22.

390 48 7
                                    

[Yoongi POV]
Eltelt 2 hét, Hoseokkal hivatalosan is együtt voltunk. Hihetetlen jó érzés volt ez, de az összeköltözéssel mindketten úgy gondoltuk, hogy még várni kell. A reggel, mikor a szalonban majdnem lefeküdtünk, nagyon vicces volt. Azóta már szerencsére adódott alkalmunk erre. Hoseok ujja meggyógyult, a gipsz lekerült róla, Jungkookék pedig boldogok együtt. Ezzel akár le is zárulhatna a sztori, happy end meg minden, de közel sem voltak ilyen egyszerűek az események. Ugyanis egy hívást kaptam június 20-án. Amire soha az életben nem számítottam volna.
-Hobi, hozd már ide azt a tűt, légyszi!-szóltam neki, miközben egy óriási Griffmadarat tetováltam egy fiú hátára.
-Máris.-pattant mellém. A telefonom a zsebemben rezegni kezdett, mire megálltam a munkával. Összeráncolt szemöldökkel meredtem a képernyőre, ami egy "Hxjbs" névvel elmentett számot mutatott felém. Ez mégis mi?
-Kérlek, folytasd egy kicsit őt a rajz alapján.-szóltam a barátomnak, akinek szerencsére épp nem volt más dolga.-Haló? Min Yoongi.-sétáltam ki a készüléket a fülemhez tartva.
-Szia. Kim Hyuna vagyok. Tudom, semmit nem mond neked ez a név, ahogy nekem se a tiéd. De nagyon fontos ügyben hívlak.
-Ismerjük egymást valahonnan?-kérdeztem, és már nagyon ott jártam, hogy leteszem a telefont. Megijesztett a helyzet.
-Azt hiszem, talán túl jól. Figyelj, hülyeség kérnem, hogy ne akadj ki, csak hallgass végig. Jó?-aggódó volt a lány hangja. Fogalmam sem volt, mi folyik itt, de nagyon kezdtem felidegesíteni magam.
-Oké.-vettem egy nagy levegőt, és leültem az előtérben. Boss ekkor kilépett a mosdóból. Csodálkozva nézett rám, és szólásra nyitotta a száját, de én az ajkaim elé tettem a muató ujjam. Furán nézett, majd magamra hagyott. A lány beszélni kezdett.
-Mindketten voltunk egy buliban, 2-3 hete, pénteken. A barátaim azt mondják, nagyon részegre ittuk magunkat és hogy be is álltunk. Egyetlen ember volt, aki nem ivott. Park Jiminnek hívják.-az emlékek hatására rossz érzésem támadt, és máris tudtam, hogy ennek az egésznek nem lesz jó vége.-Tegnap kiderült számomra valami, ami iszonyatosan meglepett, ezért muszáj voltam felkeresni az összes velünk bulizót. Jimin azt állította, hogy végig a te társaságodban voltam, és hogy számot cseréltünk. Erre persze nem emlékeztem, de ahogy megnyitottam a névjegyzéket, ott voltál. A többi haverom ezután közölte, hogy -még kimondani is ciki- mi ketten benne voltunk a hajnali dugóversenyben, és partnerek voltunk.-a francba. Mi lesz ebből? Tiszta gáz volt a helyzet, erről beszélni egy idegennel. Folytatta.-Tehát, fogalmam sincs mi történt, ezt senki nem tudta megmondani, de vagy a gumi lyukadt ki, vagy nem is használtunk. Ez azért olyan biztos, mert jelenleg nincs barátom, és a közelmúltban senkivel sem feküdtem le, ezek szerint rajtad kívül. Terhes vagyok, Yoongi. És te vagy az apa.

Why So Complicated?Where stories live. Discover now