Keyifli okumalar...
Yerde ki cam kırıklarını toplayıp, müsade istedin ama istediğin müsade verilmedi. Çünkü Mira....
Mira: hey dur! anne bak, bu sana bahsettiğim o sü*tük!!
Y/N: pardon?
Mira: yalan söylüyormuşum gibi konuşma, seni gerizekalı-
Y/N: laflarına dikkat et-
Mira: n'aparsın yaa çok korktum-
Y/N: gözünün yaşına bakmam tek seferde öldürürüm seni!
Mira: sen şu yerleri falan da silsene yaa, çok boş konuşuyorsun. Hizzmetçi.
Y/N: benimle düzgün konuş ben senin hizmetçin falan değilim-
Jk: kesin artık şunu!
Y/N: sen onu şu yanında gezdirdiğin sü*tüğe söyle.
jk: o öyle biri değil-
hayal kırıklığıyla Jungkook'a bakarsın ve dolan gözlerini aldırmadan konuşursun.
Y/N: çünkü ben öyle biriyim dimi!?
Mira: evet!
Y/N: sen artık fazla oluyorsun ama-
Önce koltuğa, sonra masaya basıp üstüne atlarsın. (ne güzel hareket ama jsjdkdkd) saçından tutup aşağı doğru çekersin. (şöyle ayağındaki topukluyla ağzının ortasına tekme atmak daha güzel olurdu da işte idare etcez artık)
Y/N: anladım kıskanıyorsun da, ben senin alay edebileceğin kızlardan değilim. Seni mahvederim.
saçını bırakırsın ve Mira'nın sırtını dayadığı kısımdan tekrar yere inersin. Hiçbirini aldırmadan mutfağa girersin. Biraz sonra da Cameron gelir.
CD: sana gitme dedim.
hıçkırarak ağlamaya başlarsın.
Y/N: bi-lmiy-ordum.
CD: tamam sakin ol.
(Bu arada vampirlerin göz yaşları kurumuyor. Hiçbiriniz de sormadınız şaşırdım doğrusu fllflcfkg. Bizim kız da o yüzden 6 aydır hiç durmadan ağlayabiliyor. 😚♥️)
Y/N: ned-en her yer-de ka-rşım-da?
CD: ne!? Hani onunla kaç aydır hiç karşılaşmamıştın?
Y/N: rüya- rüy-amda be-beni sevdiğini söy-ledi. Zor-undayd-ım dedi. Sen-i kırac-ağım iç-in üzg-ünüm dedi.
CD: *nasıl yaa?* hadi sen eve git ben buraları hallederim.
Y/N: sağol. Herş-ey için.
CD: ne demek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jungkook | Vampire
Vampire#vampir ~ 1. (08.05.2018) #vampir ~ 1. (04.07.2021) #vampir ~ 1. (28.06.2022) 15.5k kitap arasından #41. #hayrankurgu ~ 38. 2018 de yazılmış bir kitaptır. Onu dikkate alarak okuyun lütfen. Çünkü çok küçüktüm. Düzenleyeceğim elbet bir gün. :( Okul...