Quote of the day
Πλευρά Ειρήνης
Δεν πρόλαβα να του πω όσα ήθελα ακόμα και αμέσως ένωσε τα χείλη του με τα δικα μου. Η τρυφερότητα με την οποία εκφραζόταν με έκανε να θέλω περισσότερα. Στην αρχή δάγκωσε το κατω χείλος μου και παράλληλα μου ξέφυγε ένας αναστεναγμός. Τα μάτια μας ήταν κλειστά και ο Άλεξ το εκμεταλλεύτηκε.
Εκείνη τη στιγμή, ακούστηκαν παιδικά γέλια και αμέσως κατάλαβα τι είχε, μόλις, γίνει. Σταμάτησα το φιλί και αμέσως ο Άλεξ έκανε ένα μορφασμό ενώ εγώ κοίταζα εξεταστικά γύρω μου για να βρω τα μικρά βασανιστήρια.
Ειρήνη:"Σας άκουσα. Βγείτε αλλιώς σοκολάτα δεν θα ξαναβρείτε στο σπίτι."
Άλεξ:"Ναι αλλά θα βρείτε στο σπίτι του μπαμπά." είπε και γέλασε ενώ από εμένα εισέπραξε ένα δολοφονικό ύφος.
Αμέσως και τα δύο μου παιδιά ξεπρόβαλαν πίσω απο το καναπέ.
Πόσο προβλέψιμο.
Σηκώθηκαν και μας πλησίασαν. Η Αλεξάνδρα αμέσως ζήτησε να την πάρει αγκαλιά ο Άλεξ και εκείνος δέχτηκε. Το ήξερα ότι έχει καταφέρει να της κλέψει τη καρδιά. Της έχει και μεγάλη αδυναμία.
Χριστόφορος:" Θα πάμε επιτέλους για βόλτα;"
Ειρήνη:"Τώρα είναι μεσημέρι. Λέω να πάμε να φάμε κάπου έξω."
Άλεξ:"Συμφωνώ. Είμαστε όλοι έτοιμοι;"
Αφού απαντήσαμε όλοι καταφατικά, πήγαμε στο γκαράζ. Ο Άλεξ μπήκε στο αυτοκίνητό του και ύστερα εμείς. Θα πηγαίναμε για φαγητό κάπου παραθαλάσσια.
Πλευρά Γεωργίας
Μόλις τελείωσα από το γραφείο, έφυγα γρήγορα για το γραφείο του Λουκ. Αφού βρήκα με δυσκολία πάρκινγκ στη Βουλή, βγήκα από το αυτοκίνητο και πήρα τα πράγματα μου. Για την ακρίβεια πήρα και φαγητό μαζί μου για να φάμε μαζί επειδή αυτές τις μέρες δεν έρχεται στο σπίτι λόγω της προετοιμασίας του για το ταξίδι στο εξωτερικό. Θα πάμε μαζί να συναντήσουμε τον πρωθυπουργό της Γαλλίας με τη γυναίκα του και όπως καταλαβαίνετε ο Λουκ έχει αγχωθεί πολύ.
YOU ARE READING
Alive
Romance🚩Completed Story 🚩Sequel of Love of need 🚩Don't copy my story Μετά από πέντε χρόνια όλα και όλοι έχουν αλλάξει. Ειδικά η Ειρήνη, η οποία παρ'όλο που έχει προχωρήσει στη ζωή της, σκέφτεται ακόμα εκείνον και εκείνη την ημέρα. Τι γίνεται όταν μετά...