Özel Bölüm 2.1.

1.9K 85 27
                                    

Birazcık çocuklarının üzerine oldu ama umarım hoşunuza gider. (medya tavsiyem. Tamamı için.)

Jk: Seni döverim!

Y/N: Yah! Sus!

Jk: Yah! Sus!

Y/N: yaa çok kötüsün. Uyuz kurabiye seni~

Jk: yaa çok kötüsün. Uyuz Kookie~m benim.

Y/N: Hey! Ben öyle bir şey demedim!

Jk: Hey! Ben kesinlikle öyle bir şey dedim!

Dudak büzdüm. Dudak büzdü. Yarım saattir dediklerimi tekrarlayıp yaptıklarımı yapıyordu. Uyuz şey (!).

Y/N: Kookie~

Jk: Kookie~

Y/N: hey! Ben aegyo yapmadım! Ve kes şunu! Bir şey söylemem lazım diyorum!

Jk: hey! Ben aegyo yapmadım! Ve kes şunu! Bir şey söylemem lazım diyorum!

Bakalım şimdi ne yapacaksın Jungkook bey!?

Y/N: Jungkook sen hayatımda gördüğüm en çirkin ve salak insansın. Ah bir de ukala!

Kıkırdadıktan sona konuşmaya başladı. Ne gülüyorsun be!? Neyse etrafta hiç kimse yok.

Evdeyiz zaten. Olmasın da.

Jk: Y/N sen hayatımda gördüğüm en çirkin ve salak insansın. Ah bir de ukala!

Tabi yaa. Bu cümleyi de değiştirerek söyleyecek. Nasıl düşünemedim ben bunu? Off!

Y/N: öyle miii?

Jk: öyle...- miii?

Y/N: öyle miii?

Jk: öyle miii?

Y/N: öyle miii?

Jk: öyle miii?

Y/N: öyle miii?

Jk: yemek mi yanıyor!?

Y/N: NE!?

Ayağa kalktım. Tam koşacakken kahkaha attı. Ben de mutfağa koşar gibi yapıp üstüne atladım.

Y/N: Seni var ya! Büyüdükçe uyuzlaşıyorsun!

Jk: hala aynıyım. Büyümedim.

Y/N: ğööö!

Jk: o neydi?

Y/N: hiiç?

Jk: biraz da kaslarıma vur. Nasılsa acımıyor. Kas yaparsın.

Y/N: senin o kaslarını kesicem. Bir daha aç bak-

Kolumdan tutup beni kucağına yatırdı. Kafam bacaklarında ayaklarım ileriye doğru dümdüz bir şekilde yatı vermiştim. Nasıl yaptı ki bunu?

Jk: yaşlı amcaların göbeklerini izlemekten sıkılmışlardır dedi- ne vuruyors-

(Hea Jung = Hj)

Hj: Baba!

Jk: Prensesi~m. Gel bakalım babaya?

Hj: HAYIR!

Jk: Huh? Neden Mel-

Jungkook | VampireHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin