22. Bölüm

3K 181 116
                                    

Tam bölümü yazdım telefon kapandı. Bölümün yarısı silindi. Bu arada Vampir kategorisinde 1. Sıradayız. Çok teşekkür ederim. Keyifli okumalar.

Hala beni sevdiğini düşüyordum ama bugünden, bu olaydan sonra bir daha asla ne bunu düşünürüm ne de onun için 'keşke' derim.

Öpüşüyorlardı. Ve Jungkook da karşılık veriyordu. Gözleri açıktı. Yan gözle bana baktı. Umursamadı bile. Gözlerim yine doldu yine ağlamamak için diretiyordum. Yine kalbim ağrıyordu. *senden nefret ediyorum Jungkook* tam gidiyordum ki bileğimde bir el hissettim. Arkamı döndüğümde, Mira'nın kolumu tuttuğunu fark ettim.

Y/N: n'aptığını sanıyorsun sen?

Mira: sevgilim sana bakmıyor diye zoruna mı gidiyor?

Y/N: ne saçmalıyorsun?

Mira: 'senden nefret ediyorum Jungkook' diyen ebem miydi?

Y/N: seni ilgilendirmez. Ayrıca ağzını topla ve düşüncelerimi okumayı bırak.

Mira: n'aparsın?

Y/N: senin toplamayı beceremediğin o koca ağzını toplarım.

Mira: yemez canım. Babamı tanıyorsan anlarsın!

Y/N: babanı mı yollayacaksın? yazık ya koyktun mu şen?

Mira: babamın bir emriyle tüm vampirler seni parçalara ayırır. Aklını başına al.

Y/N: ondan bir tarafların kalkık dimi? Tamam yaa şimdi anladım.

tam yine tokat atıyordu ki bu sefer bileğini tuttum ve çevirdim. Jungkook ise hemen beni ittirdi.

Jk: bileğini kıracaksın, n'apıyorsun sen?

Y/N: umrumdaymış gibi mi duruyor?

Tam ağzını açıp bir şey diyecekti ki, yeni kurtarıcım geldi.

CD: Y/N, Min Ji seni çağırıyor.

Y/N: tamam geliyorum. (Mira'ya dönerek) sevgiline ihtiyacım yok. Siz kaldığınız yerden devam edin.

Cameron'ın yanına gittim ve beraber gelin masasına oturduk. Cameron Jimin ile konuşuyordu ben de Min Ji'yle. Biraz sohbet ettikten sonra gelen sesle hep beraber piste indik. Yine yavaş dans vardı. Cameron ile dans ediyordum doğal olarak. Hemen yanımda dans edenleride az çok tahmin ediyorsunuzdur. (Jungkook ve Mira.) Düğünlerde ne yapılacağını haber veren adam yine konuştu. Dilini arı soksun emi.

Adam: sevgili konuklar, şimdi şöyle yapıyoruz; herkes sağ tarafındaki çift ile eşlerini değiştirsin.

Jungkook ile eş oldum tabiki. Ama zorunlu olsam da onunla asla dans etmem. Belime koyduğu elini ittirdim ve pisten ayrılmak için tam adımımı attım ki bileğimden tuttu.

Y/N: bırak!

Jk: arkadaşının düğününü mahvetmek mi istiyorsun? Alt tarafı dans edeceğiz.

Y/N: sen olmasan mahvolmaz zaten.

Jk: uzatma gel işte!?

Y/N: hayırr!!

Bu sırada Min Ji ve Jimin geldi. Eniştemle dans ettim anlayacağınız.

Dans bittikten sonra Min Ji ile beraber tekrar masaya oturduk. Sohbet ederken saat 23:06 olmuştu ve davetlilerin çoğunluğu dağılmıştı. Bizimkiler vardı bir tek. HyeRim Mira ile bir masada oturmuş sohbet ediyordu. erkekler ayrı bir masada, (Cameron dahil) Bizde Min Ji ile oturuyorduk. Balayına çıkacaklarmış, onun hakkında konuşuyorduk. Nikah memuru geldi. Telaşlı gözüküyordu. Ne olduğunu sorduk. Bize 'imza atılan defteri burada unuttuğunu söyledi'. Birden içimden geldi ve sordum.

Jungkook | VampireHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin