Jungkook etrafa göz gezdirir ve seni göremeyince yıkılır.
. . . . .
Çıkış zili çalar siz Min Ji ile durağa doğru yürürken Jungkook yanınıza gelir.
Jk: naber?
Y/N: pardon kimsiniz, tanıyamadım da?
Jk: hahaha çok komik.
Y/N: espiri yapmış gibi mi duruyorum?
Jk: iyi, sen kaybedersin.
Y/N: niye öyle söyledin ki şimdi?
Jk: zihnini okudumda.
* ben nasıl unuttum bunu *
Y/N: tanıyorsam ne değişecek, git başımdan!
Jk: hayır
Bu sırada Tae ile Jimin Jungkook'un yanına gelir.
Min Ji sana dirsek atar.Y/N: ne var ya?
Mj: 2 dakika müsaade eder misiniz? Lütfen!
Tae,Jm,Jk: tabi ki.
Sizden biraz uzaklaşırlar.
Mj: hani şu benim hoşlandığım, sabah bize çarpan yakışıklı var ya, bu o işte.
Y/N: ne?
Mj: açılsam mı?
Y/N: önce bir emin ol arkandan atlı mı kovalıyor?
Mj: senin gibi 100 yıl kendimi paralayarak mı?
Y/N: sadece 1 hafta oldu. Ve beni öldüreceğini sanmıştım. Ayrıca onun sevgilisi var.
Mj: ama öldürmedi! Neden? 😏
sinsi sinsi gülümser.
Tae,Jm.Jk: süreniz doldu hanımlar. 😊
Y/N: yani 😒
* bu çocuğa böyle yapmak çok güzel yaa *
Jm: eee.. ne yapıyoruz?
Y/N: hiç birş-
Min Ji seni dürter ve kulağına eğilerek
Mj: hayatımın aşkını elimden alma. Lütfen!
Y/N: YUH!!
diye bağırınca herkes sana bakar.
Y/N: siz tanımadığınız insanlarla hep böyle takılır mısınız?
Jk: aaa.. evet tanıştırmayı unuttum. Bu Jimin, bu Taehyung, bende-
Mj: biliyoruum pek sevgili Jungkook.
* ne 'sevgili'si yaa , yanlış anlayacak *
Y/N: bu da-
Mj: ben kendimi tanıtırım. Ben Min Ji.
Jimin elini uzatır ve el sıkışırlar.
Jm: memnun oldum.
Mj: bende.
* bize gelince: ben olmadım , onlar bende 😒 *
Jm: artık tanıştığımıza göre birşeyler yapalım mı?
Y/N: tamam. Ama ne yapacağız?
Jm: bir kafede oturup birbirimizi daha çok tanımaya ne dersiniz? Daha sonra özel şeyler yapabiliriz.
Y/N: e hadi gidelim o zaman.
10 dakikaya cafeye varırsınız. İlk kez bu kafeye insan girmiştir. Tabiki siz bunu bilmiyorsunuz.
Oturursunuz. Onlar 'her zamankinden' der ve size çaktırmamaya çalışır. Siz de limonata alırsınız.
Siz sohbet ederken onların içecekleri gelir.
* o kan mı, inanamıyorum 😱 *
Jk: evet.
* yani burası vampirlerin kafesi mi? *
Başını doğru manâsında sallar. Bu sırada garsonun ayağı masaya takılır ve kan dolu bardağı üstüne düşürür. Sen lavaboya gitmek için izin aldıktan sonra lavaboya girersin. Sen üstünü temizlerken içerden bir kız çıkar.
?: sen insan mısın?
Y/N: e..evet.
Dediğin an seni duvara yaslar ve ağzını eliyle kapatıp, hızla kanını içer. Sen yere yığılırsın.
. . . . . ( 20 dakika sonra )
Jungkook sen uzun zamandır gelmeyince merak eder ve lavaboya gelir. Önce dışardan seslenir ama senden ses gelmeyince içeri girer.
Seni teni bembeyaza dönmüş bir vaziyette yerde bulur. Uyandırmaya çalışır o sırada boynuna bakar ve neredeyse tüm kanının içildiğini görür.
Seni kucaklar ve diğerleri ile hastaneye götürür ( vampir hastanesine ).
Jungkook ağlamamak için kendini zor tutuyordur. Jimin ise Min Ji'yi sakinleştirmeye çalışıyordur. Taehyung'ta yaşaman için araştırmalar yapıyordur. Bir süre sonra doktor gelir.
Doktor: üzgünüm ama hiç bir yolu yok. Varsa da benim yapabileceğim bir şey değil. Çok kan kaybetmiş. 2 saat içerisinde o kadar kanı hem bulamayız hem de enjekte edemeyiz. İki saat içerisinde ölücek. Şimdiden başınız sağolsun.
Jungkook teşekkür ettikten sonra kendini tutamayıp ağlar. Min Ji ise Jimin'e sarılmış 'o ben olmalıydım' diye yakınırken bir yandan da ağlıyordur.
Yarım saat geçer. Jungkook yanı başında oturmuş eşini tutuyordur. Sende hiç ses çıkmıyor, hatta kıpırdamıyorsundur bile. Kalp atışların yavaşlamaya başlarken, durumun gittikçe kötüye gidiyordur.
1 saat daha geçer ve senin sadece 30 dakikan kalmıştır. Birden Jungkook'un elini sıkıp gözlerini açarsın.
Jungkook yaşayacaksın zannettiği için sevinir.
Y/N: bana yardım et. İçim acıyor.
Dersin. Senin lafın biter bitmez Jungkook doktoru çağırmaya gider. Geri döndüklerinde kafan yastığa geri düşer ve gözlerini kapatırsın. Makine ötmeye başlar.
Bir bölümün daha sonuna geldik kendinize iyi bakın sizi seviyorum.
💜💙💚💛❤️🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jungkook | Vampire
Vampire#vampir ~ 1. (08.05.2018) #vampir ~ 1. (04.07.2021) #vampir ~ 1. (28.06.2022) 15.5k kitap arasından #41. #hayrankurgu ~ 38. 2018 de yazılmış bir kitaptır. Onu dikkate alarak okuyun lütfen. Çünkü çok küçüktüm. Düzenleyeceğim elbet bir gün. :( Okul...