Az erősítésként érkezett gép vezetője meglepetten vette észre, a két földön tartózkodó Berget.
- Itt vagyunk! Mi történt? - szólt az erősítéstől egy nő, a rádión keresztül. A hang tulajdonosa lepillantott a sziklahegyre, melynek sarkában ott hevert a Brenda által vezetett, füstfelhőt árasztó Berg. Propellerei lassan leálltak, s fala több helyen behorpadt. Pár méterrel arrébb, a másik, érintetlen gépből, feleltek a kérdésre.
- Megoldottuk. Elmúlt a veszély - bizonygatta az ép Berg vezetőfülkéjéből egy férfi - Csak pár zsivány volt a gépen... És egy...két Buggyant is...
- És most hol vannak? - érkezett az újabb kérdés a nőtől.
- Öhmm - a férfi kereste a szavakat, ám a rádióból jövő hang nem várta meg a válaszát.
- Lefertőtlenítették?
- ...Tessék? - illetődött meg a férfi a hirtelen kérdéstől.
- Azt kérdeztem; Lefertőtlenítették azt a roncsot? Azt mondta Buggyantak voltak rajta, nem?! - a vezető nő hangja, anyáskodónak és szájbarágósnak hangzott.
- Dee, de igen valóban ezt mondtam mucha... - köhögni kezdett.
Egy nővel beszélsz! NEM MONDHATSZ NEKI OLYAT, HOGY MUCHACHO!
- Hölgyem - javította ki magát a férfi.
- Fertőtlenítsék le. Az a Berg még felhasználható. Akár egészben, akár darabjaiban - szünet - És hol vannak azok a zsiványok?
- Milyen zsivá... Oh! A zsiványok, igen... Nos öhm...
A választ adó fél jó sokáig habozott.
- Ők... Izé, elrohantak mielőtt elkaptuk volna őket. És a... A Buggyantakat is magukkal vonszolták - tette hozzá, majd nagy nyelést követve újra megszólalt - A Bergük legyőzése egyébként piskóta volt.
- A segítségkérése mégis elég kétségbeesettnek tűnt. Férfi létére úgy viselkedett, mint egy hisztis kis-
- Csak megrémültem! Ember vagyok én is, az Istenért! - védte meg magát a férfi, aki még a korábbi harc traumáitól szenvedett.
- É... értem - a rádiós nő nem tudta mire vélje társa válaszát, úgyhogy inkább annyiban hagyta - Folytassák a felderítést! Meg kell találnunk az eltűnteket. Azokat a rohadt immunis kölyköket.
- Az immunisokat? - kérdezett vissza a férfi. Hangja remegett, mikor kiejtette ezt a szót a száján.
- Talán nem hall jól? Pár mocskos szarevő elvitte őket... De ezt már tudnia kellene!
- Teeeehát, mi őket keressük?
A rádióból óriási sóhaj hallatszott.
- A felderítés célja, a kölykök megtalálása, úgyhogy ne feledje. Tartsa. Nyitva. A szemét. Megértette?
- Igenis, uram a - fél időben eszébe jutott, hogy egy nővel beszélt - Hölgyem! - felelte a földön férfi, majd kinyomta a rádiót.
A francba is, ez nem volt könnyű,
A következő pillanatban valaki felszólalt a legénységből.
- Jól hallottam, hogy szarevőknek nevezett minket?
Serpenyő mosolygó arca bújt elő, hangját földöntúli örömmel szólaltatta meg, mire Jorge a műszerfalra helyezte a kapcsolattartó eszközt, a rádiót. A beszélgetés teljesen lefárasztotta, annyira izzadt, hogy legalább fél kilóval kevesebbet nyomott a társalgás befejeztével.
ESTÁS LEYENDO
Halálkúra ~ Kérlek ◇
FanficÜdv, bököttek! Halálkúra film alapján íródott fanfictionre találtatok. Alternatív befejezés!! Mert nem hagyom meghalni a kedvenc fiamat. Amit tudni érdemes; óriási Newt fan vagyok és imádom a szenvedést szóval... Készüljetek fel😎 #fingergun 💙#96 F...