32. Bölüm

2.4K 144 88
                                    

İyi Okumalar

Jungkook bunu görünce tam oraya gidiyordu ki, esas adam ona arkadan tekme attı. Jungkook yere düşünce, boğazını sıkarak ayağa kaldırdı. Ve sertçe duvara itip, dişlerini boynuna geçirdi. Hızla kanını içerken, Y/N ise bu sırada ağlamaktan perişan olmuştu. Bırak onu diye bağırıyordu.

Kapının çalmasıyla iki adam açmaya gitti, içeri Jiminler girdi. (Çünkü Jungkook gelirken her ihtimale karşı onları çağırmıştı.) Onlar adamları yere sererken, esas adam kaçmıştı. Y/N ise Jungkook'un yanına koştu. Uyan uyan diye dokat atarcasını vuruyordu. (jcfjhdfhh) Diğerleri ile beraber hastaneye gittiler. Durumu pek iyi değildi ama yaşayacaktı. Adam kanının tamamını içmemişti çünkü.

Doktor bayağı bir kan verdikten sonra, Jungkook gözlerini açtı. Y/N hemen ona sarıldı.

Jk: iyiyim sakin ol.

Y/N: beni ne kadar korkuttuğundan haberin var mı aptal!?

Jk: barıştık mı?

Y/N: düşünmem lazım....

Jk: yah! Hadi ama. Kaç yıldır çok özledim seni.

Y/N: ben de özledim. Hep senin yüzünden.

Jk: evet benim yüzümden.

Y/N: tamam... Barıştık Jungkook. Seni seviyorum.

Jk: Ben de seni seviyorum... E hadi gidelim.

Y/N: tamam.

Jm: hey! Biz de buradayız.

Jk: yani?

Jm: bir yüzümüze baksaydın.

Jk: Y/N varken seni napim?

Jm: satıcı hain!

Jk: ne zannettin?

Jm: Neyse hadi gidelim.

Jungkook yataktan kalktı. Ve el ele odadan çıktılar. Hep beraber Y/N'in evine gittiler. Bir süre sonra Cameron ve Mira geldi.

Th: Mira babanı şikayet edicem.

Mira: Ne?

Th: diyorum ki, onu başa geçiren kuruldan gizli iş çevirdiğinden dolayı onu şikayet edicem.

Mira: Ölücek mi?

Th: yüksek ihtimal.

Mira: yapma.

Th: tekrar mı bize saldırsın istiyorsun?

Mira: Hayır ama-

Th: üzgünüm Mira. Bu akşam yola çıkıcam. İstersen sen de babanın yanına git. Vedalaşırsınız.

Mira: tamam.

Mira ağlayarak oradan ayrıldı. Cameron'da peşinden.

Y/N: ne diye pat diye söylüyorsun ki? Alıştırsaydın biraz. babanı öldürücem der gibi oldu.

Th: böyle daha iyi.

Taehyung'un telefonu çalar.

Th: efendim Hye?

HR: Neredesin?

Th: Niye?

HR: yanına gelecektim de.

Th: Y/N'in evindeyiz.

HR: boşver o zaman.

Th: niye?

Jungkook | VampireHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin