Blake's POV.
Χθες δεν μπορούσα να κοιμηθώ, τι πήγα και έκανα; γαμώτο γιατί την φίλησα; Τα 'χω κάνει τόσο σκατά στο κεφάλι μου. Δεν θέλω να την χρησιμοποιήσω, δεν της αξίζει. Οτι είπα δεν το εννοούσα. Δεν ήθελα να την στεναχωρήσω, το φιλί δεν ξέρω αν σήμαινε κάτι για αυτήν. Ουτε για μένα ξέρω, απλα εκείνη την στιγμή το ήθελα πολύ. Δεν ξέρω αν την θέλω. Πάντως νιώθω οτι υπάρχει κάτι πολύ δυνατό, αλλά καλύτερα να το αφήσω στην άκρη. Πως θα μπορέσω να της μιλήσω πάλι μετά απο αυτό;Sel's POV.
Ύπνος δεν υπήρχε για μένα το βράδυ, σκεφτόμουν και έκλαιγα τίποτα άλλο. Τι έγινε με τον Blake γαμωτο; γιατί το έκανε αυτό; Αφού δεν νιώθει τίποτα και το ξέρω ενω εγώ απο την άλλη νιώθω οτι έχει καταστραφεί όλος μου ο κόσμος, δεν μπορώ να ανασάνω θέλω να ξεσκάσω. Πρέπει να τον ξεχάσω να σβήσω οτι νιώθω για αυτόν αφού δεν νιώθει κάτι για μένα. Δεν ξέρω πως θα τον αντικρίσω αύριο μπορεί να μην έρθει καν. Αλλά για την ώρα θα πάρω την Ανδριάνα να 'ρθει απο δω να τα πούμε λίγο.Μετά από 2 ώρες συζήτησης
"Και δηλαδή σε φίλησε;; Τι έγινε μετα;;" της τα "χω εξηγήσει 4 φορές και δεν λέει να καταλάβει, ακόμη με κοιτάει σαν κουτάβι που του έχουν πάρει το φαγητό, έχει ενθουσιαστεί τόσο πολύ και δεν καταλαβαίνω καν τον λόγο.
" Ναι, το είπαμε αυτό, αλλά γιατί είσαι τόσο ενθουσιασμένη ρε Adri;"
"Τι εννοείς;;; Είστε τόσο τέλειοι μαζί, πρέπει σίγουρα να είστε ζευγάρι." Πλέον είχα γουρλώσει τα μάτια μου και είχα σκάσει στα γέλια, αναρωτιέμαι αν τα πίστευε αυτά που έλεγε.
"Ο Blake και 'γω; Μην το ξαναπείς δεν ισχύει κάτι τέτοιο, όλη την ώρα μαλώνουμε και απλά αυτός θα είναι ακόμη κολλημένος με την Elena".
" Ναι, αλλά εσύ;" Τι εγώ; Εγώ δεν νιώθω κάτι για αυτον, η μάλλον δεν θα έπρεπε έτσι δεν είναι; Είμαστε φίλοι, είμαστε σε αρκετά καλό δρόμο και δεν θα ήθελα να χαλάσω για μια ακόμη φορά την φιλία μας.
"Εγώ δεν νιώθω τίποτα για αυτόν είμαστε απλά φίλοι."
"Χμμ, για αυτό σου πήρε τόση ώρα να απαντήσεις; Τέλος πάντων φιλενάδα θα τα πούμε αύριο στο σχολείο. Καληνύχτα."Αφού την αποχαιρέτησα, αποφάσισα να πάω να ξαπλώσω, με περίμενε μεγάλη μέρα αύριο, ελπίζω να μην μιλήσουμε η ακόμη καλύτερα να μην πατήσει καν στην τάξη.
7:45
Κοιτάω το ξυπνητήρι και βλέπω πως θα έπρεπε να έχω ήδη σηκωθεί, σκατά. Πηδάω απο το κρεβάτι, ντύνομαι, φτιάχνω τα μαλλιά μου, βουρτσίζω τα δόντια μου παίρνω την τσάντα μου και κατεβαίνω κάτω. Πίνω λίγο χυμό, πιάνω τα κλειδιά απο το τραπέζι και βγαίνω απο την πόρτα. Αρχίζω να τρέχω για το σχολείο.Κανείς δεν βρίσκεται στο προαύλιο, λογικό αφού έχει χτυπήσει το κουδούνι για την πρώτη περίοδο, πρώτη ώρα έχουμε λογοτεχνία. Περπατάω γρήγορα φτάνω έξω απο την πόρτα της τάξης μου παίρνω μια βαθιά ανάσα και χτυπάω.
"Περάστε". Ακούω μπαίνω μέσα και όλα τα βλέμματα είναι πάνω μου. Ναι είμαι το κορίτσι που δεν αργεί ποτέ, η τέλεια μαθήτρια, το φυτό το βαμπίρ ή άλλα χίλια δύο. Κατευθύνομαι στην θέση μου και τσεκάρω τον Blake που με κοιτάει με ενα ερωτηματικό βλέμμα τύπου " που σκατά ήσουν".
"Λοιπόν παιδιά μιας και είμαστε τελικά όλοι εδώ, θα ήθελα να σας μιλήσω για την ομαδική εργασία που πρόκειται να κάνετε". Χάρηκα, αφού θα την έκανα με την Adriana που κάθεται δίπλα μου, ήξερα οτι είμαστε ενα καλό δίδυμο.
"Όμως δεν θα την κάνετε όπως ξέρατε με τους διπλανούς σας, αλλά με τα παιδιά που βρίσκονται μπροστά σας". Freeze. Γαμώ το κέρατό μου, ποιος με έχει καταραστεί;;; Γιατί πάντα να είμαι με αυτόν;; Τέλος πιστεύω οτι η μοίρα μας θέλει μαζί." Θα κάνετε εργασία πάνω στην Βρετανίδα συγγραφέα Sarah Cané.
Τα έργα της ασχολούνται με θέματα αγαλματικής αγάπης, σεξουαλικής επιθυμίας, πόνο, βασανιστηρίων - σωματικών και ψυχολογικών - και θανάτου. Χαρακτηρίζονται από την ποιητική ένταση, τη γλώσσα, την εξερεύνηση της θεατρικής μορφής και, στην προηγούμενη δουλειά της, τη χρήση ακραίων και βίαιων κινηματογραφικών ενεργειών."Αφού σας είπα μερικά πραγματα για την δουλειά της θα ήθελα να βρείτε πληροφορίες για την ζωή της και τα έργα της, οποίο έργο αποδειχθεί καλύτερο θα το παίξουμε στην γιορτή μας, εθελοντές φυσικά θα είστε εσείς παιδιά."
"Δεν θα σας χωρίσω εγώ, ξέρετε ποιοι είναι οι μπροστινοί σας. Εύχομαι καλη επιτυχία και έχετε διορία 3 εβδομάδων."Ακούω το σωτήριο κουδούνι και φεύγω απο την τάξη και πηγαίνω στο ντουλαπάκι μου, όταν τον ακούω να με φωνάζει.
⚫ΗΕΛΛΟ ΓΚΑΙΖΖΖ. ΤΙ ΚΑΝΕΤΕ;;; ΕΛΠΙΖΩ ΟΛΑ ΚΑΛΑ, ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΠΟΥ ΑΡΓΗΣΑ ΑΠΛΑ ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ😁
⚫ΑΝ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΒΑΛΤΕ ΕΝΑ ΑΣΤΕΡΑΚΙ ΓΙΑ ΝΑ ΓΕΜΙΣΕΙ Ο ΟΥΡΑΝΟΣ ΜΑΣ.
⚫ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΦΙΛΙΑΑΑΑ
⚫instagram: @_mairouu_
YOU ARE READING
Drag me to hell.
Teen FictionΣε γνώρισα και ένιωσα ο πιο ευτυχισμένος άνθρωπος πάνω σε αυτόν τον κόσμο. Ύστερα σε παρατηρούσα και σκεφτόμουν το μέλλον μου μαζί σου. Μόνο μαζί σου. Το πως θα γελάμε μαζί, πως θα συζητάμε, πως θα σου κάνω έρωτα και πως θα με κάνεις να αγαπήσω. Σε...