12. Bölüm

3.9K 201 51
                                    

Evet hikaye Kore'ye göre ama şarkılar hep Türkçe saçma olduğunu biliyorum. Ama şarkılarında korece olduğunu düşünün.

Y/N: her insanın son bir isteği vardır. Evet seninkisi hafızamın geri gelmesiydi ama onun dışında başka birşey isteyebilirsin. En azından vicdan azabı çekmiyim. Lütfen!

• • •

Jk: seni öperdim ama izin vermezsin. Ki zaten öptüğümde tamamen hafızan gidecek olsa da artık kaybedecek hiçbirşeyim yok öldükten sonra beni hatırlamazsın bile. Bu yüzden seni öpebilir miyim?

Y/N: şey ben bilemiyorum yani-

Jk: peki önemli değil.

Diyip kendini bırakmak için bir adım attı arkaya doğru.

Y/N: dur tamam öpebilirsin.

Jungkook duvardan iner ve yanına gelir. Sana yaklaşır ve burun burun burunayken

Jk: seni seviyorum Y/N.

Der ve seni öper. O kadar tutkulu öpüyordurki dayanamayıp sen de karşılık verirsin (ay bir değişik oldum şuan bunu yazarken) Bir süre sonra ayrılırsınız.

Jk: hatırladın mı?

Y/N: neyi hatırlamam gerekiyor?

Jk: anlaşılan hatırlamıyorsun.

Dedi ve duvarın üstüne tekrar çıktı.

Jk: sonsuza dek mutlu ol.

Der ve kendini bırakır. Sen 'JUNGKOOOKK' diye bağırırsın, koşarak yetişmeye çalışsan da yetişemezsin. Aşağı baktığında Jungkook'un pantolonun duvardaki sert bir demire takıldığını görürsün. Bir yandan 'yardım edin' diye bağırırken bir yandan da onu çekmeye çalışıyorsundur. O kafasını cama çarptığı ve cam kırıkları kafasına battığı için kendinde değildir. Sen daha fazla dayanamazsın ve onunla beraber kendini bırakırsın.

Y/N: seni seviyorum Jungkook~ah.

Sen kendini bıraktığın sırada Arkadan 3 kişi birden seni ve Jungkook'u yukarı çeker. Senin hiç bir şeyin yoktur ama Jungkook çok kötü bir durumdadır. Hızla Jungkook'u hastaneye götürürsünüz. Doktor onu ameliyata alır ve kafası sargılı bir şekilde ameliyathaneden çıkar. Onu normal bir odaya alırlar.

• • • ( 1 gün sonra )

1 gün boyunca uyanmasını beklerken canın çıkmıştır. Ya uyanmazsa diye ağlamaktan gözlerin şişmiştir artık.

Jiminler'e haber vermek de 10 Dakika önce aklına gelmiştir. 30 dakikaya orada olabileceklerini onlar gelene kadar bir aksilik olursa haber vermeni isterler. Sen de tamam diyip kapatırsın. Telefonu koltuğun üzerine koyup Jungkook'un baş ucuna oturursun.

Sen onun elini tutmuş okşayarak ağlıyorsundur. Jungkook gözlerini açar ve sana bakar. Baş ucunda seni görünce sırıtır. Zorda olsa adını söyler.

Y/N: Jungkook~ah beni çok korkuttun. Bir daha böyle birşey yapma. Lütfen!

Jungkook birden vampire dönüşür ve koluna takılı olan serumu tek seferde çekip yana fırlatır. Ayağa kalkıp üzerine doğru yürümeye başlar. Sen bir adım geri attıkça o Da bir adım ileri geliyordur.

Y/N: Jungkook ne oluyor? S..sen i..iyi misin? (Bir adım geri)

Jk: Ben gayet iyiyim sen nasılsın? O herifle mutlu musun? Ne zaman evleniyorsunuz? (Bir adım ileri)

Y/N; kimle evleniyor muşum?

Jk: o Chul denen itle.

Y/N; Jung-kook sen ne saçmalıyorsun? kendine gel. (2 adım geri)

Jk: o zaman da öyle söylemiştin. Çok mu seviyorsun? Bak aşk böcüğün burada değil. Ne yapacaksın şimdi? (3 adım ileri)

Y/N: b..ben onu sevmiyorum. Ben seni- seni seviyorum. Hem o zaman hafızam gitmişti hatır-

Jk: hatırlamaz olur muyum ben olmasaydım o gece o herifle yatıyordunuz ama ben gelip herşeyi mahvettim dimi. Aşkınla yatamadın. Ne kadar acıdım anlatamam. Senin yüzünden 1 yıl boyunca acı çektim ben. Ama sen O HERİFLE FİNRDEMEKLE MEŞG-

Yanağına attığın sert tokatla lafı yarım kalmıştı.

Jk: hah acıttığını mı sanıyorsun?

Y/N: KENDİNE GEL ARTIK YETER. BEN SENİ SEVİYORUM anlamıyor musun? Neden böyle yapıyorsun?

Jk: merak etme sevgilim senin aşkınla yatmanı sağlayacağım ama MEZARDA.😡

Seni iki omzundan itti ve duvara yapıştırdı. Gerçekten çok korkuyordun. Ne seni dinliyordu ne de kendi gibi davranıyordu. Narin bir ses tonuyla konuşmaya başladın.

Y/N: Jungkook korkuyorum.

Jk: korkma güzelim iyi olucaksın.

Y/N: sen Jungkook değilsin. Benim sevdiğim adam böyle birisi değil. Bana dön lütfen. Eski sen ol. Seni özledim Jeon Jungkook.

Jk: seni öldüreceğim.

Y/N: ned-

Burada medyayı açamanız tavsiyem

Senin ağzından;

Boynumdaki dişlerle irkildim. Hayatım da canım hiç bu kadar yanmamıştı. Aşık olduğum adam tarafından öldürülüyordum. Ben sonradan fark etmiştim ama o dişlerini benim boynuma geçirdiğinden beri gözlerimden beyaz ışık çıkıyordu. Aynı anda tüm anılarımız gözümün önünden geçerken ağlıyordum. Bu beyaz ışık yavaş yavaş benim etrafımı sarıyordu. Nefesim tamamen gidiyordu ve o neredeyse tüm kanımı içmiş beni öldürüyordu. Üşümeye başlamıştım. İşkence yapıyorlarmış gibi hissediyordum. Beyaz ışık ayak bileğime kadar beni sarmıştı ve ben halâ bunun ne anlama geldiğini bilmiyordum. Bir ara Taehyung'a sorarım diye düşündüm ama öldükten sonra nasıl sorucaktım ki? Taehyung, Jimin, Min Ji ve HyeRim telaşlı bir şekilde gelmişlerdi. Beyaz ışık tüm bedenimi tamamen sardığında İçeri girdiklerini gördüm ama gerisi Yok. Kap karanlık. En son bir ışık gördüm, o kadar.

Yazardan devam;

Beyaz ışık aslında bir kalkan gibi bir şeydi. Ve seni ölme zamanın geldiğinde öldürenden yani Jungkook'tan ayırdı. Herkes müdahale etmek istedi ama kalkan kimseyi içeri almadı. Doktorlar geldi ve seni morga götürmek istediler. Ama nafile sana dokunamıyorlardı bile. Kalkan senden ayrılana yani Jungkook kendine gelip seni öldürdüğünü idrak edene kadar da sen orada öylece yatıcaktın.

Ve İşte şimdi gerçekten öldün...




Umarım beğenmişsinizdir. 🤗 bir daha ki bölüme kadar kendinize iyi bakın. Yeni bölümde görüşmek üzere 👋🏻 ........

Jungkook | VampireHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin