Všetko to bolo pre mňa nové. Nemyslím len to, čo sme sa chystali so Zaynom urobiť, ale skôr spôsobom, akým sa ma dotýkal a akým na mňa hľadel. Bol nežný a opatrný, akoby sa bál, že čo i len jeho prudší pohyb, by ma mohol rozlámať na kúsky. Hľadel na mňa s nevyrieknutou otázkou v očiach, zatiaľ čo ma pokladal na chrbát a dlaňami sa oprel vedľa mojej hlavy.
Nič nerobil, nehýbal sa, takmer ani nedýchal, iba so mnou naďalej udržiaval ten istý intenzívny očný kontakt. „Stalo sa niečo?“ opýtala som sa potichu a trochu sa zamrvila. Nedokázala som určiť na čo myslí. V tvári sa mu neodrážala nijaká emócia, ktorá sa zrejme usadila v jeho vnútri.
Pokrútil hlavou a trochu nadvihol kútiky ústa. Váhu svojho tela preniesol na kolená, aby ruky mohol použiť na rozopínanie mojej blúzky. S každým gombíkom si dával načas a ja som mala čím ďalej tým väčší pocit, že to robím naschvál. Teraz som však bola zaneprázdnená mojimi vlastnými myšlienkami, v ktorých som si predstavovala, ako z neho stiahnem oblečenie. Ibaže on mal na všetko čas, preto som nemohla robiť nič, iba ležať pod ním.
Blúzka skončila nevedno kde na podlahe jeho izby a ja som konečne dostala príležitosť odhaliť ho aspoň do pol pása. Nebránil sa a sám mi pomáhal, aby som to mala ľahšie a oblečenie bolo rýchlejšie dolu. Dlaňami som mu prešla cez boky a takmer zamrnčala pri pomyslení na to, ako nízko sú opäť jeho čierne džínsy.
Usmial sa a pobozkal ma na kľúčnu kosť. Jeho bozky boli jemné, takmer som ich necítila a šla som sa z toho nedostatku zblázniť. Prečo to robí? „Zayn,“ zašepkala som nedočkavo.
Pozrel sa na mňa spoza dlhých tmavých rias a uškrnul sa. Týmto pohľadom by tromfol kohokoľvek a nikto by mu neodolal. „Máme čas,“ šepol a venoval rýchli bozk priehlbinke medzi mojimi prsiami. „Na toto som čakal dlho, tak si to užijem.“
Jeho ruky odrazu prudko chytili moje stehná a pritlačil si ma k sebe bližšie. Ľahol si medzi ne a aj cez džínsový materiál nohavíc, ktoré sme ešte obaja mali oblečené som jasne cítila jeho vzrušenie. Pohol bokmi a mne z úst unikol hlasný vzdych, ktorý som v sebe nedokázala udržať.
„Vravel som ti, že raz budeš prosiť o moje dotyky,“ zamrmlal do pokožky na bruchu a ruky okamžite vsunul pod môj chrbát. nechcem ani vedieť koľko krát rozopínal dievčatám podprsenku, pretože to urobil veľmi skúsene a hlavne rýchlo. Okamžite som zahodila za hlavu žiarlivé myšlienky, ktoré by mi akurát tak znepríjemnili zážitok, ktorý je už teraz neopísateľne nádherný.
Do líc mi stúpla červeň, keď zvrchu sledoval moju obnaženú hruď. Jeho oči boli tmavšie ako kedykoľvek pred tým, no boli jemné a plné vážne a lásky. Necítila som sa nepríjemne pod jeho pohľadom, no stále som s tým nebola celkom zmierená.
„Si krásna, vieš to?“ šepol oboma rukami mi pomaly prešiel od krku, cez hruď, až po zapínanie nohavíc, ktoré šikovne rozopol. Ani som sa nenazdala a nohavičky bolo to jediné čo ma ešte ako tak zahaľovalo pred Zaynovým rozpáleným pohľadom. Mala som pocit, že pod ním zhorím na uhoľ.
Usmiala som sa sama pre seba keď som si uvedomila fakt, že už ani Zayn nedokáže viac vydržať držať sa v úzadí. Jeho krátkemu, ale účinnému týraniu mojej osoby bolo koniec a on sa až lačne pustil do skúmania môjho tela svojimi perami. Plytko som dýchala keď vo svojej veľkej dlani zvieral jedno z mojich pŕs a pri tom sa druhému venoval ústami. Bol jemný a keď na mňa každú chvíľu pozeral, vyzeralo to, že sa zaujíma, či si to užívam. Stále bol so mnou opatrný, za čo som mu bola nesmierne vďačná, ale teraz som chcela jediné...cítiť ho všade okolo seba.
„Nemusíš byť tak opatrný,“ povedala som potichu a jemne ho pohladila v čiernych vlasoch. Presne takto jemne by som si to predstavovala ako svoje poprvé. Ibaže ja už nie som panna a to dosť dávno. Nemusí sa báť, že mi niečím ublíži, hoci na druhej strane je toto skutočne po prvý krát, čo mám sex dobrovoľne.
„Chcem, aby to po prvý krát bolo dokonalé. Pre teba, pre nás oboch,“ vrátil sa ku mojej tvári a pobozkal špičku môjho nosa.
Usmiala som sa vzala jeho tvár do dlaní. Priblížil sa celkom ku mne a ja som spojila naše pery vo vášnivom bozku. Tento už nemal nič spoločné s tou jemnosťou, ktorou ma pred chvíľou Zayn obdarovával. Bolo v ňom cítiť všetko. Okrem lásky aj hnev, frustrácia, obavy, šťastie a všetky tieto emócie sa teraz medzi nami miesili.
Pritlačila som si ho viacej k sebe, pretože nikdy som nezažila nič lepšie, ako cítiť jeho pokožku na tej svojej. Tá moja bola o poznanie studenšia, tá jeho naopak horúca, takmer rozpálená. Až teraz som si uvedomila, že nie iba jeho telo ma ohrieva, ale aj rapídne stúpajúca teplota v miestnosti. Mala som pocit, akoby sa zmenšovala, akoby sa zmenšoval celý svet a napokon sme na ňom zostali iba my dvaja. Bez zlých spomienok na moje detstvo, bez Dereka, bez iných ľudí, ktorý by nám nikdy nepriali šťastie.
Prestala som sa zapodievať hlúposťami a namiesto toho sa začala zaujímať o zapínanie jeho nohavíc. Moje roztrasené prsty neboli tak šikovné ako tie jeho. Zasmial sa a pri pohľade na moje počínanie a rýchlo ma pobozkal na čelo. „Ja to urobím, láska,“ postavil sa z postele a po rozopnutí gombíka a zipsu sa mu nohavice takmer samé zošuchli k zemi. Bol krásny, až tak, že som sa nedokázala nabažiť pohľadu na jeho telo.
Potmehúdsky úsmev na jeho tvári mi naznačil, že si to uvedomil aj on sám. Opäť sa položil medzi moje stehná a začal sa venovať mojim perám. Bol to iba zastierací manéver, aby som si neuvedomila, že jeho ruka miery oveľa, oveľa nižšie a ž od lem mojich nohavičiek. Mykla som sebou a prudko vydýchla do Zaynovich pier. Mierne sa odklonil a ostražito na mňa pozrel. Jeho ruka sa v mojom lone prestala hýbať a aj on celý skamenel. Vyzeral, akoby si pýtal súhlas k pokračovaniu. Zrejme si moju reakciu vysvetlil zle. Bola som šokovaná, ale nie vystrašená. Chcela som, aby pokračoval a nie prestal.
Dlho som ho pobozkala a jeho ruka sa znova pustila do pohybu. Odtiahol sa odo mňa a miesto bozkávania si užíval pohľad na moju tvár skrútenú do grimasy plnej rozkoše. Zaklonila som hlavu, keď jeho pohyby naberali na rýchlosti a intenzite. Bolo to po prvý krát čo som cítila potešenie z tak intímnych záležitostí. Netrvalo dlho a hoci to bolo po prvý krát, čo som niečo také cítila, okamžite som vedela, že o chvíľu budem na úplnom vrchole. V mojom tele akoby v tej chvíli explodovala vlna energie, ktorá ma celom ochromila. Nedokázala som rozpoznať kde mám nohu a kde ruku. Iba som splašene dýchala s úmyslom nájsť stratený kyslík.
Vôbec som si neuvedomila, že tak pevne zvieram Zaynove rameno, až kým som si nevšimla na jeho pokožke červené ryhy do mojich nechtov. Ospravedlňujúco som sa usmiala. „Prepáč,“ povedala som potichu a venovala mu rýchli bozk na ranené miesto.
Usmial sa prstom si prechádzal po bruchu. „Prosím ťa ani som si to neuvedomil. Bol som zaneprázdnený sledovaním ťa, keď si dosiahla orgazmus,“ v jeho očiach hralo pobavenie, ale tiež túžba. „Dokázal by som to sledovať neustále,“
ESTÁS LEYENDO
Revenge of the villain [z.m.] 2. séria ✓
FanficPokračovanie k He is a villain of the devil's law. Jeho najväčšie obavy sa naplnili. Cíti sa osamelo. Zranený. A hlavne plný hnevu a nenávisti. Prišiel o všetko. Nezostalo mu nič. Nič okrem jediného. Pomsty.