Jk: sen benim zihnimi mi dinliyorsun?
HR: tek derdin bu olsun Jungkook. 😒
Jk: ah haklısın.
Yazarın ağzından;
. . . (Ertesi gün)
Herkes hastanede uyuya kalmıştı. Uyandıklarında hep beraber kafeteryaya indiler. Kahvaltılarını yaptıktan sonra vampirlere özel olan siteye 'melez tanıdığı olan var mı? Birisi için canını verebilecek bir melez arıyoruz. Lütfen yardımcı olun!' diye bir mesaj attılar.
Mesajın altına birisi yorum yaptı ama adı bilinmiyor. Bu kişi YoonJi'nin hala aranan sülalesinden birisi ve bunu yazan kişi ise melez. Jungkook mesajı görür görmez özelden o kişiye yazdı. 'Görüşebilir miyim?' dedi. Adam da aslında kendisinin melez olduğunu ve YoonJi'nin sülalesinden birisi olduğunu söyledi. Canı karşılığında, tüm sülalesini bu ölüm cezasından kurtarmasını istedi. 'Zaten bir kişinin suçu yüzünden, tüm sülalenin ölmesi saçmaydı ama..'
Jungkook deneyeceğini söyledi ve bu sefer tek başına Bilge vampirin yanına gitmek üzere yola koyuldu. 'Bilge Vampir'le sadece yüzyüze konuşabilir, telefon falan Yok yani'
. . . (Ertesi gün)
Jungkook arabadan indiği gibi korumaları/bekçileri/vampirleri aşarak içeri girdi. Bilge vampire,
Jk: efendim bir melez buldum. Canını vereceğini söyledi.
Bv: şimdi nerede peki. Getir demiştim.
Jk: şeyyy.... ufak bir sorunumuz var.
Bv: neymiş o?
Jk: bu kişi YoonJi'nin sülalesinin bir üyesi ve-
Bv: ne güzel işte. Hiç değilse ölmeden önce canı bir işe yaramış olur.
Jk: ama-
Bv: ne ama?
Jk: canı karşılığında tüm sülalesinin canının bağışlanmasını istiyor.
Bv: bu saçma ve imkansız.
Jk: iyi de bir kişi yüzünden neden hepsi yargılanıyormuş? Bu Da saçma. Hem de çok!!
Bv: sana olmaz dedim. Bu konuşma burada bitmiştir. (Kapıyı göstererek) Çıkabilirsin.
Jk: efendim lütfen. Ne isterseniz yaparım lütfen. Ben bir hata yaptım ve bedelini herkes ödüyor. Bu haksızlık değil mi? Onların yerine benim canımı alın o zaman. Ben Y/N'siz yaşayamam. Ne isterseniz yaparım. Cidden? Onun yaşaması yeterli!
Bv: ne istersem haaa??
Jk: evett.
Bv: o zaman kızımla evleneceksin. O seni seviyor ve bu yüzden evlenmiyor.
Jungkook hala şoku atlatamamıştı. Şoku atlatması bir kaç dakika sürmüştü ve atlatır atlatmaz.
Jk: efendim siz benim Y/N'i sevdiğimi biliyorsunuz. Ben sizin kızınızla evlensem bile ona Y/N'e gösterdiğim kadar ilgi gösteremem ve onu sevemem ben-
Bv: o zaman çıkabilirsin.
Jk: bu mu yani?
Bv: bu!!
Jk: peki. Tamam onunla evlenicem. Ama Y/N ne olcak. O beni severken ona bunu nasıl yapacağım. Hadi bunu Da açıklayın.
Bv: seni başlarda sevmiştim. Sen ölünce başkasını buldum gibi şeyler diyeceksin. Yoksa gelip kızımı üzer. Ve ben de hem sizi hem de herkesi fena üzerim. Anladın mı?
Jk: ama-
Bv: aması Yok. Ya annen ölür (melez olduğu için) ya da herkes yaşar. Seçim senin.
Jungkook arkasını döndüğü gibi kapıdan çıkıp gider. Ne kadar tamam demiş olsa da hala karar verememiştir. Diğerlerine de danışacaktır. Tekrar yola koyulur.
. . . (Ertesi gün)
Jungkook uzun yolculuğunun ardından, hastaneye gelir. Herkes bahçededir. Onlara görünmeden yukarı, odana çıkar. Baş ucuna oturur.
Jk: (ağlayarak) Sevgilim özür dilerim. Eğer seni kırarsam bana çok kızma olur mu? Seni gerçekten çok seviyorum. Tahmin edemeyeceğim kadar. Sensiz yaşayamam dedim, yoksun ve ben hala yaşıyorum. Olduğunda da ben olmayacağım. Neden böyle oluyor ki, ya annemden ya da senden vazgeçmek zorundayım. Biliyorum. Şuan da senden vazgeçmiş gibi gözüküyor olabilirim ama seni hiç birşeye değişmem bunu sakın unutma. Seni seviyorum sevgilim. Ama en azından senden sadece sevgilin olmama şartıyla ayrılacağım. Ama ya annem. Ondan ömür boyu ayrılacağım. İkiniz de yaşayın yeter değil mi? Sen benim yerimde olsan ne yapardın? Başka bir adamla evlenmeyi kabul ederdin değil mi? (Yalandan gülümseyerek ve kendi göz yaşlarını silerek) Hem zaten 1 aya unutursun. En fazla 2 ay. Beni o kadar da sevmiyorsundur. ...
Jungkook diğerlerinin yanına indi ve Bilge vampir ile olan konuşmasının tamamını anlattı. Sonuçta Bilge vampir ona Y/N'in yani senin bilmemen gerektiğini söyledi, onların değil.
Mj: aklını mı kaçırdın sen!?
Jm: başka şansımı var.
Mj: sen bir sus!-
HR: Jungkook?
Jk: hımm?
HR: o buna nasıl dayanacak. Sen onun gözünün önünde başkasıyla olurken, başkasıyla evlenirken, başkasını öperken o ne yapıcak? Sizi mi izliycek. Bir gün o kızla boşanırsan ki hiç sanmam (!) seni tekrar kabul edeceğini mi sanıyorsun? Senden nefret edecek. Hatta sülalesinde bir tane bile vampir/melez/cadı vb. Kişiler olmadığından seni rahatlıkla öldürebilir. Hem kendi sonunu hem de senin sonunu getirebilir farkındasın di-
Jk: evet farkındayım ama başka çarem varmış gibi konuşmayın. Annem mi ölsün yani? En az onun kadar annemi de seviyorum ben. O benim annem, o yokken annem vardı hep. Zaten kadıncağızın hakkını ödeyemem bir de canını mı isteyeyim yani? Bunu benden beklemeyin. Benim için canını da verir ama olmaz. Nasıl onun ölümüne dayanacak gücüm yoksa annemin ölümüne de dayanacak gücüm yok. İkisi de yaşayacak. Zaten beni en fazla 2 aya unutur.
Mj: sana varya diyecek söz bulamıyorum. Ne halin varsa gör. Ama o kızı kırarsan Jungkook, ben de seni kırarım bilmiş ol.
Jm: Min Ji şunu keser misin? Sanki başka bir şansı varmış gibi-
Mj: ahh cidden sen nasıl bir insansın aklım almıyor. Biz kızlar aşk acısını ne kadar uzun bir zaman çekiyoruz biliyor musun sen? Hayır bilmiyorsun. BU YÜZDEN SÜREKLİ BANA KARŞI KONUŞMAYI KES.
Az kaldı kuzular. Çok yakında yaşayacaksınız. Ama yaşamanız için Jungkook'un annesi mi ölcek yoksa Jungkook evlenecek mi?
Ona da az kaldı. Sağlıcakla kalın. Sizi çok çok öpüyorum.
❤️❤️❤️❤️❤️❤️
😚😚😚😚😚😚
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jungkook | Vampire
Vampire#vampir ~ 1. (08.05.2018) #vampir ~ 1. (04.07.2021) #vampir ~ 1. (28.06.2022) 15.5k kitap arasından #41. #hayrankurgu ~ 38. 2018 de yazılmış bir kitaptır. Onu dikkate alarak okuyun lütfen. Çünkü çok küçüktüm. Düzenleyeceğim elbet bir gün. :( Okul...