😍👆🏻 Öldüm yaa 👆🏻😍
Beklettiğim için üzgünümmm...
İyi okumalar
7 dakika sonra
Herkes sitelere hızlıca bakmaya devam ediyordu ki, Jungkook bir sitede buldu. Sitede, nerede ve kim tarafından öldürüldüğü gibi herşey yazıyordu.
Jungkook sadece 13-18 dakikası kaldığından, hızlıca diğerlerine haber vermeden çıktı ve arabasına bindi. Diğerleride anlayıp hızlıca çıktılar. Ve arabalara binip, Jungkook'u takip etmeye başladılar.
Normalde gitmesi en az 20 dakika alacak yere 10 dakikada son hızla varmışlardı. Hepsi arabalardan indi. Ama ne yazık ki, o gelecek olan 20 vampir ve öldürecek olan adam çoktan gelmişti. Erkenciydi yani.
Min Ji bebeğini arabaya koyup, kapıları kilitledi. Ve Jimin'in öğrettiği dövüş teknikleri ve öldürme yöntemleri sayesinde onlar ile beraber dövüşmeye başladı.
(Bu videodaki gibi dönüştüklerini düşünün)
20 vampiri yere serdiklerinde, (kendi korumak amaçlı öldürdüysen bir sorun olmuyor, vampirler de içeri girmemeleri için saldırdı) diğerleri her an oluşabilecek herhangi bir tehditkâr durum için kulübenin etrafını sardılar. Bu sırada da Jungkook kapıyı kırarak içeri girdi.
Adam tüm sesleri duymuştu ama kaçamazdı. Çünkü emri veren kişi bilge vampirdi. Y/N'in boynuna çoktan yapışmıştı bile. Dişlerini boynuna batırmış tam kafasını kopartacakken, Diğeri ise çoktan gitmişti. (adam kurta daha uygun oluyor sanırım size kalmış)
Bu sefer ki öldürme yöntemi ise onu 7 defa bıçaklayarak, kanının çoğunu kaybetmesini sağlayarak kafasını kopartmaktı. Daha çok acı verdiğinden bunu seçmiş Bilge vampir beyfendi.
Jungkook adama yumruğu geçirdi ve kafasını koparmasını engelledi. Y/N kan kaybetmeye devam ederken, Jungkook adamı öldüresiye dövüyordu. Adam bayılınca bıraktı ve hemen yanına gidip Y/N'i kucakladı. Hızla arabanın arka koltuğuna yatırıp, son hız şehirdeki tek vampir hastanesine sürdü. Diğerleri de hemen arkasından onu takip ediyordu.
Hastaneye varınca Y/N'i tekrar kucağına aldı ve içeri girdi. Durumunun ağırlık derecesi, %60'tı ama bunu atlatabilecek durundaydı. Çünkü boynunda hasar yoktu.
Doktor Y/N'i ameliyathane gibi bir yere aldı. Ve yapması gerekenler tam 23 saat sürdü.
23 saat sonra
Jungkook ayakta bir oyana bir buyana yürürken hem ağlıyordu. Hem de seni seviyorum diye sayıklıyordu. Doktorun ameliyattan çıkmasıyla hemen oraya koştu ve durumunu sordu.
Kendine gelebilmesi için 2 gün burada kalmasını sonra da çıkabileceğini söyledi. Jungkook diğerlerine haber vermek için kantine indiğinde, Mira oradaydı.
yanına gitti.
Jk: Mira?.. Bak ben üzgünüm ama-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jungkook | Vampire
Vampir#vampir ~ 1. (08.05.2018) #vampir ~ 1. (04.07.2021) #vampir ~ 1. (28.06.2022) 15.5k kitap arasından #41. #hayrankurgu ~ 38. 2018 de yazılmış bir kitaptır. Onu dikkate alarak okuyun lütfen. Çünkü çok küçüktüm. Düzenleyeceğim elbet bir gün. :( Okul...