A Berg túl az utolsó városon, egy kisebb homokos dombon szállt le. Serpenyő volt az első őrszem. Este ő figyelt rá, nehogy megtámadják őket a Buggyantak.
Mielőtt azonban mindenki nyugovóra tért, egy hosszas veszekedést még lebonyolított a csapat. Végül mind belátták, hogy várniuk kell. Thomas érdekében, és az immunis kölykök jelenlétét figyelembevéve született meg a döntés.
Mikor az ég világosodni kezdett, Newt lépett ki a Berg belsejéből, s a legközelebbi sziklának támaszkodó fiúhoz sétált. Átvette a helyét, Serpenyő pedig óriási örömmel rongyolt be a gépbe, s feküdt le a szőke fiú helyére.
Newt feladata az volt, hogy felébressze a többieket, ha meglátja a Napot. Így is tett. Először Jorgéhoz ment be, majd fokozatosan felvert mindenkit...
És belekezdtek a készülődésbe.
◇
- Thomas - a lány hangja fejfájást okozott a fiúnak. Mintha egy fúróval szúrták volna ki a koponyáját.
Erre ébredni...
Korábban még szépnek tartotta és kedvesnek. De azok után amit tett, minél többször hallotta ezt a hangot, annál taszítóbbá vált. Nem akart felelni Teresának. Nem akart beszélni vele és nem akart figyelni rá. Minden tekintetben el akarta kerülni.
Csak haragos tekintettel figyelte a plafont maga fölött.
- Thomas, nem vagyok idióta. Tudom, hogy hallassz.
- És akkor mi van? - emelte meg nyakát a fiú, s szemeivel elkapta Teresa tekintetét - Nem érdekel többé, hogy mit akarsz.
A lány felsóhajtott.
Gyerekes.
- Thomas meg kell hallgatnod.
A fiú fájdalmas mosolyt festett az arcára, közben bólogatott. Érezte, hogy könnyek akarnak kiszökni szemeiből, de nem volt olyan gyenge, hogy egy ilyen helyzetben megengedje magának a sírást.
- Hányszor hallottam már ezt... Állandóan ezt mondod, megállás nélkül magyarázatokat keresel arra amit tettél és próbálod meg elhitetni velem, hogy bízhatok benned.
- Thomas - a lány hangja egyre szomorúbban csengett.
- Többé... nem érdekel, mit akarsz.
- Csak hallgass meg! - halkan, gyengén követelte Teresa. Nem akart erőszakos lenni, de nem is hagyta volna annyiban.
Thomas erre már nem reagált.
- Tom, kérlek - a fiú ekkor Teresa felé kapta fejét, s a lehető legkedvesebben kérdezett vissza.
- Meg tudod akadályozni? - a lány összezavarodottnak festett - Meg tudod akadályozni ezt az egészet? - ismételte Thomas, majd nagyra nyitott szemekkel várt a válaszra.
- Miért nem akarod visszakapni az emlékeidet? Nem akarsz emlékezni a szüleidre? Azokra akik felneveltek? Vagy a testvéreidre? A korábbi életedre? A családodra? Nem akarod legalább tudni, hogy milyenek voltak? Ismerni őket?
- Ismerem a családomat. Tudom milyenek - jelentette ki komoran Thomas.
- Hogy... Hogy?
- Úgy, Teresa, hogy nem érdekel ki voltam korábban. Már nem az vagyok. Már nem számít... - Newt szavai csengettek a fülében, melyeket még a Tisztáson hallott tőle.
- A családom ott van kint - hangja halkult, de a harag továbbra is tükröződött benne - És rám vár.
A plafonról a lány gyönyörű, kék szemeibe terelte tekintetét.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Halálkúra ~ Kérlek ◇
ФанфикÜdv, bököttek! Halálkúra film alapján íródott fanfictionre találtatok. Alternatív befejezés!! Mert nem hagyom meghalni a kedvenc fiamat. Amit tudni érdemes; óriási Newt fan vagyok és imádom a szenvedést szóval... Készüljetek fel😎 #fingergun 💙#96 F...