A Gally által indított golyó egyenesen nyakon lőtte a fertőzöttet úgy, hogy annak azonnal leszakadt a feje. A nyakából szivárgó és fröcskölő vér beterítette a földön kuporgó lányt, aki öklendezni kezdett, mikor a Buggyant csonka teste a szeme elé dőlt.
Az egyik immunis fiú mellé pattant, állásba rántotta, és magával húzta a Berg felé.
- El ne hányd magad, basszus - ráncigálta óvatosan, miközben a lány továbbra is belei tartalmának benntartásáért küzdött.
- Mindenki jól van? - kérdezett hangosan körbe Gally, majd ujjával a gyerekekre mutogatva számolni kezdett - Kilenc, tíz, tizenegy... - bökött a jobb oldalára, majd tovább fordult a következő kis csapathoz - Tizenhét, tizennyolc... - s ekkor kezdett megrettenni - Hol vannak a többiek?
Jorge megrázta a fejét.
- Páran vannak a Bergben.
- Számold meg! - parancsolt a férfire Gally, majd előre futott pár métert és onnan nézett körül.
- Hatan vannak még idebenn! - kiáltott a fiúért Jorge - Te mennyit számoltál?
- Nem eleget... - mormogta magában Gally - Négyen még hiányoznak! - ordította vissza válaszát a fiú.
- Minden rendben, muchacho. Megkeressük őket - folytatta Jorge - Egyébként hol a fenében van, az a nyavalyás Serpenyő? - csípőre tette kezeit, mire Gally egy erőteljes fordulattal a férfire pillantott.
- Ne szívass, bökött - sóhajtott, majd tölcsért formált tenyereiből és az épületek felé fordult, abba az irányba, amelyre látni vélte elmenni a sötét bőrű fiút - Serpenyő! Merre vagy, te rohadék? - hangja aggodalmat sugárzott. Párszor még feltette kérdését, mire válasz érkezett.
- Mi van már, ember? - mászott elő egy épület mögül a fiú - Mondtam, hogy tartályt ürítek, hát nem volt elég egyértelmű, hogy sza-
Gally maga elé emelve tenyerét elcsitította Serpenyőt.
- Oké! Oké. Nem érdekelnek a részletek.
- Akkor meg mit türelmetlenkedsz itt? - húzta fel nadrágja cipzárját Serpenyő.
- Négyen eltűntek - felelte komoran Gally, mire a sötét bőrű fiú leállt a mozgással.
- Ezt meg hogy érted?
- Úgy, hogy eddig még itt voltak, most meg már nincsenek. Mégis, hogy máshogy érthetném? - értetlenkedett Gally, mire legnagyobb meglepetésére egy immunis fiú, rövid, barna hajjal és óriási fekete szemekkel, oda lépett hozzájuk.
- Bocsánat, hogy megzavarom a beszélgetéseteket, dee - húzta el utolsó szavát a végtelenségig.
- Mi van? - kérdezte törődően Gally.
- Nem tűntek el - fejezte be kijelentését a fiú, közben póker arccal, lassan maga elé mutatott. Ez azonban nem tűnt fel Serpenyőnek, aki ezért csak mosolyogva sóhajtott egyet, majd erőteljesen Gally vállára csapott. A zöld szemű azt hitte pofára esik az ütés hirtelenségétől.
Gally szeme leragadt az előre mutató fiún. Kíváncsi volt, mi dermeszthette le, ezért ugyanabba az irányba fordult, amerre az immunis.
A lemenő Nap felől három srác és egy lány jelent meg a Berg felé tartva. Az egyik fiú magasba emelve kezét, integetni kezdet és ordítozott valamit. Mind a négyen rohantak és egyikük sem számított arra, hogy a következő pillanatban durván le fogják szidni őket.
- Hol a francban voltatok? Nem hallottátok a lövést? - idegeskedett Gally üvöltözve, mire az integető gyerek szavai érthetővé váltak számára.
ESTÁS LEYENDO
Halálkúra ~ Kérlek ◇
FanficÜdv, bököttek! Halálkúra film alapján íródott fanfictionre találtatok. Alternatív befejezés!! Mert nem hagyom meghalni a kedvenc fiamat. Amit tudni érdemes; óriási Newt fan vagyok és imádom a szenvedést szóval... Készüljetek fel😎 #fingergun 💙#96 F...