6. Bölüm

7K 328 165
                                    

Jk: öp beni.

Y/N: ne? Hayır tabiki de.

Jk: o zaman ben öperim.

Der ve seni dudağından öper. Herkes 'ooooo..' lamaya başlar. Ve Jungkook hızlıca geri çekilir. Sen ona hızla bir tokat atıp 'bir daha bana dokunma' dersin ve odana girersin. Yatağının içine girip ağlamaya başlarsın.

Jungkook neye uğradığını şaşırmıştır ve öylece kalakalmıştır. Kendine gelir gelmez

Jk: siz devam edin ben bir lavaboya gidip geliyorum.

Jm: tamam.

Jungkook lavabo bahanesiyle kalkıp senin odanın önüne gelir.

Jk: Y/N, aaa.. girebilir miyim?

Y/N: git buradan!

Jk: bak b..böyle olacağını bilseydim, ö..öpmezdim.

Y/N: sorun ö..öpmen değil, beni öpmene bir şey diyecek değilim. git başımdan.

Jk: ne o zaman?

Y/N: bunu sana söyleyemem.

Jk: ö..özür dilerim.

Y/N: ta-

odanın içine girer ve yanına gelir.

Jk: bak ben senden çok özür dilerim ama bunun madem bir nedeni var bana söylemelisin.

Y/N: hayır söylemiycem.

Jk: iyi, peki ama sana kendini kontrol edebilmen için kim yardım edicek. Bari buna izin ver.

Y/N: tamam. Zaten istemesem de mecburum galiba.

Jungkook odadan çıkıp salona geçer. Zaten 2 saat sonra kendi evlerine giderler. Onlar gidince kızlar yanına gelir ve neden bu kadar tepki gösterdiğini sorarlar.

Y/N: ben onu seviyorum, ona gerçekten aşığım ama onun bir sevgilisi var. Bu durumda ben ne oluyorum. Her gün onların öpüşmelerini izleyip sonra gelip beni öpmesi.... off

Mj: tamam da belki de sevgilisinden ayrıldı. Ve o da sana aşık.

Y/N: hayır ayrılmadı.

Mj: sen nereden biliyorsun?

Y/N: D, C oynarken telefonuna mesaj geldi ve atan kişi 'sevgilim' diye kayıtlıydı.

Mj: ne?

Y/N: ben biraz uyuyacağım.

Mj: peki canım, iyi uykular.

Y/N: sana da.

. . . . . ( ertesi gün )

Okuldasınız öğle arası gelir. Kızlar ile beraber kantine inersiniz. Biraz sonra sizinkiler gelir. Sohbet edersiniz bir süre sonra sen sınıfa gitmek için izin alırsın.

Jungkook | VampireHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin