İyi okumalar...
. . . (ertesi gün:)
Sabah uyandım. Saate baktığımda 5'ti. Doğruldum ve yan tarafıma baktım. Onun parfümü vardı. Özlediğimde, kokusunu içime çekebilmek ve o kokuyu sonsuza dek hatırlayabilmek için, sevgili olduğumuz dönemlerde almıştım. Gerçi hiç bir şekilde onun kendine has, beni deli eden kokusu kadar güzel, mükemmel, değildi.
...........
Düşüncelerimle baş başkayken, Cameron odaya daldı. O kadar sert açmıştı ki, korkmuştum.
Y/N: noluyor be!?
CD: geç kaldık!?
Y/N: saat daha 5 Cameron!?
CD: ne 5'i be!? Saat 10 olmuş ve bugün aşçı görevindeyiz, çabukk.
Y/N: ben de diyorum neden uyanalı çok olmasına rağmen saat hala 5!? SAAT DURMUŞŞŞ!?
Hafif kıkırdadım. Oda gülümsedi ve odasına gitti. Üstümü giyindim ve beni aşağıda bekleyen Cameron'ın yanına gittim.
(Yazardan; Jungkook sen işe başladığından beri sadece iş çıkışı gelip bakıyor ve evine sağsalim varınca gidiyor.)
Giyindiklerim;
Normalde açık giyinmekten hiç hoşlanmam. Ama artık umursamıyorum. Eskiden olsa Jungkook bana kızardı. Uzun ve biraz kapalı giyin diye. Ama artık kızacak bir Jungkook yok. Ahh....
Cameron ile beraber, geç kaldığımız için üç ay boyunca biriktirip aldığımız araba ile restorana gittik. (Normalde yürüyerek giderdik.)
Cameron ile yemek yapmaya başladık.
Saat akşam 9:30'du ve restoranda çok az kişi kalmıştı. Garsonlar ve bazı aşçılar da aşağıda personele ve yakınlarına özel olan bardaydılar.
Cameron'ın aşırı aşırı ısrarı üzerine bugün işimiz bitince bara gidecektik.
Garson arkadaşımın uyarısı üzerine, memnun olmayan bir müşterinin yanına gitmek üzere önlüğümü çıkardım ve üzerimi silkeleyip, ciddi bir yüz ifadesi takındım.
Y/N: buyurun efendim?
adam: aşçı sen misin? kıllı bu yemek. Utanmıyor musun bunu bana verirken!?
Y/N: kafamda aşçı şapkası ve ayriyeten poşeti varken, bu imkansız!
adam: istersen bu konuyu daha sakin bir yerde tartışabiliriz!?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jungkook | Vampire
Vampire#vampir ~ 1. (08.05.2018) #vampir ~ 1. (04.07.2021) #vampir ~ 1. (28.06.2022) 15.5k kitap arasından #41. #hayrankurgu ~ 38. 2018 de yazılmış bir kitaptır. Onu dikkate alarak okuyun lütfen. Çünkü çok küçüktüm. Düzenleyeceğim elbet bir gün. :( Okul...