Beğenmeyecekmişsiniz gibi hissediyorum ama umarım beğenirsiniz.
. . . (ertesi gün)
2 yılın üzerine ilk kez bir sabaha mutlu uyandım. İlk gez güneşin gözümü acıttığına mutlu oldum. Ve ilk kez duvara astığım resmine bakınca 'yine yoksun' diye geçirmedim içimden. 'Sen artık benimsin' dedim. Sen hep benim olucaksın. Hep bu kalbin tek sahibi olucaksın. Seni çok seviyorum. Dedim.
Kalbimde olduğun için teşekkür ederim. İyiliğim için sevmediğin birine katlanacak kadar, beni sevdiğini gösterdiğin için teşekkür ederim. Seni seviyorum.
Kapım açıldı. Kafamı çevirdiğimde karşımda Jungkook vardı. İlk kez rüya-siyah bir gölge olmadığın için çok mutluyum.
Direk banyoya gittim. Elimi yüzümü yıkayıp saçımı düzgünce topladım. Ve banyodan çıktım. Suratımda gerçekten mutlu olduğumu anlatan bir gülümseme vardı.
Y/N: günaydın.
Jk: uzun zamandır seni gülerken görmedim.
Y/N: yüzümü güldüreni bulunca somurtmam merak etme.
Jk: seni seviyorum.
Jungkook kollarını açtı ve bana yaklaştı. Ben de kollarımı açıp ona yaklaştım. Sarıldığımızda sanki dünya durdu. Sanki evren bugünü beklercesine huzur doldu birden. O bana bir şeyler diyor ama ben onu dinlemiyorum. Ses yok görüntü var sanki. Sağır gibiyim. Hiçbir şey duymuyorum. Her şeyi olduğundan daha mükemmel görüyorum. Onun dışında. Çünkü onun kadar mükemmeli de yok, şuan ki halinin daha mükemmeli de olamaz.
Sen benim için fazla mükemmelsin Bay UKALA. Lanet olsun. Ukalalığına bile aşığım.
Bir zamanlar çok itici gelirdin. İticilik gidince yerini kızlarla oynayan serseri düşüncesi aldı. Ve daha sonra da bunların hepsinin yerini herkesin üç harfli olarak tanımladığı o tek kelimeden oluşmasına rağmen ve sevgimi anlatmak için yetersiz bir kelime olmasına rağmen içinde barındırdığı kelimeler ile anlam kazanan o kelime aldı.
AŞK.
O kelime aşk.
Bırakmama,
Yalnız kalmama,
Her daim yanında olma,
Ölümü bile göze alma,
Hayatını ona adama,(...)
İsteği uyandıran olaya denir AŞK.
Kimisine göre tarifi olmayan bir kelime. Kimisine göre hayata anlam katan bir kelime. Kimisine göre ise, gereksiz ve ya yetersiz bir kelime.
Bana göre hiçbiri değil. Bana göre;
ONU BANA KATAN TEK KELİME.
Hayatım boyunca sadece bir kez aşık olacağıma inandım. Ve bu kanıtlanmış gibi şuan. Çünkü ben onca saate, güne, haftaya, aya (...) rağmen ondan vazgeçmedim. Geçemem de zaten. Aşık olduğum kişiyle sonsuza kadar yaşayacağımı söylerdim. Ve ciddi anlamda SONSUZA kadar yaşayacağım.
Hayatıma girip, renk kattığın ve o rengi söndürünce yine sadece ve sadece sen rengini geri verdiğin için teşekkür ederim.
SENİ SEVİYORUM.
Aşağı indik. Ve kahvaltımızı yaptık. Daha sonra da üstümüzü giyinip Taehyunglar'a gittik. Kapıyı HyeRim açtı. Taehyung'un salonda olduğunu öğrenince içeri girdik. Hoşgeldin, nasılsın faslını hızla geçtikten sonra lafa daldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jungkook | Vampire
Vampire#vampir ~ 1. (08.05.2018) #vampir ~ 1. (04.07.2021) #vampir ~ 1. (28.06.2022) 15.5k kitap arasından #41. #hayrankurgu ~ 38. 2018 de yazılmış bir kitaptır. Onu dikkate alarak okuyun lütfen. Çünkü çok küçüktüm. Düzenleyeceğim elbet bir gün. :( Okul...