13.

520 117 22
                                    

XDD Troye Sivan mindenütt ott van.
Amúgy köszönök minden kedves kommentet, nagyon jól esett a sok támogatás💖

🌼🌼🌼

Hadd csókoljalak meg!

Ha Yugyeom tudta volna, hogy mindketten ugyanarra gondoltak.

-Mi-miért ne bízhatnál bennem? Szerintem Youngjaeben is bízhattál volna, ha-
-Az más volt! - vágott közbe Yugyeom.
-Őt nem is ismertem, aznap láttam először...bár ő úgy tűnt, rengeteget tud rólam - forrongott, visszagondolva az orvosnak tanuló okoska ficsúrra.
-Őszintén szólva elég hírhedt vagy a suliban, hála a kis balhéidnak - somolygott Bambam, kávésbögréje mögé bújva, mintha így elkerülhette volna Yugyeom felháborodott pillantásait.
-Mindenki csak erről emlékszik rám, de most komolyan...ennyire felejthető lennék egymagamban? - a vörhenyes hajú fiú haragja hamar elszállt, helyébe keserű csalódottság keveredett. De még milyen csalódott lett volna, ha Bambam igazat adott volna neki, ha nem lett volna bátorsága kimondani azt, amire ténylegesen gondolt:
-Már miért is lennél az? Gyeom, az, hogy pár diáknak csak ez jut eszébe amikor meghallja a nevedet, nem azt jelenti hogy unalmas lennél. Nekem például rengeteg más dolog jut eszembe, pedig csak két napja vagyunk beszélőviszonyban - mikor Kunpimook befejezte, hatalmas, csillogó szemekkel nézett Yugyeomra, akinek a belső szervei villámsebességgel cseréltek helyet a beszéd alatt.
-Mik jutnak eszedbe rólam? - kérdezte, s érezte, hogy borzalmasan kiszáradt.

Egyszer meghalok miattad, Bambam.

Érted.

-Persze, mondjam el még ezt is, hogy aztán csak lapátoljam a büszkeséged amúgy is emeletnyi magas halmára - forgatta szemét Bambam kuncogva.

Bárcsak olyan magas lenne! De jelenleg a bokámat sem éri el...

-Akkor előbb elmondom én!
-Kíváncsi vagyok én erre? - húzta fel szemöldökét a másik egy félmosollyal az arcán.
-Hát ezt neked kell eldöntened - rántott vállat Gyeom, majd belefogott.
-Mondjuk nem ismerlek, de ránézésre ezek jutnak eszembe: nem vagy túl magabiztos, ez abból is lejön, hogy nem nagyon beszélsz az osztályban sem. Aztán, kevés barátod van, viszont Wanggal különlegesen szoros kapcsolatot ápolsz, szóval jó barát lehetsz. Sosem hallottalak pletykálni, úgyhogy őszinte és remek titoktartó lehetsz. Ezek igazak? - kérdezte végül, remélve, hogy így kicsit elnyerhette a másik bizalmát.

Bár maga sem tudta, hogy miért akar most ennyire a közelébe kerülni.

-Hű, hát én ennyi mindent nem tudnék rólad mondani - hüledezett Bambam a sok dícséret hallatán.
-Tegyük fel, hogy igazak - tette hozzá, majd erősen gondolkozni kezdett valami hasonló leíráson, ami a legjobban tükrözhetné a vele szemben ülő angyal belsőjét.
-Nagyon szereted a barátaidat, ez biztos, de néha nehéz veled kijönni, mert sokszor furán állsz az emberekhez - Yugyeom nem döbbent meg ezen az állításon, ugyanis a mai napon annyi hangulatingadozáson esett át, hogy abból Bambamnek is bőven jutott.
-Nem vagy rossz tanuló a magatartásod ellenére, de senkinek sincs ötlete, hogy mit keresel irodalom szakon - nevette el magát Kunpimook.
-Nagyon hülyének nézel ha azt mondom, hogy csak ide vettek fel? - erre a másik még hangosabb hahotázásba kezdett, de abban semmi rosszindulat nem volt, csak enyhe meglepettség.
-Komolyan?
-Dehogyis, csak vicceltem. Ez volt legközelebb a táncstúdiómhoz, meg ide jár az összes barátom is - mondta Yugyeom, mielőtt Bambam totális bunkónak nézhette volna.
-Mondjuk olvasni szeretek, ha ez számít valamit - pirult el, de Kunpimook észre sem vette, mert még nagyban próbálta feldolgozni az új információkat.
-Táncolsz? - ez volt az a kérdés, amivel az utolsó jégtömb is megtörhették, ugyanis ez volt az egyetlen téma (a Thai fiún kívül) amiről Yugyeom órákig képes volt beszélni.

Bambam meg képtelen volt ráunni.

Még akkor is legújabb koreográfiáját ecsetelte, amikor visszaértek, a sulihoz, hogy bevárják Jacksont. Gyeom nem kérdezte, hogy miért jön ő is, hatvan Wangot is bevállalt volna az egyetlen és igazi Kunpimook társaságáért.

De ha tudta volna, hogy Bambam mennyire nem kívánta oda legjobb barátját...

🌼🌼🌼

Omg alig volt bátorságom ezt publikálni, remélem azért valakinek tetszett😢

SARCASTIC ANGEL | yugbamOnde histórias criam vida. Descubra agora