💏Κεφάλαιο 28- Δυστυχώς επτωχεύσαμεν

161 12 0
                                    

Quote of the day

Quote of the day

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Πλευρά Γεωργίας

Πανικόβλητη έτρεξα προς το γραφείο της Ειρήνης. Άνοιξα τη πόρτα,χωρίς να τη χτυπήσω, και τα μάτια της με κοίταζαν με τρόμο λες και ήξερε τι έγινε.

Ειρήνη: "Είναι όλα καλά; " ρώτησε ενώ εγώ προσπαθούσα να βρω τον κανονικό ρυθμό της ανάσας μου.

Γεωργία: "Όχι. Για την ακρίβεια, όλα είναι σκατα. Σου έλειψε ο Στέφανος; "

Ειρήνη: "Πώς σου ήρθε τωρα αυτό στο μυαλό; "

Γεωργία: "Είναι στο σαλόνι αναμονής μαζί με έναν κύριο. Απ'ότι φαίνεται αυτοί είναι οι ιδιοκτήτες του εστιατορίου. "

Ειρήνη: "Αποκλείεται. Κάποιος λάθος κάνεις... Αυτό είναι μια στις εκατό πιθανότητες. "

Γεωργία: "Και όμως..συνέβη σε εμάς."

Ειρήνη: "Καήκαμε ολοσχερώς " είπε και ετοίμασε τα χαρτιά της.

Αμέσως βγήκαμε έξω από το γραφείο και κατευθυνθήκαμε προς την αίθουσα συσκέψεων. Καθώς περνούσαμε ,από το σαλόνι αναμονής για την αίθουσα, δεν υπήρχε κανείς εκεί. Με νόημα κοίταξα την Ειρήνη και ύστερα φτάσαμε στην αίθουσα. Όταν άνοιξε η Ειρήνη τη γυάλινη πόρτα, βρέθηκε αυτός μπροστα μας μαζί με έναν γκριζομαλλι κύριο. Τους χαιρετησαμε ευγενικά και έπειτα ο καθένας έκατσε στην θέση του για να ξεκινήσει η σύσκεψη .

Πλευρά Ειρήνης

Εδώ και δύο ώρες προσπαθούσαμε να τους πείσουμε ότι η επένδυση τους θα ήταν ένα καλο επιχειρηματικό βήμα αλλά φαινόταν ότι κάτι είχε αλλάξει.
Αρνούνταν οποιαδήποτε προσφορά ή τιμή γνωριμίας και κανονίσαμε το επόμενο μας ραντεβού για την επόμενη εβδομάδα.

Alive Where stories live. Discover now