24. Kapitola

1.3K 69 0
                                    

            Smiala som sa  a pri tom si zapchávala uši, keď Eleanor a Lou spievali na plné hlasivky pieseň Roar od Katy Perry. Nieže by nemali dobré hlasy, ale ten song je proste stavaný na hlasy s vysokým rozsahom čo oni veľmi nemajú, preto sa to viac ako na spev podobalo na škrek paviána.

 

            „Ešte raz, ešte raz,“ zakričala Eleanor, keď pieseň skončila. Noc už značne pokročila, na zemi sa váľali dve vypité fľaše Tequili a tretia sa pred chvíľou načala. Takmer som už nevedela kde mám nohu a kde zase ruku. Jediné čo som vedela bolo, že prestať prijímať poháriky som mala už veľmi dávno. Ale kto by sa odvážil kaziť tak dobrú zábavu, ktorá sa isto nebude opakovať často.

 

            „Nie prosím, už stačí,“ stopla Rebeka Danielle, ktorá chcela Eleanor urobiť po vôli. „Myslím, že spevu bolo dosť. Vďaka bohu, že nemáme na blízku nijakých susedov.“

 

            „Myslíte si, že sme mohli vôbec vypiť všetky zásoby Tequili, ktoré sa nachádzali v tomto dome?“ opýtala som sa zamyslene a pozrela sa každej z nich do očí. V miestnosti zostalo hrobové ticho a ja som čakala ktorá z nich sa ozve prvá. Ibaže to by sa nemohli začať smiať na plné obrátky. Nevedela som čo také vtipné som povedala, ale smiechom ma nakazili takmer okamžite. Sánka aj brušné svaly ma boleli od celovečerného smiechu a ak by bola skutočná pravda, že smiech predlžuje život, tak ja som si ho predĺžila už o pekných 50 rokov.

 

            „Myslím, že sme to povolené nemali,“ prehovorila už po tretom záchvate smiechu Lou. Takmer sa zajakávala a nevedela popadnúť dych, tak ako väčšina osadenstva tejto miestnosti.

 

            „Ale je to ich vina. Nás predsa nemôžu obviňovať, iba sme zapíjali žiaľ, smútok a samotu,“ obhajovala som nás, keď som mala pocit, že sa na slová končene zmôžem a pri tom sa nezadusím vlastným jazykom alebo slinami.

 

            „Ale čoby, normálne máme protest a premýšľam aj nad tým, že Louisovi odmietnem sex, aby som to dotiahla do konca. Vážne, toto mne teda nikto robiť nebude,“ tvárila sa veľmi odhodlane čo vyvolalo ďalšiu vlnu smiechu.

 

            „Chudák Louis, bude z toho zdrvený,“ pokrútila Rebeka hlavou a takmer súcitne hľadela na Eleanor.

 

            „Zdrvený asi tak ako som bola ja dnes?“ prstom ukázala na seba a hoci sa jej jazyk plietol teda kvalitne, túto vetu poskladala v celku súvislo.

 

            „Toto má byť protest proti ich práci?“ opýtala som sa zamyslene a nohy si vyložila na stôl pred sebou. Bolel ma každý kúsok tela, ale v tejto chvíli som to nevnímala nepríjemne. Skôr som vedela, že zajtra bude môj najlepší kamoš záchodová misa, lieky proti bolesti hlavy a Zayn bude naštvaný.

 

            „Nie, nech si robia čo chcú. Toto má byť protest proti tomu, aby ich práca zasahovala do môjho a Louisovho sexuálneho života. Alebo celkovo vzťahu,“ opravila sa rýchlo.

 

            „Aspoň nejaký sexuálny život máte,“ ozvala sa odrazu Lou a jej hlas bol viac ako namosúrený.

Revenge of the villain [z.m.] 2. séria ✓Donde viven las historias. Descúbrelo ahora