A szakadás

190 24 16
                                    

- Micsoda rohadt szerencse, hogy vagy nekünk, bökött - ütött Newt a kómásan szédelgő Minho hátára.

- Ja, ja - legyezte a szőkét - Visszaaludhatok már?

Brenda Newtra mosolygott.

- Persze - bólogatta a szőke - Húzzál csak vissza szunyálni, te francos - majd a Berg háta felé lökte barátját, aki engedelmesen lépkedett alvóhelye irányába.

Newt sosem hitte volna, hogy egyszer Minho memóriájára lesz szüksége. Azt tudta, hogy az övé elég megkérdőjelezhető, de az ázsiai sem igazán remekelt emlékek terén.

Azonban Minhonak erre, most sikerült rácáfolnia.

Feltéve persze, hogy a kód, amit megadott, valóban helyes volt és működött.

- Hát akkor - sóhajtott Brenda - Derítsük ki, hogy Minho mennyire jó a memoriterekben - ajkához emelte a rádiót, majd felcsavart egy fogantyút.

- Üdvözletem, bököttek - visszhangzott az egész Bergben a pilótafülkéből kiáramló köszöntés.

- Brenda?! - kapta fel fejét Jorge.

- Igen? - vigyorodott el a lány apja hangja hallatán.

- Brenda! Hála az égnek - üvöltötte Jorge Serpenyő fülébe, ahogy ismét  meghallotta a lányát a rádióból beszélni. A sötét bőrű fiú nyaka be volt terítve nyállal, mellyel a férfi köpködte tele.

- Értem én, hogy mindidáig aggódott, de arrébb menne egy kicsit végre? - akadt ki Serpenyő, majd megnyugodva elmosolyodott Brenda nevetését hallva.

- Jorge ne aggódj. Velem minden rendben.

- És a többiek? - csúszott oda Gally is Serpenyő füléhez, akit ez már annyira feldühitett, hogy szivesen kiosztott volna pár nyaklevest.

- Newt? - kérdezett rá Gally - És Minho?

A lány maga mögé tekintett a horkoló ázsiaira.

- Minho húzza a lóbőrt, Newt pedig itt ül mellett - fejével a fiú felé biccentett.

- Heló! - emelte mosolyogva integetésbe kezét a szőke, pedig tudta, hogy úgysem látják őt.

- És... Thomas? - kérdezett rá félően Serpenyő, mire Brenda lehajtotta fejét és várt pár másodpercig, hogy időt adjon magának rendbe rakni a dolgokat az agyában.

Mit is akarok mondani?

- Pont ezért hívtalak titeket - kezdte olyan szomorú hangnemben, melyet Serpenyő nem tudott csak úgy elengedni a füle mellett.

- Héé, ugye nincs gáz? - távolabb emelte a rádiót arcától, mintha magától a készüléktől félne. Pedig nem így volt. Attól tartott, mi lehet a következő információ, melyet Brenda közöl velük.

Remélem nincs baja a bököttnek...

- Elküldtek minket - kezdte Brenda - A VESZETT.

Ezen szó hallatán mindenki összerezzent Serpenyő mellett. Erre nem számítottak.

- Mi a franc? - lépett közelebb homlokát ráncolva Jorge.

- Thomas nem ott van - folytatta Brenda - Nem volt az épületben. Azt mondták áthelyezték... és feladatul kaptuk, hogy visszavigyük oda.

- Ez baromság - reagált Gally azonnal, elsőként.

- Én is így gondoltam - értett egyet vele Newt, majd folytatta - De kaptunk koordinátákat - kezével gesztikulálni kezdett - Pontosan megadták nekünk a címet - a monitort bökdöste, s várt rá, hogy valaki mondjon valamit. De csak hallgattak.

Halálkúra ~ Kérlek ◇Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt