yanıma uzanmış uyuyakalmıştı.
Ben de onu izliyordum.
Ellerim her onu uyurken izlediğimde yaptığım gibi gamzelerine gidecekti ki gözümün önüne gelen görüntülerden sonra geri çektim.
Ben onu hak etmiyordum.
Benim kirlenmiş bedenim onun o güzel yüreğini hak etmiyordu.
Ben başka birinin ellerime dokunmasından sonra ellerimi onun ellerine bağlayamazdım.
Beni ondan koparamayan tek bir şey vardı.
Bedenim ona ihanet etmiş gibi gelsede.
Ruhum bir tek onundu ,
İlk ve Son Sevdamdı.
Farkında olmadan akan gözyaşlarımın birazdan çok daha fazla akacağını bildiğimin için hızla ayağa kalktım.
Yeni yeni kendine gelmişti Fethi uyanmasını istemezdim.
Ayağa kalkıp bir adım atmıştım ki Gözlerimin kararıp az önce ağladımı duyup uyanmasın diye gitmeye çalıştığım Fethi'nin üzerine düşüp onu uyandırmam bir oldu.

F:Allah ! bina mı yıkıldı lan ?

Zaten ağlamaklıydım.
Üstüne birde bana şişko diye gönderme yapması.
Alıngaçlarım açık kalmıştı anlaşılan .

E:Heee evet bina yıkıldı.
Dana gibi sevgilin var çünkü.

Ağladığım için bebek gibi çıkan sesim Fethi'nin çok komiğine gitmiş olacak ki .
Daha önce hiç görmediğim gibi bir kahkaha attı.

E:Fethi Herşeyin tamam
İyisin hoşsun Yakışıklısın.
Birde böyle saçmasapan bir espiri anlayışında olmasa bal dök yala .
Ama nerede ?

Fethi söylediklerimle yana döndüğünde ağladığımı yeni fark etmiş olacak ki birden o şen kahkahasını kesti .
Elleri yavaşça yüzüme doğru yükselirken hiçbirşey demedi.
Yavaşça yüzümü yüzüne yaklaştırdığında gözyaşlarımdan öpmeye başladı.
Bu oluyordu işte .
En çok korktuğum şey oluyordu.
Fethi'yi o pislik gibi görüyordum...

Fethiden
Eylem'in gözyaşları hiç durmayacakmış gibi gözlerinden yanaklarına doğru süzülürken ben ona iyi geleceğini düşünerek öptüğüm gözyaşlarını aklıma gelen şey ile anında bırakmıştım.
O yatağın kenarına doğru çekilirken nasıl titrediğine takıldı gözlerim.
Ben onu bu hale getirmiştim.

E:Yapma...Yapma Canım Acıyor...Yapma...Yalvarırım...Bırak...

Kendime beddualarımı saydırırken koşarak Tim'in olduğu ortak alana gittim.

F:Ateş Eylem sinir krizi geçiriyor sanırım.
Sen biliyorsundur ne yapıcaz ?

A:Neden ne oldu ki ?

Telaşlanmamış hala oyununa devam ediyordu.
İnsanın sinirleriyle oynamayı çok iyi biliyordu.
Kendimi tutamadım üstüne yürüdüm.

F:Lan Kardeşin Diyorum.
Eylem diyorum !Sinir krizi geçiriyor diyorum !

A:Haa ? Aga sen ne diyon ?
Hadi koş yürü.

Dalgın olduğunu anladığım için daha fazla üzerine gitmedim.
Tam bizim odaya doğru gitmeye başlamıştık ki
Ardı ardına gelen ve hiçbir şekilde durmayan silah sesleri buna engel oldu.
Biz önce mühimmat odasında kısa bir hazırlık yaptıktan sonra dışarıya doğru çıkarken aklım hala Eylem'deydi.
Kendinde değildi ve yatağı tam camın önündeydi çok kolay bir şekilde vurulabilirdi.
Ben Eylem'i düşünürken Yavuz  komutanımı gerçekten sinirlendiğimi anladım.

Y:Avcı ! Sana bir görevi kaç kere tekrar etmemiz gerekiyor ?
Kendine gel yoksa güzel bir ceza seni kendine getirtir.

F:Anlaşıldı Komutanım.
Emriniz Nedir ?

Y:Keskin Nişancı Var !
Kafamızı çıkarıp ateş dahi edemiyoruz.
Kendine uygun bir yer bul .
Biz seni korurken oraya git ve şu Allah’ın Belası Herifi bul.

F:Emir Edersiniz Komutanım.

K:Komutanım işinize karışmak gibi olmasın ama ,Avcı kadar olmasa da nişancılığımız var.
Tehlikeli aga bu ben gitsem Avcı yerine ?

F:Kusura Bakmayın Komutanım Ben Cevap Vericem .
Keşanlı sen kendini ne zannediyorsun ?
Beceriksiz miyim ben ?
Bir görevi bile beceremeyecek miyim ?
Dediğin bu anlamı taşıyorda .
Yani iyi bir asker değilim ben .

Sanırım Eylem'den bulaştı.
Baya Alıngandım Bugün.

Y:Umarım bir daha Fethi'ye laf söylememen gerektiğini anlamışsındır Keşanlı. Neyse,
Gözüne bir yer kestirdin mi Avcı ?

F:Evet Komutanım Hemde baya Yanarlı Dönerli bir yer .

Yavuz komutanım benim baktığım yere doğru dönünce önce bana
'Senin IQ'ün Tek Basamaklı Sayılardan Mı Oluşuyor ?'
Bakışı attı.
Sonra bunu dile döktü.

Y:Avcı ben de seni en aklı başında olanları sanardım.
Hangi polisiye kitabında okudun lan benzin tankerinin üstünde çatışmaya girmeyi ?

F:Ya komutanım hem en açık alan orası hem de , eğer adamı bulamazsam tanker teröristlerin olduğu yere çok yakın bir kerede patlarlar kurtulursunuz.

Y:Senden mi ?
Evet kurtuluruz .
Bir daha Keşanlı'ya deli diyenin alnını karışlarım.
Bana bak Fethi
Yavuz komutanın önünden hızla koşarken boynun da sinirden atan birkaç damarın sesini duyabiliyordum.

Y:Ulan Fethi Sen Göreceksin Fethi !

Çoktan koruma ateşine başlamışları ama onlarda kafalarını ne zaman çıkarsa nerden geldiği belli olmayan kurşunlar önlerini kesiyordu.
Hızla tankerin olduğu tarafa doğru koşarken omuzumda hissettiğim hafif acıyla 1 saniyeliğine duraksadım.
Koşarken bu acı bütün bedenime doğru yayılsada hissetmemeye çalıştım.
Sonunda tankerin önünde geldiğimde biraz zorlanarakta olsa üstüne çıktım ve hemen pozisyon aldım.
Goncam'ı hızlı bir şekilde kurduktan sonra önce bizimkilerin olduğu tarafa baktım.
Yavuz komutanım anlamış olacak ki kulağımda duyduğum ses bunu oldukça açıklıyordu.

Y:Fethi oğlum sen kaşındın .
Sakın ha bak sakın şehit olayım deme .
Seni ben geberticem.

Bir şey diyemiyeceğim için hemen etrafıma göz gezdirmeye başladım.
Adamı hemen bulmam lazımdı.
Yoksa Yavuz Komutanımla aramda çok güzel şeyler olacaktı.
Etafıma biraz dikkatli bakınca adamın nasıl bir Gerizekalı olduğunu anladım.
Hayır yani taşlarla kendini kamufle etmeye çalışmak nasıl bir salaklıktır ?

Adamı bulduğumu bildirmem için hemen. Kulaklığıma dokunup aktif hale getirdim.

F:Komutanım Kayalarla kamufle olmaya çalışan ve 10 kiloluk taşın altında olan zorla hareket eden gerizekalıyı buldum.

Y:Asıl gerizekalıyı ben biliyorum ama..! ne diye bu kadar uzatıyorsun lan indirsene herifi

F:Emir edersinizi Komutanım.

Elimi kulaklıktan çekip hemen az önce adamı gördüğüm yere nişan aldım .
Omuzum fena bir şekilde kanıyordu ve sancı yapıyordu.
Umarım atış yaparken bir sorun çıkartmayacaktır.

Son kez dürbündeki ayarlamamı yapıp kontrol ettikten sonra elim tetiğe kayması ve yaklaşık 215 metre ilerdeki adamın kafasında açılan deliği görmem bir oldu.

F:Adam tamam Komutanım.

Y:İyi İşti Avcı Bey .

F:Saolun Komutanım.

Ben omuzumun acısı yüzünden birkaç adam daha indirip bırakmıştım.
Çok fazla kan kaybetmiştim ve ellerim artık hiçbirşey tutamayacak duruma gelmişti.
Tankerin tepesinde ve vücudum hareket etmiyor tam anlamıyla öldürülecek askerdim.
Vücudumdan sonra yavaş yavaş aklımında benim irademden çıktığını gözümün önüne gelen ve birbirlerine kocaman sarılan Eylem ile Umut'u görmemden anladım.
Sanki az önce hissetmediğim vücudum kalbime giren ağrıyla her zerresi acı çeken bir hal almıştı.
O an hissettim.
Eylem'e bir şey olmuştu.
Umut Gitmişti.
Eylemde onun yanına gitmişti.
Gözlerimin az önce kapanmamak için direnen halinden eser yoktu.
Eylem'in yanındayken yerinden çıkacakmış gibi atan kalbim Eylem'in gittiği korkusuyla atışlarını iyice azaltmıştı.
Daha fazla bu düşünceye dayanamayan kalbim ve beynim sanki anlaşmış gibi aynı anda görevini yapmayı bırakmıştı...¿

Aşka Küskünler  "EyFet"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin