9. Bölüm

5K 245 36
                                    

Min Ji yanıma geldi ve beni teselli etmeye çalıştı ama nafile ben böyle bir konuda teselli olamam.

Yazardan devam;

Aradan 2 ay geçti ve halâ senin cesedini arıyorlar ama artık seni nerede öldürdüyse bulamıyorlar. Artık poliste aramayı bırakınca hepsi pes etti. Bu süre zarfında Jungkook 5 kere intihar etmeyi denedi ama her seferinde karşısında seni 'yapma' derken görünce vazgeçti.

2 ay önce senin kafana sıktığı ana kadar olanlar;

Seni kaçırdığı zaman zincir ile sandalyeye bağladı ve sen uyanmadan önce saçına ip bağladı. Sen uyandığında aranızda konuşmalar geçti. Ve seni bıçakladı. Jungkook'a videoyu attı, canlı video açtı falan. En son attığı videoda senin alnından vurmuştu ama aslında sen ölmedin çünkü o bir fotoshoptu. O silahla gerçekten ateş etti ama senin kafana gelmedi. Arka tarafına ateş etti. Ateş eder etmez videoyu durdurdu. Ve ipi tutup videoyu tekrar devam ettirdi. Video devam eder etmez ipi çekti ve senin kafan arkaya doğru düştü. Seni öldüremezdi çünkü eğer bir vampir bir vampiri öldürürse vampir konseyi toplanıp onu ve sülalesini öldürür. Tabiki Jungkook bunu biliyor. Ve vampir konseyine de gitti. Ama onlar Y/N adında bir vampirin ölmediğini söylediler. Jungkook nasıl oldu da bunu gizledi diye düşünmekten kafayı yiyecekti. Bu arada seni küçük heryeri Çelik ve minicik bir penceresi olan bir odaya kilitledi, Jungkook seni unutana kadar da orada tutacaktı. Sonrasında kendine döneceğini zannediyor çünkü (salak).

Kendi zamanımızdan devam;

YoonJi Jungkook seni aramayı bıraktığı için seni serbest bıraktı. Sen de zorlanarak evine gittin. Önce duş aldın ve 2 aydır üstünde olan elbiseyi çıkartıp rahat bir şeyler giyindin. Sen tam Jungkook'un yanına gitmek için kapıya yöneldin ki, kızlar içeri girdi. Onlara sarıldın. Sevinçten ağlamaya başladınız. Nasıl yaşadığını sorduklarında anlattın. Çünkü o seni öldü gösterdikten sonra zaten sana planını anlatmıştı. Kızlar buna inanamadılar. Nasıl 2 aydır böyle bir acıyı bize yaşatır. Onu bir elimize geçirelim ne yapacağız biliyorum diye söylenip duruyorlardı. Sen de kıkırdadın. Tekrar sımsıkı sarıldınız.

Y/N: şey.. Jungkook. O iyi mi?

Mj: sen öldükten sonra 5 kere intihar etmeyi denedi ama her seferinde senin gölgeni görüp vazgeçti. 1 haftadır hiçbir şeyi Yok galiba durumu iyiye gidiyor. Senin yaşadığını görse kim bilir ne yapar?

Y/N: onu çok özledim. Yanına gidicem sonra görüşürüz.

HR: görüşürüz.

Jungkook'un yanına gitmek için bir taksiye bindin. Evine gittin kapıyı çaldın kapıyı Jimin açtı.

Jm: pardon kime bakmıştınız?

Y/N: ne yani beni bu kadar çabuk mu unuttun.

Jm: Y/N sensin dimi? Ama sen öld-

Y/N: hayır ben ölmedim. Uzun hikâye sonra anlatırım.

Jm: peki, içeri gel.

Y/N: jungkook nerede?

Jm: odasında, yolu biliyorsun zaten.😉

Y/N:😄evet biliyorum.

Dedin ve Jungkook'un odasına gittin. İşte şimdi keşke ölseydim keşke beni öldürseydi, yaşamam için sebebim yok diye düşünüyordun. Çünkü kapıyı açtığında Jungkook bir kıza sarılıp onu yanağından öpmüştü. Hem de odasında 😱. Kapıyı açtığında bu manzarayı görür görmez.

Y/N: ş..şey b..ben ö.özür dilerim. Rahatsız ettim.

Diyip hızla oradan çıktın. Jimin sana neden ağladığını sorduğunda

Y/N: beni bu kadar çabuk unutacağını düşünmemiştim. Keşke ölmüş olsaydım.

Diyip ağlayarak evinin yolunu tuttun. Jimin Jungkook'u aşağı çağırdı.

Jk: ne oluyor Jimin? Az önce odama kim girdi?

Jm: haklıymış ya, bu kadar çabuk. Vay be 5 KEZ ONUN İÇİN İNTİHAR ETMEYE KALKIP NASIL UNUTTUN. İNANMIYORUM YA.

Jk: ne saçmalıyorsun Jimin. Ayrıca niye bağırıyorsun.

Jm: Y/N yaşıyor ama sen...

Jk: o öldü.

Jm: odama kim girdi dedin ya o girdi. Ölmemişti. Canlı kanlı önümde duruyordu. Özlemle yanına geldi keşke ölseydim diyip gitti. Ne yaptın acaba ne dedin kıza?

Jk: N..Ne yaşıyor mu yani?😃

Jm: evet ama sen onu öldürdün!

Jk: nereye gitti?

Jm: ben nereden biliyim!

Jungkook hızla evden çıktı arabasına binip evine geldi. Sen yoktun. Çünkü yürüyerek geliyordun. Sinirlerin alt üst olmuştu.

Mj: ne yaptın ki?

Jk: bilmiyorum.

Bu sırada kapı çaldı. Jungkook hemen kapıyı açtı. Karşısında seni görünce sarıldı. Sen de onu itip odana girdin.

Jk: ne oluyor?

Mj: bilmem.

Jungkook odanın kapısını kırarak içeri girer.

Y/N: çık dışarı.

Jk: ne olduğunu bana da anlatsan-

Y/N: bildiğin şeyi anlatmama gerek yok.

Jk: bilmiyorum anlatır mısın? Lütfen!

Y/N: tamam sana 'ben' dedim ama-

Jk: neyi?

Y/N: benle olmasa da başkasıyla mutlu ol diye ama beni 2 ayda nasıl unuttun?

Jk: ben seni unutmadım.

Y/N: Jungkook yalan söylemene hiç gerek Yok. Sevgilini bekletme.

Jk: sevgilim karşımda zaten.

Y/N: hayır odanda.

Jk: odamda mı? , benim sevgilim Yok ki!

Y/N: keşke olsaydı bide gönül mü eğlendiriyorsun? Aishh! Kafayı yiycem.

Evet kız birazcık garip bir şekilde yaşıyor olabilir, hatta belki de saçma ama 😊 umarım beğenirsiniz. 😊😉

Jungkook | VampireHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin