[Suga POV]
Amikor felmentem az emeletre ruhákért, nagyon ideges voltam. Hogy lehet valaki ennyire béna és ügyetlen, már ha szépen akarok fogalmazni? Végig azon kattogtam, hogy miért van bennem az a kétes érzés, hogy elmondjam vagy ne mondjam el a történteket Bossnak...mintha az agyam és a szívem két teljesen ellenkező véleményt alkottak volna. Fúj, mióta vagyok én ilyen költői és nyálas? Na mindegy. Hiszen ha kitálalnék neki, Hoseok azonnal repülne, én pedig megszabadulnék egy ekkora tehertől. Amúgy én itt lakok, a szalon felső emeletén Bossal. Mikor még 3 éve a szüleimmel és az öcsémmel éltem, akkor találtam ezt a helyet, ami épp kialakulóban volt. Az épület fehér falai üresen kongtak, a bútorokat és eszközöket akkor pakolták be, de az ajtón és a neten is fent állt a hirdetés, hogy alkalmazottakat keresnek a megnyitni készülő tetoválószalonba. Azonnal jelentkeztem, és mindenben segítettem Bossnak. Beindítani az üzletet, rendezkedni, falat festeni, stb. Közben viszont annyira jóban lettünk, hogy felajánlotta, hogy ideköltözhetek. És hát így történt. A fizetésemből le van vonva a lakbér, mi pedig tökéletesen megvagyunk. Csak 3 év korkülönbség van köztünk. A hivatalos neve egyébként Kim Woo Jung, és csak én hívom Bossnak. Egyszer poénból szólítottam így, és azóta rajta ragadt.
De a témára visszatérve, a lépcsőn lefelé tartva sikerült döntenem, és reméltem, jól tettem, hogy tartottam a számat. Azért választottam ezt a megoldást, mert valami azt súgta, hogy lehet, hogy Hobi szerencsétlen. De éreztem, hogy ezt a szerencsétlent ÉN akarom megtanítani tetoválni. Akkor is, ha a nem lézező türelmem próbatételébe és az idegrendszerem roncsolódásába kerül majd.[Hoseok POV]
Nagyon paráztam. Ha most ez ennyi volt, akkor fogalmam sincs, hol keresek majd munkahelyet-gondoltam. Nagyon kiakasztottam Yoongit? Nem akartam magamra haragítani, hiszen az állandó unott arckifejezése és a bunkó stílusa ellenére is szimpatikus lett. Aztán hirtelen visszatért.
-Te itt ülsz, ahelyett, hogy mondjuk takarítanál, összepakolnál, vagy hasonlók? Érdekel téged egyáltalán ez a munka, vagy nyugodtan kirúgathatlak?-zökkentett ki a durva és ideges hangja a bambulásomból. Hát én tiszta hülye vagyok. Komolyan nem jutott volna eszembe rögtön elkezdeni rendbe szedni a dolgokat, hanem leültem elmélkedni? Na, most tutira végem van.
-Ne...haragudj...én...-kezdtem volna dadogva magyarázkodni, de egy értelmes szó sem jött ki a számon.
-Na, most én mondom meg, hogy mi lesz.-vágott közbe Yoongi ellentmondást nem tűrő hangon.-Átöltözöl, én is ,összepakolunk, aztán hazamész. Lenyugszol, összeszeded magad, és holnap visszajössz, de nem úgy, mint egy gyámoltalan kis ötéves. Mint egy érett, normális férfi, aki állást akar szerezni és meg akar tanulni tetoválni. És ami a legfontosabb, befogod a szád Boss előtt. Értve vagyok?-nézett a szemembe. Hirtelen megnyugodtam, és nem érdekelt, hogy milyen stílusban kaptam meg a szó szerinti utasítást. Maradok, és egy ilyen határozott és kemény srác lesz az oktatóm. A szavai a fejemben visszhangoztak. Férfias, szexi hang, tüzelő szem. Az agyam kezdett elborulni, a férfiasságom pedig merevedésnek indult. Nem tudtam, miért reagál így a testem, hiszen csak Yoongiról volt szó, és az előbb majdnem kirúgtak a leendő munkahelyemről az első napon. Ráadaásul 3 perce még rettegve vártam a sorsomra. De abban a percben már teljesen máshol jártam.
-Igen.-válaszoltam neki. A hangom megremegett, mire felvonta a szemöldökét. Gondolom, ő is ismeri már ezt az izgatott hangremegést. Tekintete levándorolt a nadrágomra, majd kaján mosolyra húzódott a szája.
-Mi van? Mire izgultál fel, te szerencsétlen? Tudtommal nem csináltam semmi olyat.-röhögött fel, én pedig összeugrottam, mert nem számítottam rá, hogy meg is említi, amit látott.
-Honnan tudod, hogy miattad állok?-kérdeztem vissza.
-Látsz itt talán mást is?-nézett körbe. Igaza volt. Fogalmam sem volt, miért, de az biztos volt, hogy ő lehetett az erekcióm oka. A következő pillanatban lekapta a felsőjét, mire az agyam rögtön másra asszociált. Mielőtt azonban bármit is tehettem volna, szerencsére rájöttem, hogy csak pólót akar cserélni, mert leöntöttem festékkel. Viszont a kockás hasa és izmos teste láttára hirtelen a férfiasságom rándult egyet. Nem bírtam tovább.
-Kimegyek a mosdóba.-jelentettem ki, majd kisebb bolyongás után meg is találtam a kis helyiséget. Miközben a jó öreg kezem végezte a dolgát, folyamatosan Yoongira gondoltam. Olyan lendülettel élveztem el, hogy hátratántorodva kellett a falba támaszkodnom. Felhúztam a nadrágomat, és elhagytam a WC-t, de hirtelen nagyon bűntudatom lett. Az előbb orgazmusom volt az első napomon az új munkahelyem mosdójában, miközben a leendő oktatómról fantáziáltam. Hogy történhetett ez? Hiszen...otthon vár a barátom, Miwon. Yoongi nem tudhatja meg, hogy az egészet ő váltotta ki belőlem.Na sziasztok! Itt vagyok a 3. résszel is. Nemsokára kezdenek majd elég rendesen beindulni az események:) Nagyon köszönöm azoknak, akik olvassák a történetemet! Szép napot!♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Why So Complicated?
Hayran KurguJung Hoseok nagy álma volt, hogy egyszer tetoválóművész legyen, és sikerült is megvalósítania ezt. Számára szimpatikus oktatót kapott maga mellé, Min Yoongit. De vajon hogy jönnek majd ki egymással? És Hoseok a kapcsolata felhőtlen marad a barátjáva...