Makine ötmeye başlar.
Jungkook 'hayır, ölemezsiiin' diye bağırır. Min Ji içeri girer. Makinanın öttüğünü görünce dayanamaz bayılır.
Jimin onu kucaklayıp senin yattığın odanın karşısındaki odaya götürüp yatırır. O hem Min Ji'ye hem de sana ağlıyordur.Bu sırada seni ameliyathaneye almışlardır ve doktor senin iç kanaman olduğunu fark eder.
. . . . . ( 20 dakika sonra )
Ameliyattan çıkarsın sadece 6 dakikan kalmıştır. Ameliyat hiç bir şeyi değiştirmez. Sadece o an ölmemişsindir.
Jungkook ağlamaktan perişan olmuştur.
Jk: Madem ölüceksin seni sevdi-
Bu sırada içeri Taehyung girer. Gülümsüyordur.
Jk: ( sinirle ) komik bir şey mi var?
Tae: sadece yaşayabileceğini söyleyecektim.
Jk: nasıl? çabuk söyle! Vaktimiz yok.
Tae: onu vampir yapacağız.
Jk: Taehyung~ah seni çok seviyorum, iyiki dostumsun. Peki o nasıl olacak?
Tae: 3 vampir, 1 insan kanı karıştırıp, ona enjekte edeceğiz. Ama uyanırsa...
Jk: uyanırsa ne?
Tae: saldırabilir. Ve saldırdığı kişiyi öldürebilir.
Jk: yeter ki on yaşasın ben onun için ölürüm.
Tae: o zaman diğerlerini de alıp kan verelim.
Jk: hadi çabuk.
Hızla diğerlerine anlatırlar. ( bu arada Min Ji uyandı ) Ve hemen kan verip karıştırıldıktan sonra sana enjekte ederler. Sen uyanmamış hala yatıyorsundur. Ölüm vaktin için sadece 7 saniye kalmıştır. 7-6-5-4-3-2-1-0 .
Gözlerini açtığında yanında sadece Jungkook vardır, hiç durmadan ağlıyordur. Diğerleri ise odanın önündeki oturaklarda oturuyorlardır. Onlarda perişan haldedirler.
Sen birden gözünü açarsın.
Jungkook ayağa kalkar. Sana sarılmak için. Ama senin birden bire dişlerin uzar, gözlerin kan kırmızısı olur ve sen Jungkook'un üzerine yürümeye başlarsın.
Jk: Ne oluyor Y/N, s..sen i..iyi misin?
Y/N: . . . . .
Jk: niye cevap vermiyorsun?
Jungkook'u duvara yapıştırırsın ve boynundan ısırırsın. Jungkook yan etkiyi bildiği için karşı çıkmaz sadece sana 'bir kere gözümün içine bak' der. Sen de son isteği diye düşünüp bakarsın ve birden düzelirsin.
Herşeyi hatırlıyorsundur ama sadece kendini kontrol edememişsindir yani herşeyi bilinçsiz yaptın.
Y/N: b..b..ben ö.özür dilerim, isteyerek yapm-
Jk: biliyorum, sorun değil. Ben zaten bunu göze almıştım.
Sımsıkı sarılıp,
Y/N: çok teşekkür ederim.
Jk: ne için?
Y/N: beni kurtardığın için.
Jk: önemli değil. Bu arada artık vampirsin. Zaten anlamışsındır.
Y/N: evet anladım ama kendimi kontrol edemiyorum. Az kalsın seni öldür-
Jk: ama öldürmedin.
Sana daha sıkı sarılır ve kokunu içine çeker. Bundan ne kadar mutlu olsan da utandığın için geri çekilirsin. Min Ji içeri girer ve senin boynuna atlar. Onunla da sarılmanız bittikten sonra
Jk: Y/N.
Y/N: efendim?
Jk: sana kendini kontrol edebilmen için yardım edeceğim, merak etme.
Y/N: teşekkür ederim, Jungkook~ah. Bu arada ne zaman buradan çıkıyoruz?
Jk: doktor senin yaşadığını bile bilmiyor. Hemen geliyorum.
Jungkook hemen doktoru çağırır ve beraber odaya gelirler. Doktor senin yaşadığını görünce şok olur. Olanları doktora anlatırsınız. Doktor sana her türlü testi yapar ve tüm değerlerinin normal olduğunu görür.
Doktor: ben taburcu işlemlerini hallederim, siz çıkabilirsiniz.
Jk: herşey için teşekkür ederim.
Sizde hep beraber Min Ji ve senin evine gidersiniz. Onlara teşekkür edip Min Ji ile yemek hazırlarsınız. Bir yandan yemek yerken bir yandan sohbet edersiniz. Birbirinizi daha iyi tanıyıp çok iyi arkadaş olursunuz.
Saat Akşam 9 olmuştur. Onlar kalkmak için izin ister ve sizde onları geçirmek için kalkarsınız. Bu sırada kapı çalar. Sen kapıyı açarsın. Gelen kişi Yeni ev arkadaşınız olan HyeRim'dir. O da artık sen ve Min Ji ile yaşayıp aynı sınıfta okuyacaktır. Bu nedenle her halukârda sizinkilerle tanışacaktır. Sen de bu nedenle onları tanıştırırsın. Herkesle tanıştıktan sonra Taehyung, Jungkook, Jimin kendi evlerine dönerler.
Siz önce HyeRim'e odasını gösterirsiniz. O eşyalarını yerleştirdikten sonra yanınıza gelir. Birbirinize başımızdan geçen tüm olayları anlatırsınız. Artık Min Ji gibi o da herşeyi biliyordur.
. . . . . ( Bir Hafta Sonra: pazar günü )
Jungkook'un evinin bodrumundasın. Jungkook sana kendini kontrol edebilmen için yardım ediyordur, aynı zamanda da dövüşebilmeyi öğretiyordur. Bu sırada içeriye Yoon Ji girer.
Y.J: selam aşkım, ben geldim!
diyip Jungkook'un dudağına yapışır.
Y/N: ben en iyisi gideyim?
diyip hızla eşyalarını alıp koşarak oradan çıkarsın.
UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jungkook | Vampire
Vampir#vampir ~ 1. (08.05.2018) #vampir ~ 1. (04.07.2021) #vampir ~ 1. (28.06.2022) 15.5k kitap arasından #41. #hayrankurgu ~ 38. 2018 de yazılmış bir kitaptır. Onu dikkate alarak okuyun lütfen. Çünkü çok küçüktüm. Düzenleyeceğim elbet bir gün. :( Okul...