8.

418 62 3
                                    


[Yoongi POV]
Tegnap 2 rohadt dologra is rájöttem. Az egyik az, hogy Hobi nagyon jól dolgozik, hihetetlen ügyes kézmunkája van, és valószínűleg az első napján csak túlizgulta a dolgokat. A másik pedig, hogy nagyon jó társaság, baromira perverz, a mosolya a legragyogóbb amit valaha láttam, és a nevetése szexi. Tetszik, amikor a hosszú művészujjaival a hajába túr, és amikor a melegtől izzadságcseppek tükröződnek az arcán. Tetszik a kidudorodó kulcscsontja, és a szívásnyom a nyakán többször is megmozgatott bennem valamit, ha úgy képzeltem el, mintha én csináltam volna. Rándulás, bizsergés, merevedés odalent, ha eszembe jut. Nem tudtam, hogy fogok így dolgozni, folyamatosan azon járt a fejem, hogy miért gondolok ennyit rá, és hogy miért pont őt kaptam magam mellé.
-Szia, Yoongi!-nyitott be az üzletbe harmadik munkanapján. Kicsit sem tűnt olyan nyugodtnak és kiegyensúlyozottnak, mint azelőtt. A szeme alatt fekete karikák húzódtak, de egy valami nem változott: a nyakbőrében mélyen fognyomok ékelődtek, váltakozó színekben. Wow. Elég szexmániás barátja lehet.
-Reggelt. Mi van veled? Nem festesz túl jól.-állapítottam meg diplomatikusan.
-Semmi. Hosszú éjszakám volt.-jelentette ki, és erőltetett mosolyt villantott. A táskáját a földre csúsztatta, majd helyet foglalt egy széken, és gondterhelten felsóhajtott. Ez a Hoseok nem az volt, mint akit azelőtti nap megismertem.
-Na, én meg hülye vagyok, mi? Nyögd már ki.-mondtam. Bár miért is mondaná el? Hisz csak 2 napja ismer. Én sem kötném az orrára, ha most valami gáz lenne velem.-Vagyis csak ha akarod.-tettem hozzá átgondolva a helyzetet.
-Tényleg, nincs baj. Egyszerűen fáradt vagyok. Mikor jön az első vendég?-váltott témát hirtelen. Vettem.
-Fél óra múlva. Gyere, kicsit melegíts be.-nyújtottam felé a gumikesztyűs dobozt. Kivett kettőt, és a bal kezével kezdte, de félúton megakadt, felszisszent, összeszorította a szemét és lehajtotta a fejét. Gyorsan mellépattantam.
-Mi történt?-nyúltam volna a kezéhez, de rögtön elhúzta előlem.
-Öhhm, semmi.-ebből állt a mai szókincse.-Csak...
Elkaptam a csuklóját és a tenyerét magam felé fordítottam, mielőtt folytathatta volna a mondanivalóját. Eltátottam a számat. A mutató- és hüvelykujja közötti rész lilászöld színben tündökölt, ami a tenyerére is lefutott, majd felment egészen a felső ujjpercéig. Sosem készültem orvosnak, de első látásra meg tudtam mondnani, hogy ott valami nem oké.
-Mi a franc van a kezeddel? -néztem rá jelentősségteljesen .
-Ahhj. Pedig reméltem, hogy nem lesz gáz vele a munkában és elmúlik. Tegnap... a magasból ráesett egy... nehéz pohár. És fáj.-a hangja elhalt és szomorú volt, a szemében pedig idegesség tombolt. Egy nehéz pohár? Az csak üvegből lehet, ami eltört volna és elvágja a bőrét, de vágásnyom nem volt rajta. Ráadásul kerülte a tekintetem. Tudtam, hogy hazudik, viszont nem hibáztattam érte, neki is meglehet a maga titka. De ez akkor sem tetszett, nem akartam, hogy baja legyen, és éreztem, hogy a sérülését orvosnak kell látnia.

[Hoseok POV]
Yoongi meglátta a kezemet. Nem csodálom, hogy meglepődött, aznap reggel én is, mikor észrevettem a dagadást és a színét. De nem mondhattam el neki az igazat. Egyszerűen nem tehettem. Igaz, elkönyveltem magamban azt, hogy Yoongit kicsit sem érdeklem, mégis ott bujkált bennem a félelem, hogy mi van, ha felkeresi Miwont. Ráadásul tudom, hogy ő nem ilyen, csak most nagyon elborult az agya. Bár ez számomra ijesztő is. Nem tudtam, hogy mire számítsak azután az éjszaka után a továbbiakban.
-Akkor most indulunk a kórházba. Ezt meg kell nézetni, de látom, hogy magadtól mem fogsz elmenni.-jelentette ki határozottan munkatársam.
-Erre semmi szükség.-vágtam rá.-Majd pihenőidőben borogatom, és elmúlik.
-Szó sem lehet róla. Yura délelőttje szabad, úgyhogy majd ő megcsinálja az akkori vendégeket.-ezzel Yoongi a szobában hagyott, hogy szóljon az előbb említett kollegának. Muszáj volt ráhagynom. Melegséggel töltött el, hogy mégiscsak törődött velem, és a rossz kedvem ellenére elengedtem egy apró mosolyt. De a kórházazást a hátam közepére sem kívántam. Főleg, hogy az orvosoknak is hazudnom kellett Yoongi jelenléte miatt.

Why So Complicated?Where stories live. Discover now