21. Bölüm

3.1K 166 129
                                    

Medya: okurken dinlemek isteyenler buradan açsın!

Beklemeye ne gerek var diye düşündüm ve attım kuzularım. Daha yeni atmıştım ama olsun.

Aşık oldum dinleyin.

Jimin, Min Ji'nin koluna girdi ve masaya doğru ilerlemeye başladılar.

Bense şahitlik için masaya geçtim. İkinci şahitin gelmesini bekliyorduk. Acaba Jimin kimi seçti?

Şuan itibari ile sorumun cevabını almış bulunmaktayım. -> Jungkook. Ben nasıl bunu unuturum. İkili olarak birbirimizin şahitleri olacaktık. Tabi biz evlenemedik, o yüzden...

Geldi ve yanıma oturdu. Sanki bilmiyormuşçasına sordum.

Y/N: sen ne alakasın?

Jk: sence?

Y/N: ahh neyse.

Gözlerimle ona lazer ışınları atıyordum ki, Nikah memuru konuşmaya başladı. Bu adam bana niye bu kadar çok tanıdık geldi? Neyse...

Nm(nikâh nemuru): öncelikle bütün konuklar bu güzel çiftimizin nikah merasimine hepiniz hoşgeldiniz....

(Düğün ama adam sadece nikahlarını kıycak)

(...)

Mj: evet.

(...)

Jm: evet.

(...)

Nikah merasimi bitti ve çifti dans pistine aldılar. Yani benim biricik arkadaşımı/kardeşimi ve kocasını. Müzik başlamamıştı. Neden diye aval aval etrafa bakarken, birisi elimi tutup beni mikrofonların oraya görürdü. Kim olduğunu anlamak için kafamı kaldırdım. Cameron'dı. O bana sırıtıyordu ve bu sırada müzik başlamıştı. Ona 'niye buradayız' bakışları atıyordumki bırakmış olduğu elimi tekrar tutup gülümsedi ve mikrofona ağzını dayayıp konuştu.

CD: ilk dans şarkınızı biz söyleyeceğiz. Sonsuza kadar mutluluklar!

Y/N: Seni seviyorum Min Ji. (Jimin'e) Sakın onu üzme, o benim tek ailem.

dedim ve Cameron şarkıyı söylemeye başladı.

Benim kısmım gelince ben de söyledim. Ve sonrasını ise ikimiz beraber söyledik.

Bir zamanlar aşıktık, lütfen beni ağlatma
Benim için, sadece sensin
Gözlerimi yumduğumda, seni görüyorum- kulaklarımı tıkadığımda, seni duyuyorum
Lütfen beni bırakma

Jungkook | VampireHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin