10. Bölüm

5.3K 236 53
                                    

Y/N: keşke olsaydı bide gönül mü eğlendiriyorsun? Aishh! Kafayı yiycem.

Jk: ne saçmalıyorsun?

Y/N: keşke ölseydim.

Jk: ( gözünden yaşlar akarken) artık neden bahsettiğini söyleyecek misin? Hem niye ölüyormuşsun? Seni tekrar kaybedenem! Neden böyle yapıyorsun?

Y/N: iyi baştan anlatıyım o zaman anlayacağın yok! ( Ağlayarak anlatmaya başlarsın ) En son attığı videoda benim alnımdan vurmuştu ama aslında ben ölmedim çünkü o bir fotoshoptu. O silahla gerçekten ateş etti ama benim kafama gelmedi. Arka tarafıma ateş etti. Ateş eder etmez videoyu durdurdu. Ve ipi tutup videoyu tekrar devam ettirdi. Video devam eder etmez ipi çekti ve benim kafam arkaya doğru düştü. Beni öldüremezdi çünkü eğer bir vampir bir vampiri öldürürse vampir konseyi toplanıp onu ve tüm sülalesini öldürür. Bu arada beni küçük, heryeri Çelik ve minicik bir penceresi olan bir odaya kilitledi, sen beni unutana kadar da orada tutacaktı. Sonrasında kendine döneceğini zannediyordu çünkü. Ben ise 2 aydır sadece seni düşünüp durdum. Gözlerine bir daha ne zaman bakarım diye düşünmekten kafayı yiyecek duruma geldim. 2 ayın sonunda beni aramayı bırakmıştın bile o da bana gelip dedi ki 'seni unuttu artık senden kurtulabilirim.' Diyip beni bıraktı ilk iş üstümü değiştirip geldim ama keşke gelmeseydim. Geldiğime pişman oldum keşke beni öldürseydi neden yaşıyorum ki? Ha bide neden pişman ettiğini söyliyim. ÇÜNKÜ BEN GELDİĞİMDE SENİN KOLLARININ ARASINDA BAŞKASI VARDI, DUDAKLARIN DESEN BAŞKASININ YANAĞINDA ŞİMDİ ANLADIN MI?

Yataktan kalkıp gidecekken seni kolundan tutup kendisine çeker ve yanağından öper.

Y/N: yapma artık, yapma.

Jk: ama o benim sevgilim değil!

Y/N: onu anladım zaten.

Diyip onu itersin sen ilerlemeye başlayınca,

Jk: o benim üvey ablam ama öz gibi yine yanlış anladın!

Deyince duraksarsın ve çok utanırsın.

Y/N: şunu baştan söylesene *rezil oldum*

Jk: Ben seni rezil olsan da severim ama bunu dışından da söyleyebilirdin.

Y/N: aishh!

Jungkook'a sımsıkı sarılırsın ve kokusunu içine çekersin. Hep beraber onların evlerine gidersiniz. Sen nasıl ölmediğini Jimin ve Taehyung'a da anlattıktan sonra hep beraber yaşamanı kutlarsınız. Ve daha sonra film izlersiniz. Sen film sırasında uykuya dalarsın ve Jungkook'ta seni kucaklayıp odasına götürür. Kendisi de yanına yatar. Bir süre sonra uyanırsın. Karşında Jungkook'u görünce istemsizce gülümsersin.

Jk: neden güldün?

Y/N: seni çok özlediğim aklıma geldi de! Karşımda görünce mutlu oldum.

Jk: demek beni karşında görünce mutlu oldun?

Y/N: evet, niye ki?

Jk: hiiç boşver.

Der ve seni alnından öper. Sabaha kadar sarılır pozisyonda uyursunuz.

1 hafta sonra;

Taehyung çok güzel bir sürprizle HyeRim'e evlenme teklifi eder. HyeRim ise tabiki kabul eder. Normalde üçünüze de aynı anda evlenme teklifi alacaktınız ama Jungkook sana düğünde evlenme teklif etmek istemiştir.

Jungkook | VampireHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin