18. Bölüm

2.9K 168 90
                                    

Beklettiğim için üzgünüm kuzularım. Sizi çoooooookkk seviyorum. İyi okumalar.

1.'si Senden ayrılmak istediğini ve sen öldükten sonra başka birisini bulduğunu ve artık seni sevmediğini nasıl söyleyeceğiydi

2.'si 1. Kadar olmasa da kötü olan: seni kaplayan Kalkan'ın açılmış olmamasıydı. Kaplan hala seni kaplıyordu ama tabut şeklini almıştı.

(Şekli yukarıdaki gibi ama tamamen şeffaf olduğunu düşünün

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Şekli yukarıdaki gibi ama tamamen şeffaf olduğunu düşünün.)

Cam gibi bir şeydi ama vurduğunda kırılmıyordu. Gözlerin dolu bir şekilde camı yumrukluyordun.

Y/N: lütfen çıkarın beni buradan lütfen!

Kapıda Jungkook'u gördün. Kafanı ona çevirdin ve göz yaşlarımı serbest bıraktın.

Y/N: Jungkook lütfen beni kurtar! Seni çok özledim. Nefesim daralıyor. Lütfenn!?

Jungkook tam yanına gelecekti ki bilge vampirin dediği şey aklına geldi ve tek kelime etmeden arkasını döndü. Çekip gitti. Herkes ne olduğunu anlamaya çalışırken, sen hıçkırıklara boğulmuştun.

Y/N: O da mı beni sevmiyor Min Ji? hı?
(üzgünüm önceden söylemeyi unuttum. Ağladığımızı belirttiğim yerlerde bir kelimenin arasına koyduğum " - " çizgi hıçkırdığımız yerler.! ) Bıkt-ım.

Mj: siz bir çıkar mısınız lütfen!?

herkes çıktı ve Min Ji ile baş başa kaldınız. elini tabutun üst kısmına dayadın.

Y/N: Min-Ji neden böyle oluyor? Neden- hep ben acı çekiyorum-!?

Mj: niye öyle diyorsun ki şimdi? Üzme beni kuzum! Belki bir zaman sonra açılır kalkan-

Y/N: Ben on-u demiyorum ki. Önce
a-ailem şimdi...- Jung-kook. Niye gitti ki? Ben- de seni öz-ledim diyemez miydi? Başkasını mı buldu?

Mj: bunu ona sor!! Belki seni tabutun içinde görünce üzülmüştür? Hı?

Y/N: hayır. o-da bırakt-ı ben-i. O da ist-ememiş.

HyeRim içeri girdi ve Min Ji'yi çağırdı. Min Ji 2 dakika sonra geleceğini söyleyince gitti.

Y/N: Min Ji?

Mj: efendim? Melek yüzlü arkadaşım benim.

Y/N: beni bırakma! olur mu? seni de kaybetmek ist-emiyorum. Bir-tek sen kald-ın.

Mj: öyle deme! Hye'de var. Hem ben seni ölsem de bırakmam. Ağlatacaksın beni. Konuşma şöyle. ... ben hemen geliyorum. Korkma ve sadece anneni düşün. onun seni sevişini öpüşünü mutlu anılar bunlar. Tamam mı?

Jungkook | VampireHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin