34. Bölüm

2.3K 132 40
                                    

İYİ OKUMALARRR...

. . . (Ertesi gün)

Sabah kendi evimde uyandığımda aklıma babam geldi. Onu görmeye gitmeliyim artık. Özledimm...

Doğruyu söylemek gerekirse babam aklıma gelince üzüldüm biraz . Çünkü Mira'nın babası aklıma geldi. Öldüğü gün öyle bir ağladı ki. Benim bile ağlayasım geldi o adam için. Annesi onları terk etmiş. Ve başka bir adamla evlenip adını sanını her şeyini değiştirmiş. Biraz benziyoruz anne bakımından aslında. Onu çok iyi anlayabiliyorum.

Hemen telefondan uçak bileti aldım. Yarın akşam altıda gidecektim. Bir hafta kalıp öyle geri dönmeyi düşünüyordum. Bu nedenle küçük bir bavul hazırladım.

. . . (ertesi gün)

Sabah erkenden kalktım. Jungkook'la buluşacaktık. Üzerimi giyinip kahvaltımı yaptım ve evden çıktım. Anlaştığımız kafeye gidip beklemeye başladım. Jungkook yanında bir kadınla geldi. Kadınla görüştük. Ve hepimiz oturduk. Jungkook yanımda olduğundan kulağına fısıldadım.

Y/N: Bu kim?

Jk: annem.

Y/N: ama çok genç gözüküyor.

(Araştırdım ve ARMY arkadaşlarıma sordum ama Jungkook'un annesinin adını öğrenemedim. Çünkü internette bile yoktu. Bilen varsa söyleyebilir mi lütfen?)

Kayın validem: 197 yaşındayım ben. Melezim ama mantıken yarı vampirim. Bu nedenle 30 yaşından sonrasında yaşlanmadım. Bu arada çok güzelsin kızım. Oğlum kedi olalı bir fare tuttu sonunda.

Y/N: kkkk. Teşekkür ederim efendim.

Jk: anne bu Y/N.

Kayın validem: doğru ya adını sormamıştım.

Y/N: siz çok gençsiniz ama.. Yaşatımmışsınız gibi hissediyorum.

Jk: yaşlı o yaşlı. Görmüyor musun her yeri kırışmış.

Kayın validem: Jungkooookkk!

Jk: napayım sana yaşlı demek çok eğlenceli.

Kayın validem: ama 197 yaşındayım ve buna rağmen 30 gösteriyorum. Ve ben senin annenim saygılı ol biraz. Terbiyesiz seni.

der demez kulağını çekti. Ben gülerken Jungkook annesine bıraksın diye yalvarıyordu. Sonunda bıraktığında bana döndü ve bir şey olmuş mu? diye sordu. Bordo renk olmuştu kulağı.

Y/N: Jungkook başın sağolsun. Bir cenazemiz var.

Pis pis sırıtmaya başladım.

Jk: gülme yaa...

Y/N: ama komik.

Jk: ama acıyooo-

Y/N: çok mu acıyor?

Jk: hı hımm.. Öp de geçsin?

kafasını alnından ittirdim.

Y/N: pisss-

Kayın validem: oğlum çok terbiyesizsin.

Jk: üzgünüm anne, bir an burada olduğunu unutmuşum.

Kayın validem: Ah ah şapşal oğlum benim.

Jk: hiç 197 yaşında gibi davranmıyorsun anne.

Jungkook | VampireHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin