1. Bölüm

20.6K 617 354
                                    

Umarım beğenebileceğiniz bir kurgu olur. Hepinize keyifli okumalar... 

Başlangıç: 4 Mart 2018

(Vampir kategorisinde 1 numarada yer almıştır.)

Depremden sonra okulda oluşan hasarlar nedeniyle -üniversite 3. Sınıfın ortasında- nakil edildiğimiz okula giriş yaptık. Tabiki en yakın arkaşımla beraber. Şansımıza bizi berber koymuşlardı.

Nakil olan öğrencileri iki-iki sınıflara dağıtmışlardı. Ve biz de yine beraber olmak için başvurmuştuk. Ne hikmetse şansımız yaver gidiyordu bu okul işinde. Her dalda bir kaç tane sınıf vardı. Okul fazlasıyla büyüktü.

VE ARTIK HİKAYEYE GEÇELİM

Sabah okulun ilk günü için sabırsızlıkla üstünü giyinip, diğer işlerini de hallettikten sonra Min Ji ile okula gidersiniz, sınıfı bulduktan sonra içeri girip kendinizi tanıtırsınız ve boş sıraya oturursunuz.

Öğretmen yoklama alır ama sizin adınız yazılı değildir. Bu nedenle:

Öğretmen: Y/N, sen müdürün odasından Yeni listeyi alabilir misin lütfen? ( 2. Dönem geldiğiniz için Yeni liste )

Y/N: Tabi ki ama ben müdürün odasını bilmiyorum.

Öğretmen: N.ö (Nöbetçi öğrenci) sana yolu gösterir.

Sınıftan çıkıp N.ö'nin yanına gidersin.

Y/N: Beni müdürün odasına götürebilir misin?

N.ö: Yürü!

Y/N: ( şaşırmış bir şekilde ) tamam.

N.ö: Geldik burası.

Y/N: aishh! Sinir.

diye mırıldanırsın. Duyar ama,

N.ö: Duyamadım

Y/N: yok birşey.

Seni kolundan tutup sırıtır. Sen içeri girip listeyi alıp çıkarsın.

Y/N: sen gitsene.

N.ö: aynı yere gidiyoruz. Kes ve yürü.

Y/N: benimle böyle konuşma hakkını sana kim veriyor?

N.ö: hımm.. sanırım kendim.

Pis pis sırıtır.

Y/N: ukala.

N.ö: bana öyle söyleme!

Y/N: Ne dememi bekliyorsun? Sanki adını biliyorum!

N.ö: adım Jeon Jungkook. Seninki ne?

Y/N: Bende Y/N, memnun oldum.

N.ö: Ben olmadım. 😎

der ukalaca bir tavırla.

Y/N: UKALÂ

diye bağırırsın.

N.ö: Bana öyle deme dedim.

Y/N: dersem ne yaparsın?

N.ö: vampirlere inanır mısın?

Y/N: onlar gerçek değiller, keşke gerçek olsalardı ama değiller. İyi de sen bun-

N.ö: o kadar emin olma derim.

der ve gider. Sen de sınıfına gidersin kapıyı çalıp içeri girersin ve listeyi öğretmenine verirsin ve yerine geçersin.

. . . . .

Çıkış zili çalar Min Ji'nin işi çıktığı için eve tek başına döneceksindir.

Durağa doğru giderken bir sokak arasında çok tatlı bir köpek görürsün onu sevmek için yanına gidersin. Köpek kaçmaya başlar. Sen de onu kovalarsın. Köpek birden durur.

Ve bir de ne göresin...😱

Merhabalarrr. Bilgilendirme yapmak istedim. Tüm kurgularımı düzenlemeye almıştım. Ancak düzenleme fırsatı bulamadığım için bir tek bu kitabı tekrar yayımladım. Final yapan ya da yapmayan diğer kurgularım (1,5 yıldır) taslakta duruyorlar. Bir gün düzenlersem yayımlayacağım. Hepinize iyi günler dilerim. Hoşça kalın.

Bir de şöyle bir şey var ki, kitabı yazdığımda çelişkilere falan çok dikkat etmedim. O yüzden çok sorgulamayın yanizjjskjss. Öptümmm 😘

Jungkook | VampireHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin