💏Κεφάλαιο 42-Πρόβα νυφικού και τα μυαλά στα κάγκελα

195 12 0
                                    

Quote of the day 

Πλευρά Ειρήνης(μετά από 5 ημέρες)

Επικρατεί το απόλυτο χάος. Πριν από μια εβδομάδα περίπου, ο Άλεξ ανακοίνωσε μπροστά σε πολύ κόσμο ότι παντρευόμαστε εν συντόμως. Ένα έχω να τονίσω... Δεν έκανε πλάκα. Τώρα είχα την εγκυμοσύνη και παράλληλα είχα τις ετοιμασίες του γάμου, λες και μας βιάζει κάποιος και πρέπει να έχουμε παντρευτεί πριν τη γέννηση του παιδιού. Να φανταστείτε κοντεύω να κλείσω τον πρώτο μου μήνα και έχω τρομοκρατηθεί. Είναι πολύ επικίνδυνοι αυτοί οι μήνες και φοβάμαι μην έχω κάποια αποβολή. Σε λίγες ημέρες,έρχεται η ώρα που θα ανέβω τα σκαλιά της εκκλησίας. Να σημειωθεί ότι δεν έχω βρει ακόμα νυφικό αλλά ευτυχώς όλα τα υπόλοιπα τα έχω κανονίσει και το πιο σημαντικό είναι ότι ο Άλεξ με βοηθάει πάρα πολύ σε αυτό. 

Γεωργία:"Είσαι έτοιμη να πάμε για νυφικό, κουμπάρα;" είπε καθώς έμπαινε στο σπίτι ενώ εγω βρισκόμουν ακόμα με τις πιτζάμες. 

Ειρήνη:"Μα μόλις τώρα ξύπνησα" είπα και χασμουρήθηκα.

Γεωργία:"Τελείωνε.Πήγαινε να ντυθείς πάνω. Σε λίγες ημέρες έχουμε γάμο, και μάντεψε ποια παντρεύεται... ΕΣΥ" φώναξε μέσα στο  αυτί μου για να το εμπεδώσω αν και προσπαθούσα να το ξεχάσω. Ένας ακόμη ρόλος της κουμπάρας, να σου θυμίζει ότι παντρεύεσαι.

Ειρήνη:"Τουλάχιστον παντρεύομαι γιατί το θέλω αυτη τη φορά." είπα καθώς πήγαινα στην κουζίνα για να βάλω τον πρωινό μου καφέ ενώ η Γεωργία με ακολουθούσε αμίλητη.

Γεωργία:"Τουλάχιστον βγήκε γρήγορα το διαζύγιο και δεν είχαμε καθυστέρηση."

Ειρήνη:"Αυτό πάλι που το πας... Να σου πω, ο Νίκος τι κάνει;" ρώτησα καθαρά από περιέργεια.

Γεωργία:"Λογικά θα βοσκάει σε κάποιο κελί του Κορυδαλλού. Τι μας νοιάζει όμως αυτός; Έχουμε έναν γάμο και μια γέννηση μπροστά μας."

Alive Where stories live. Discover now