Yazardan devam;
Beyaz ışık aslında bir kalkan gibi bir şeydi. Ve seni ölme zamanın geldiğinde öldürenden yani Jungkook'tan ayırdı. Herkes müdahale etmek istedi ama kalkan kimseyi içeri almadı. Doktorlar geldi ve seni morga götürmek istediler. Ama nafile sana dokunamıyorlardı bile. Kalkan senden ayrılana yani Jungkook kendine gelip seni öldürdüğünü idrak edene kadar da sen orada öylece yatıcaktın.
Ve İşte şimdi gerçekten öldün...
• • •
Min Ji baş ucuna geldi. Göz yaşları bir bir akarken bir yandan da zar zor, hıçkırıklara boğularak konuşutu.
MJ: Y/N, uyan lütfen. Sen benim herşeyimsin. Ailem öldükten sonra bir tek sen benim ailem oldun. Uyan Lütfen. Sen ölmedin, ölemezsin. Hafızan geri geldiğinde Jimin ile evlenecektim ben. O Da benim ailem olacaktı ama seni hiç bırakmam ben. Senin beni hiç bırakmadığın gibi. Sen benim herşeyimsin ama sen ö-öldün, seni asla bırakmam dedin ve öldün. Beni bırakıp gittin. Lütfen, lütfen bana geri dön. Seni seviyorum Y/N. İkinci ailemi de kaybettim. Ben ne yapacağım sensiz-
Jimin onu omuzlarından tuttu ve ayağa kaldırıp ona sımsıkı sarıldı. Saçını okşayarak geçecek hayatım, geçecek. Lütfen sakin ol Diyip duruyordu. Ta ki Min Ji onu hafiften itip onun kollarının arasından sıyrılına kadar. Sinirli bir şekilde Jungkook'un üzerine yürümeye başladı. Jungkook yatağa uzanmıştı. Onu iki eliyle yakasından tutup ayağa kaldırdı ve sert bir şekilde duvara yapıştırdı. Bağırarak ve sinirle konuşuyordu.
MJ: SENDEN NEFRET EDİYORUM. ALLAH SENİN BELANI VERSİN. BU KIZ SENİN YÜZÜNDEN NELER ÇEKTİ BEE. KARŞILIĞINI ÇOK GÜZEL VERDİN. SENİ KENDİ ELLERİMLE ÖLDÜRECEĞİM. ALLAH'IN CEZASI. O MU İSTEDİ HAFIZASINI YİTİRMEYİ. SENİ O KADAR ÇOK SEVERKEN NASIL KIYDIN ONA HA? nasıl kıydın! 😰😡😭 CEVAP VER BAN-
Min Ji Jungkook'a Tokat atacaktı ki Dayanamayıp bayıldı. Beyni zonkluyordu resmen. Seni yani tek ailesini kaybetti. Kendini öldürürdü ama Jimin vardı. Onu Da kaybedemezdi. Onunla hayalleri var onun. Jimin Min Ji'yi kucağına aldı ve yatağa yatırdı. Jungkook'un halâ umurunda değildin. Jimin Jungkook'a sert bir yumruk attı, Jungkook yerdeyi ve Jimin konuştu.
Jm: KENDİNE GEL ARTIK!!, ETRAFINDAKİLERE ZARAR VERMEKTEN VAZGEÇ.
Jungkook yerden kalkar ve Jimin'e yumruk atar Taehyung'ta Jimin'i yerden kaldırır kaldırmaz Jungkook'a bir tane geçirir. Bu böyle devam ederken HyeRim bağırır
HR: YETER ARTIK HEPİNİZ KESİN ŞUNU. 😪
Herkes durur ve HyeRim sözüne devam eder.
HR: serumuna sinir krizi geçirmesi için ilaç katılmış. Onun suçu değil. Hem bana sen söyledin Taehyung: 'bir vampir sinir krizi geçirdiği zaman içinde yaşadığı tüm duyguları berbat bir şekilde dışa vurarak sinirli olduğu kişiyi istemsizce öldürebilir' diye. Beni vampir yaptığın zaman söylemiştin. Hatırladın mı? 😭😓
Th: haklısın.😔
Taehyung Jungkook'u yerden kaldırır, bu sırada Min Ji uyanır. İçeri hemşire girer ve Min Ji'ye serum takar. Bu nedenle yattığı yerden kalkmaz. Kafasını sana çevirip sadece sana bakar. Jungkook bir koltuğa oturup boş boş konuşur. Bir gram üzülmemiştir.
Jk: hak etti ama hah 😂 iyi ki öldü. Kurtuldum beee. Rahatladım. 😌
Min Ji serum falan dinlemedi. Serum çıkartıp fırlattı ve Jungkook'un boğazına yapıştı. 'KES ARTIK KEEESSS' diye bağırırken Jimin ona kollarının üstünden sarılarak Jungkook'tan ayırdı. Jungkook nefesi kesildiğinden nefesini düzene sokmaya çalışıyordur.
. . . (Ertesi gün)
Herkes hastanede o oda da uyuya kalmıştı. Jungkook dışında ki herkes. Çünkü Jungkook bilmediği bir nedenden dolayı uyuyamıyordu. Ne zaman gözlerini kapatsa o koca karanlığın içinde ışıl ışıl parlayan Jungkook'a aegyo yapıp sevdiğini söyleyen seni görüyordu. Kafası karışıyordu. Bir vampir oluyordu, bir normal haline geri dönüyordu.
Sabahın 5:30'u ve Jungkook halâ uyumamıştı. Sana bakıp bir üzülüyor, bir de komikmiş gibi gülüyordu. Her gözünü kapatışında kafayı yiyordu. En sonunda 'ne olursa olsun banane', diye düşünerek gözlerini kapattı ve tabiki yine seni gördü. Bu sefer de ona bir şeyler söylüyordun ama ağlıyordun. Kalbinin oldu derinin üstü kan kaplı ve durmadan yere akıyor. Yerde ise küçük bir göl gibi kan var. Sense dizlerinin üzerinde oturmuş kafanı hafif eymişsindir. Bu sırada da vampirsindir.
Y/N:
Jungkook kalbim acıyor...Sence neden?
Jungkook ölüyorum...Sence neden?
Jungkook özlüyorum...Sence neden?
Jungkook seviyorum...Sence neden?Jungkook'un iç sesi:
Kim yaptı bunu sana?Y/N:
Kalbimden yaralayan YoonJi Jk.
Beni asıl öldürense... sensin Jungkook.😰😭
💔 ( 👈🏻 elinle bu işareti yaparsın )
Hep yanımda olmana rağmen Özlediğim ve hiç bıkmadan usanmadan ilk gün ki gibi sevdiğim de sensin Jungkook.
Seni seviyorum. 😊Ağlamana rağmen hafifçe gülümsedin ve yavaşça kayboldun. Jungkook telaşlı ve ağlamış bir şekilde uyandı. Sen halâ yerde yatıyordun. Yanına geldi ve sana sarılmak istedi ama olmadı çünkü kalkan onu itti. Hatırlamıştı ama kalkan gitmiyordu. Jungkook rüyayı hatırladı ve senin rüyanda kalbimden yaralayan YoonJi dediğini hatırlayınca oturduğu yerden kalktı ve YoonJi'yi aramaya başladı. YoonJi'nin bir dağ evinin olduğunu biliyordu ama yerini bilmiyordu.... Bir şekilde YoonJi'nin yerini buldu ve oraya gitti. O gerçekten de dağ evindeydi. Kapıyı kırarak içeri girdi. YoonJi üst katta uyuyordu. Üst kata çıktı ve onu yakasından tutup havaya kaldırdı. (Güçlü çocuk).
Yj: ne yapıyorsun Jungkook, yoksa beni mi özledin?
Jungkook onu duvara yapıştırdı. Ve konuştu.
Jk: o sinir ilacını sen mi bana verdin?
Yj: evet 😂.
Jk: hah😏, bir de gülüyorsun. 😡 Seni öldüreceğim.
Yj: nasıl olacak o? Eğer bunu yaparsan, sevgilin ölür.
Jk: o zaten öldü!
Yj: onun yerine beni öldürmeye gelirsin sanmıştım. Bu iyi old-
Jk: merak etme seni de öldüreceğim.
Jungkook onu boynundan ısırdı ve tamamen kanına içip onu öldürdü. Tıpkı seni öldürdüğü gibi.
Onu öldürdükten sonra orada bırakarak hasteneye geldi. Sen hala yerde yatıyordun. Baş ucuna oturdu ve Kalkan'a deymeden yüzüne doğru eğildi. Sonrasında ise zarar görmekle ilgilenmeden dudağını dudağına bastırdı. Sadece dudak kısmındaki kalkan kalkmıştı. O dudağını senden ayırdığında açılan kısım geri kapandı.
Çok geç geldi özür dilerim. Affedin. Umarım beğenmişsinizdir.
Hepinizi öpüyorum.
Sağlıcakla kalınnnn. 😚❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jungkook | Vampire
Vampire#vampir ~ 1. (08.05.2018) #vampir ~ 1. (04.07.2021) #vampir ~ 1. (28.06.2022) 15.5k kitap arasından #41. #hayrankurgu ~ 38. 2018 de yazılmış bir kitaptır. Onu dikkate alarak okuyun lütfen. Çünkü çok küçüktüm. Düzenleyeceğim elbet bir gün. :( Okul...