💏Κεφάλαιο 9- Διαπραγμάτευση ζωών

258 11 0
                                    

Quote of the day

Πλευρά Ειρήνης

Μόλις έφυγα από το γραφείο, κατευθύνθηκα στην αίθουσα συσκέψεων. Σκεφτ'ομουν συνεχώς αυτά που μου είπε ο Άλεξ, και δεν είχε άδικο. Λογικό να θέλει να δει τα παιδιά του μετά από 5 χρόνια εκ'των οποίων τα 4 ήταν σε κόμμα. Μπήκα στην αίθουσα και με περίμενε η Γεωργία και άλλοι 2 άντρες που ήταν υπεύθυνοι για τις υπόλοιπες αρμοδιότητες της εταιρίας.

Κάθισα στην κεφαλή της γυαλινης τραπεζαρίας και έδωσα την άδεια για την έναρξη της σύσκεψης.

Γεωργία: "Είναι η καλύτερη, μέχρι τώρα, προσφορά. Μας προσφέρει κέρδος και ασφάλεια. Πιστεύω πως η έξοδος μας στην Αμερική θα είναι μια κίνηση αποτελεσματική για τη μετέπειτα πορεία της εταιρίας. "

Ειρήνη: "Έχεις την οικονομική τους κατάσταση; "

Γεωργία: "Βεβαίως. Δεν υπαρχουν χρέη και δάνεια. Στην πραγματικότητα είναι δύο οι μέτοχοι. Κάτι το οποίο είναι καλό επειδή δεν θα χρειαζεται για κάθε μας απόφαση να ψάχνουμε πολλά μέλη. "

Ειρήνη: "Θετικό για αρχή... Μας έχουν δώσει το συμβόλαιο τους;"

Γεωργία: "Ναι. Βέβαια κάποιοι παράγραφοι μπορεί να μην μας διευκολύνουν αλλα πιστεύω πως με τον διάλογο όλα θα τα βρούμε "

Ειρήνη: "Εγώ δεν θεωρώ πως μια τέτοια κίνηση θα μας εξυπηρετήσει άμεσα. "

Και κάπως έτσι, επί 2 ώρες, συζητούσαμε τα υπερ και τα κατά αυτής της συνεργασίας. Πιο πολύ για εμένα την ίδια το εκανα για να διαψευστώ αλλά χωρίς κάποιο ιδιαίτερο λόγο.

Αφού τελείωσα από την εταιρία, ο Νίκος πηγε από το σχολείο των παιδιών και εγώ θα πήγαινα για τη συνάντηση των γονέων.

Alive Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt