Bölümün sonları diyalog içeriyor. Bilginize.
♥️ Keyifli okumalaaarrrr ♥️
Yazarın ağzından;
Sen onu hala sevdiğini-unutamadığını söylediğinde, Cameron'a seni seviyorum dediğin zaman sarhoşluktan söylediğini düşünmüştü tekrar seni görmeye gelecekti.
. . . (1 Yıl Sonra) (Saat 12)
1 sene geçti ve sen hala unutamadın. İlk gün ki kadar aşıktın. Ve bunu sadece Jungkook biliyordu. Çünkü seni görmek için gelmeye devam ediyordu. Bazen *seni seviyorum* diye geçiriyordu aklından, seni izlerken. Bunu duyup balkona koşuyorsun. 'az önce dedin seni seviyorum diye, Şimdi nerdesin?' diye sayıklamaya başlıyorsun.
Bir rüyadaymış gibi uyanmak için yalvarıyorsun. 'seviyor işte, Beni seviyor' diye kendini yıpratıyorsun ama nafile. Rüyada değilsin çünkü. Ve bu acıdan kurtuluşun yok. Sonsuzluğa kadar seninle. Ölümsüzsün bir kere. Kurtulamıycaksın.
Bugün akşam 5'te Jungkook'un düğünü var ve 5 gün sürücek. Uykusuz kalabilirsiniz sonuçta. Hastanelik olma durumunuz yok. Tabi düğün bilge vampirin biricik kızı Mira'nın olduğu için, Tüm vampirler davetli. Ve hepsine davetiye yollanıyor. Sana da davetiye gelmişti. Jungkook ne kadar engel olmaya çalışsa da engel olamamıştı ve sen şuan kapıyı açmaya gidiyorsun.
Kapıyı açtığında kapının önünde birbirine güzel bir kurdele ile bağlanmış iki tane davetiye vardı. Kafanı çıkarıp bırakanı öğrenmek istedin. Postacı gidiyordu. Davetiyeyi eline aldın. *kimin acaba* diye içinden geçirince *Açmaa* diye bir ses duydun. Jungkook'un düşüncesiydi bu. *Bu ne şimdi, açıcam* dedin içinden sen de. O sesleri artık gaipten duyduğunu düşünüyordun çünkü.
Kapıyı kapatıp içeri girdin. Hava almak için üst kattaki balkona çıktın. Bugün hafta sonu olduğundan çalışmıyordunuz. Cameron Min Ji'nin evinde kalıyordu bir kaç gündür. Sen nedenini bilmiyordun.
(nedeni; Jimin'in Jungkook'a düğün konusunda yardımcı olmak için onunla kalmasıydı. Ve Min Ji ile Jimin'in minnacık bir bebeği olduğundan, Min Ji'ye yardım etmek için gitmişti. Vefalı kuzen işte. Y/N'e de, Jungkook'un düğünü olduğunu söylemek istemedikleri için söylememişlerdi. Ama davetiye çoktan gitmişti ve iş işten geçmişti ne yazık ki.)
Balkonun demirliklerinden sarkarak 'atlasam da ölsem olmaz mı?' diye söyleniyordun.
Aklına davetiye geldi ve ilkini açtın.
"Jeon Jungkook ve Lee Mira'nın düğününe tüm vampirler davetlidir. İlk önce;
(yer ismi yazmadım direk resim koydum çünkü yerini bilmiyorum. dhfgjdgs. Yerinin yazdığını düşünün.)
'da nikahları kıyılacaktır. Ve daha sonra; (birini seçin ve daha çok masa olduğunu düşünün)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jungkook | Vampire
Vampiro#vampir ~ 1. (08.05.2018) #vampir ~ 1. (04.07.2021) #vampir ~ 1. (28.06.2022) 15.5k kitap arasından #41. #hayrankurgu ~ 38. 2018 de yazılmış bir kitaptır. Onu dikkate alarak okuyun lütfen. Çünkü çok küçüktüm. Düzenleyeceğim elbet bir gün. :( Okul...