Neredeyse 10k olduk. Sizi seviyorum aşklar. Bu kadar okunmasını hiç beklemiyordum. 🖤😚🖤😚🖤😚🖤😚🖤😚🖤😚
Min Ji senin o haline dayanamadı ve o da ağlamaya başladı.
İkinizde ağlıyordunuz ama tabiki sen daha çok.
Sen ağlarken uyuya kalmıştın ve Min Ji'de üzerini örtüp karşı koltuğa uzandı.
. . . (ertesi gün)
Sabah kalkar kalkmaz kendine gelmek için duşa girdin.
Bir süre sonra Min Ji uyandı ve seni koltukta göremeyince endişelenmişti. Tüm odalara baktı. En son senin odana geldi. Sen çoktan duştan çıkıp üzerini değiştirmiştin ve Jungkook ile çekildiğin fotoğrafa bakıp bakıp ağlıyordun. Min Ji seni görür görmez koşarak yanına geldi ve boynuna atladı.
Mj: kendine bir şey yaptın sandım.
Y/N: hıh😏! Unuttun mu Min Ji? Ben bir vampirim ve intihar ederek ölemem. Aynı Jungkook gibi.
bu aklına gelince ağlama isteğin artıyordu. Bu isteği tabiki bastırmıyordun, çünkü buna gücün yoktu.
. . . (2 hafta sonra):
Min Ji'nin Jimin ile düğünü vardı. Sen hala mutsuzdun. 2 hafta boyunca her gün ağlamıştın. Jungkook ise her gün karşı binanın yan duvarının oradan sürekli seni izliyordu. Sürekli gözlerine bakmaya çalışıyordu ama uzaktan bile olsa buna yüzü yoktu. Min Ji gelinlik seçmeye seninle gitmek istediğini söyledi. Kabul etmedin. 'Hadi yaaa kafan dağılır hem' gibi şeyler diyip aegyo yapmaya başlayınca kırmayıp kabul ettin.
Beraber gelinlikçileri gezmeye başladınız. HyeRim ile konuşmuyorlardı zaten. Jimin'e sürpriz olsun diye onu (resmen) kovmuştunuz.
Bir sürü gelinlik denedi.Min Ji en son bu gelinliği denemişti.
Bu gelinliğin beyazını düşünün ve düğünde makyajı saçı takısı resimdeki gibi ama resimdeki kadın Min Ji değil.
Bu gelinliği aldınız ve Min Ji'nin ısrarı üzerine sana kıyafet bakmaya başladınız.
Sen gözüne ilk çarpan;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jungkook | Vampire
Vampire#vampir ~ 1. (08.05.2018) #vampir ~ 1. (04.07.2021) #vampir ~ 1. (28.06.2022) 15.5k kitap arasından #41. #hayrankurgu ~ 38. 2018 de yazılmış bir kitaptır. Onu dikkate alarak okuyun lütfen. Çünkü çok küçüktüm. Düzenleyeceğim elbet bir gün. :( Okul...