27. Bölüm

2.6K 156 61
                                    

Medya: 😍🤤☠️

yb yazmayı unutmuşum özür dilerim.

Sabah uyandığında Cameron'ın omzunda uyuduğunu fark ettin. Onu dürterek uyandırdın. Bugün haftasonuydu. Zaten lazımda değildiniz o yüzden evdeydiniz. Yani sen.

CD: benim dışarıda işlerim var bugün yalnızsın?

Y/N: tamam, sorun değil.

CD: duygu sömürüsü falan yaparsın sanıyordum. 'alıştım ben' gibisine.

Y/N: Zaten bildiğin şeyi söylememe gerek görmedim. 

CD: aaahh.. ahhh. Seni seviyorum kendine iyi bak. Gelince görüşürüz.

Y/N: görüşürüzzz.

elini salladın ve gülümsedin.

Senin ağzından; 

Biliyorum aradan 6 ay 3 gün 8 saat 42 dakika geçti ama unutamadım. Sanki daha dün terk etmiş gibi hissediyorum.

Güzelce giyindim ve yola koyuldum. Yürüyerek gidiyordum. Nereye mi gidiyorum? Jungkook'un evine gidiyorum. Neden mi? Şöyle açıklıyım;

Jungkook'un bana aldığı bir kolye vardı. Kolye yeni aklıma geldi. Hafızamı kaybettikten sonra, Jungkook'a geri vermiştim. O da kendi odasındaki komodinin çekmecesine koymuştu.

'istediğin zaman gelip alabilirsin!'

demişti. Ama benim istediğim 'sensin'. Hafızam geri gelince o kolye hiç aklıma gelmemişti. Bana onu verdikten sonra, fotoğrafını çekmiştim. Öyle hatırladım. Kolyenin üstü kalp şeklinde olan bir anahtardı. Ortasında ise bir kurdele vardı. Bazı yerlerinde pırlantalar vardı.

kolye;

O kolyeyi bana verirken, 'kalbimin anahtarı bu sana verdiğim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

O kolyeyi bana verirken, 'kalbimin anahtarı bu sana verdiğim. Onun kaybetme' demişti. 'Kalbimin tek sahibisin, Bu yüzden de bu anahtar sadece sende var. Ve bu kalp senden başkasını asla sevmiycek!' dedi. söz vermiştik o gün birbirimizi bırakmıycaz diye.

Y/N: NEDEN SEVDİ HA, NEDEN? Her şeyin yalan mıydı? *öpüşünü, sevişini, gözlerini, kalbini, bana yaşattığın her hissi özledim... Yokluğunun acısı dışında* 

Tabi benim onu görmeye cesaretim var mı? YOKK!

aynı ortamda baş başa kalmaya cesaretim var mı?YOKK!

zaten bu yüzden bugün gidiyorum. Çünkü Min Ji bugün onunla buluşacakmış.

Mecburen gidip kendim alıyordum, zaten kapının kilidi hala aynıydı. Yani anahtar bende vardı. *umarım evde değilsindir Jungkook!*

Göz yaşlarımı sildim. Ağlamıycaktım. Kapıyı çaldım. O açtı.

Y/N: *ahh...LANET!*

Jungkook | VampireHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin