[ Előre is elnézést, de ez ma ilyen overprotective és kötekedős nap számomra, lehet szembe fogok menni néhány ember átlag értékrendjével. ]
Elképesztőek vagytok gyermekeim, ilyen rövid időn belül ez a második díjam erre a sztorira, pedig még bőven az elején járunk! Nagyon köszönöm most ezt Szonjaca -nak, még a végén elhiszem, hogy jó a történetem😂😂💕
Tíz tény helyett öt lesz, mert én ilyen thuglife pingvin vagyok:
1. Ma kezdtük el az American Horror Storyt barátnőmmel, és imádooom, függő lettem szerintem😂😂😍
2. Akárki akármit mond, ez a csávesz az életem lett:
Egyszerűen annyira aahw, már alig bírok lojális maradni Sebastian Stan-hez😱😍😍
3. Jelenleg a '30 napos bias challenge'-mben emlegetett haveromat próbálom kijózanítani messengeren keresztül .-.
4. Nagyon-nagyon szeretem az egyetlen eommámat AmeriThaiKong4 -et❤❤🐦💕 (én nem ittam semmit, eskü😂)
5. Utolsó tény fuck yeaaah
Válaszaim:
1. Szüleid hogy reagáltak a kpoperségedre?
Őszintén? Anya a mai napig képtelen elviselni, apa meg egészen bírja, neki mindig szoktam mesélni is.
2. Őszintén!! Ha látsz két srácot vagy csajt az utcán csókolózni, mit csinálsz?
Most nagyon durván szókimondó leszek: leszarom. Magamban lehet megjegyzem, hogy aranyosan, de nem izgatna túlzottan. Nem mennék oda, nem kiabálnék nekik és mutogatnék szívecskéket, ahogy nem is ugranék nekik vasvillával sem. Az ő dolguk, én nem fogok SEMMILYEN módon belepofátlankodni.
3. Milyen a stílusod?
Fingom sincs. Hol ilyen, hol olyan. Talán picit fiúsnak (bár mitől lesz egy ruha fiús??) mondaná a külső szemlélő, de én sem tudom igazán.
4. Melyik tábort erősíted? (Mármint vannak a rockerek, a hippik, meg az antiszocok stb...)
Ezek közel sem nevezhetők táboroknak. A rockerek egy zenei ág fizikai (és rohadt menci lol) megtestesülései, a hippi egy beteg korszak volt, ami már elég régóta nem divat, az antiszoCIÁLISAK pedig egy szerencsétlen pszichológiai malőr következményei. (Nem becézgetjük őket. Soha.)
Meg szerintem alapjáraton ez az egész táborosdi hülyeség, mindenki legyen olyan, amilyen szeretne, akkor, amikor szeretné: a különböző lelkivilággal, különböző stílussal rendelkező embereket nem kéne táborokra osztani (ahogy a szexualitásokat sem, de ez egy másik téma).
Úgyhogy itt sem tudok normális választ adni: nem tudom, milyen táborba tartozok. Gólyatáborba, maybe, de annak már vége van😂5. Van hangszóród? Ha igen, milyen?
Nincs, a telómnak van, az bőven elég XD
6. Van olyan dolog, ami nélkül nem tudsz élni?
Oxigén? Najó, ezt a viccet nem sütöm el, inkább mondok egy frappánsabbat:
Anyám, mivel nélküle egy zacskós levest sem tudom megcsinálni😂kb éhenhalnék, ha nem lenne7. Várod a sulit?
Még jó hogy! Városmajori bícsízzz!
8. Mennyi az idő?
23:11 és a haverom még mindig csutakrészeg...
9. Mit gondolsz a kilépett tagokról? (Exo)
Mint minden más kilépett tagról: Remélem jól megy soruk.
10. Szerinted milyen a szexualitásom?
Nem tudom, az ilyet nem szoktam megkérdőjelezni, főleg, mert nem is ismerlek. Az meg a másik, hogy mint már említettem, ellene vagyok a szexualitások megkülönböztetésének. Ember vagy te is, porból lettél, porrá leszel, mint mindenki más. Ennyi.
Csak egy kérdésem lesz, de ez ilyen kifejtős, mert erre kíváncsi vagyok:
1. Szerinted milyen ember vagyok?
Jelöltjeim:
AmeriThaiKong4
btchmonkey
AmeliaBARMY97Jóéjt guys, holnapra majd próbálok hozni részt❤❤
STAI LEGGENDO
SARCASTIC ANGEL | yugbam
Fanfiction"Kim Yugyeom, te olyan rosszindulatú vagy, hogy még az óvodában is tumor volt a jeled!" Amelyben Kunpimook próbálja kihúzni újdonsült szarkasztikus angyalát a tinédzser-korból, miközben ő maga is nyakig benne van. #150 in Fanfiction