Adam ağzımı tutup beni sürüklemeye başladı. Kapıya tekme atıyordum o sırada. Neden yoksun Min Ji NEDEN!?
Şuan da beni sürükleyerek bir yere götürüyordu. İki sokak ötedeki bir binaya girdik. Depo gibi bir yere girdik. Birilerini aradı. Bir süre sonra araba geldi. Bu sırada orada bulduğu iple ve bez parçasıyla elimi ayağımı bağlamıştı. Ve tabi bir de ağzımı. Sesimi çıkartamıyordum.
Araba gelince beni bindirdi ve ağzımı çözdü. Arabayı getiren adam gidince o da şoför koltuğuna oturdu. Adamı da yerimiz bilinmesin diye kovmuştu zaten.
yazarın ağzından;
Min Ji Ailecek gezmeye gitmişti. Bu nedenle eve yeni gelmişti. Kapıyı açarken kilidin yamulduğunu gördü. Ve kapıda da bir sürü darbe falan vardı. Hırsız mı girdi diye düşündü ve içeri girdi. Her odaya baktılar. Kimseyi bulamayınca evin içindeki ve dışındaki kamera kayıtlarına bakmaya başladılar.
Y/N'i bir adamın kaçırdığını görünce, Min Ji'nin çığlık atıp ağlamaya başlamasıyla Jimin geldi. Kaydı durdular.
Jimin Min Ji'yi sakinleştirmeye çalışıyordu. Min Ji ise sürekli benim yüzümden diye sayıklıyordu.
Mj: o-o bana sığınmış ve ben yoktum. Benim yüzümden oldu. O düğüne hiç gitmemeliydim. O aradığında açmalıydım. Hepsi benim suçum. Benim yüzümden ölücek-
Jm: Min Ji o ölmicek. Hem kimin onunla bir derdi olsun ki?
Mj: Jimin.. adamın kolundaki dövmeyi görmedin mi?
Jm: ne vardı ki?
Mj: Arkada biz vampirleri temsil eden bir amblem varken üstünde de.. Vampir muhafızı yazıyordu.
Jm: ah! Hayır! O ölücek.
Jimin hemen kaydı devam ettirdi. Seni sürüklediğini görünce hemen kaydı durdurdu. Min Ji'ye orada kalıp, bebeklerine sahip çıkmasını ve Y/N'i bulup ona getireceğini söyledi. Ve hemen o yöne gitti. Adamın seni ilk soktuğu binaya kadar, her yere baktı. Ama bulamadı ve hemen Jungkook'u ile Taehyung'u aradı. Buluşmaları gerektiğini söyledi. Eve dönüp bilgisayarı aldı. Ve Buluşacakları kafeye gitti.
. . . . .
Sonunda gelmişlerdi. Jimin önce kaydı izletti ve sonra sordu.
Jm: Jungkook ne yaptın? Senin hatan yüzünden kızı götürdüklerini anlamışsındır herhalde.
Jk: Jimin.. Ben-ben onu ayda bir defa gizlice görmeye gittim.. Sözümü tutmadım biliyorum ama-
Th: bu işin aması mı var!? Aptal mısın Jungkook!? Kızı öldürücekler!-
Jk: öldüremezler. Evlendim onunla b-
Jm: Evlenirken verdiğin sözleri tutmadın ve o belkide ölmüştür.
Jk: iyi de, Kimse onu öldürmezki. Cezası çok ağ-
Jm: öldüren kişi vampir muhafızı. Onlara serbest olduğunu bilmiyor musun sen!? Sana gitme dedim, yapma dedim. Ölür dedim. Beni bir kere bile dinlemedin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jungkook | Vampire
Vampire#vampir ~ 1. (08.05.2018) #vampir ~ 1. (04.07.2021) #vampir ~ 1. (28.06.2022) 15.5k kitap arasından #41. #hayrankurgu ~ 38. 2018 de yazılmış bir kitaptır. Onu dikkate alarak okuyun lütfen. Çünkü çok küçüktüm. Düzenleyeceğim elbet bir gün. :( Okul...