Sedel som opretý o bar v mojom klube, kam som po dlhom čase opäť zavítal. Tomuto miestu som sa vyhýbal najmä kvôli spomienkam, ktoré boli skutočne veľmi živé. V ruke som držal pohár plný Kapitána Morgana a spomínal na okamihy, keď som ho tu pred štyrmi mesiacmi kúpil tmavovlasej dievčine, ktorá ma zaujala hneď, ako prekročila prah tohto podniku.
Obzeral som sa po prítomných ľuďoch a snažil sa to všetkými možnými spôsobmi vypudiť z hlavy. Teraz som si nemohol dovoliť byť slabý a musím priznať, že spomienky na ňu ma oslabovali viac ako dosť. Aj napriek tomu, že je to od jej smrti taká doba, bolí to, akoby sa to stalo iba včera.
Prvé dni som strávil odmietaním všetkých faktov a najmä reality, ktorá bola až príliš krutá. Potom som vošiel do fázy obviňovania samého seba z toho, čo sa Diane stalo. Ale teraz nastal čas na pomstu. Ako sme už dávno zistili, tak Joseph – Dianin nevlastný brat – v sanatóriu nie je a mňa najviac zaujíma kde sa nachádza. Pátram po ňom už dlhú dobu, ale vyzerá to, akoby sa pod zem prepadol.
Ďalším mojim objektom je Derek a jeho neandertálci, ktorých popravím už len za to, že sa na Dianu škaredo pozreli. To jediné ma teraz vlastne držalo pri živote. Vedomie, že už čoskoro každý z nich zaplatí za to, ako v živote Diane ublížil. Ani jedného to neminie!
Odpil som si zo svojho drinku a takmer sa zadusil ostrou a horkastou tekutinou, ktorá sa mi zasekla v hrdle, keď mi pohľad padol smerom k tanečnému parketu. Pomedzi tancujúcich ľudí sa predieralo stredne vysoké dievča s tmavými vlasmi, ktoré boli ale o čosi kratšie ako si ich pamätám. Jej tvár bola tak známa a toto poznanie bolo tak silné, akoby ma práve niekto udrel do spánku kladivom.
Jej chôdza bola sebavedomá. Usmievala sa na všetky strany a pri tom prehadzovala hustými vlasmi z jedného ramena na druhé, akoby sa nevedela rozhodnúť, na ktorom to bude vyzerať lepšie. Postavil som sa z barovej stoličky a nechápavo hľadel na výjav predo mnou. Musí sa mi to snívať alebo to spôsobilo to minimum alkoholu, ktoré som za tú krátku dobu stihol do seba naliať. Ibaže všetko to bolo také živé a reálne, že som všetky dohady o preludoch okamžite zahnal.
„Diana,“ šepol som takmer nečujte a ďalej sledoval dievča, ktoré si štrádovalo cez podnik spôsobom, akoby jej patril celý svet.
DU LIEST GERADE
Revenge of the villain [z.m.] 2. séria ✓
FanfictionPokračovanie k He is a villain of the devil's law. Jeho najväčšie obavy sa naplnili. Cíti sa osamelo. Zranený. A hlavne plný hnevu a nenávisti. Prišiel o všetko. Nezostalo mu nič. Nič okrem jediného. Pomsty.