ZENEEE!!! Imádom ezt a számot és úgy éreztem illik is ehhez a részhez, úgyhogy élvezzétek!!! Grrrrr jó olvasást ♡
◇
- Adják meg magukat!
- Még mit nem, te VESZETT-es szar! - üvöltött fel Brenda mielőtt tüzelni kezdett.
- Megtámadtak! Ismétlem; Megtámadtak! - hebegte rádiójába az ismeretlen gépen tartózkodó katona - Erősítésre van szükségünk!
- Nem kellett volna... valahogy a bizalmukba férkőznünk? - kiabált előre Gally, miközben kezével valami kapaszkodót keresett.
- Brenda már ellőtte ezt a lehetőségünket - nézett ki az ablakon Newt, jobb szemét összeszorítva. Karját egy cső köré tekerve tartotta magát a falhoz, mellette Minho félig barátjába, félig egy immunis gyerekbe kapaszkodott.
Brenda elrántotta a kormányt, s ezzel együtt a gép is fordult egy gyönyörűt. Minhot hányinger kerülgette.
- Mikor lesz ennek vége?!
- Tök olyan, mint egy hullámvasút, nem?! - kérdezte ordítva Serpenyő, mikor hallotta, hogy a legtöbb kitérés és rángatás megnevettette a hátul kuporgó gyerekeket. Bár fogalma sem volt róla, milyen is egy hullámvasút, sőt abban sem volt biztos, hogy valaha ült egyen.
- Hányni fogok! Hányni fogok! - ismételgette egy rosszabb kedvű immunis, aki barátain csüngve próbálta túlélni Brenda vezetési technikáját. Mancsát erősen szája elé szorította, nehogy a végén a belső tartalmát a többiekre köpje.
- Nem vagy egyedül, öcsi - jelentette ki remegő hangon Minho, mire Newt felnevetett.
- Nemár Minho! Bírtál már ki rosszabbat is!
- Brenda vezetésénél nincs rosszabb! - ordított vissza idegesen a fiú, mire a lány óriásit rántott a gépen, ezzel kikerülve egy lövést, mely végzetesnek bizonyult volna.
- Vezetek, nem süket vagyok! - a kitérés valójában egy bosszú volt azért, amit Minho mondott. S úgy tűnt még nem volt vége. Brenda azért is ide-oda húzta a Berget. Behazudhatta volna, hogy azért tette, hogy megnehezítse az ellenség dolgát. De csak Minhot akarta felbőszíteni.
- Brenda óvatosabban! Nem célunk elpusztítani azt a szart! - kapott a fejéhez Jorge a következő öngyilkos fordulatnál.
- Az sem célunk, hogy az a szar elpusztítson minket! - tért ki a következő lövés elől a lány.
- ÁH! BRENDA! - kiáltott fel Serpenyő, amiért nem sikerült megkapaszkodnia, s a padlóra terült - Nem tudom észrevetted-e, de - egy kemény kitérés következtében, mindenki egyszerre üvöltött fel a rémülettől.
- Ezt a gépet nem kifejezetten harcra teremtették! - fejezte be Gally Serpenyő gondolatát.
- Befejeznétek a pampogást, végre?! - pillantott hátra Brenda.
- Egyre jobban bánom, hogy veletek jöttem, bököttek - szólt halkan Gally, miközben olyan erősen kapaszkodott, hogy tenyere vérvörössé vált.
- Ha ekkora az arcod, vezess te! - s azzal elengedte a kormányt.
- BRENDA! - ordított fel pánikba esve Jorge, a lány pedig természetesen azonnal vissza is vette kezébe az irányítást.
Brenda és Jorge éles szócsatába kezdtek. Egyik üvöltött a másikra, mintha szívből gyűlölnék egymást. Bár mindenki tudta, hogy nem így van, a legtöbben mégis megrémültek. Mi lesz ha Brenda kidobja Jorgét a Bergről?
YOU ARE READING
Halálkúra ~ Kérlek ◇
FanfictionÜdv, bököttek! Halálkúra film alapján íródott fanfictionre találtatok. Alternatív befejezés!! Mert nem hagyom meghalni a kedvenc fiamat. Amit tudni érdemes; óriási Newt fan vagyok és imádom a szenvedést szóval... Készüljetek fel😎 #fingergun 💙#96 F...