💏Κεφάλαιο 24-Γνώριμα μάτια

204 9 0
                                    

Quote of the day

Quote of the day

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Πλευρά Άλεξ

Όταν ο Λουκ έφυγε από το σπίτι, η Ειρήνη άνοιξε την πόρτα και έτρεξε κοντά στην Γεωργία ως ένδειξη συμπαράστασης. Από τα λίγα που ακούσαμε, ή μάλλον κρυφακούσαμε, η Γεωργία δεν δεχόταν να ακούσει καμιά δικαιολογία και αυτό είχε ως αποτέλεσμα να κάνει την κατάσταση πιο περίπλοκη από πριν. Η Ειρήνη είχε αγκαλιάσει τη Γεωργία ενώ εκείνη παράλληλα έκλαιγε ασυστόλως.

Ειλικρινά τέτοια κατάσταση δεν έχω ξαναδεί στη ζωή μου. Αποφάσισα να πάρω δραστικά μέτρα. Πήρα το κινητό μου στα χέρια μου και κάλεσα τον Λουκ όσο προχωρούσα στην κουζίνα για να μην με αντιληφθούν τα κορίτσια.

Όσο περνούσαν τα λεπτά, ο Λουκ δεν σήκωνε το κινητό του. Προφανώς θα ήταν σε κάποιο μπάρ και θα έπινε ή στην καλύτερη είχε εξαφανιστεί από προσώπου γης. Όταν άνοιξα τη πόρτα, άκουγα την Ειρήνη να προσπαθεί να λογικέψει τη Γεωργία δίχως επιτυχία.

Ειρήνη:"Εγώ το μόνο που θα πω είναι να κάτσεις να τον ακούσεις. Δεν ξέρεις για ποιον ήταν το γράμμα αφού δεν έγραφε παραλήπτη."

Έβλεπα στο πρόσωπο της Ειρήνης την απελπισία ζωγραφισμένη και από τα νεύρα μου κοπάνησα την πόρτα της κουζίνας, με αποτέλεσμα να τραβήξω τα βλέμματα τους πάνω μου.

Άλεξ:"Γεωργία, το γράμμα προοριζόταν για εσένα. Το δαχτυλίδι επίσης. Θα σου το έδινε αυτό όταν θα έφευγε για Γαλλία. Ήξερε πως ήθελες να μείνεις Ελλάδα επειδή η Ειρήνη και τα παιδιά θα βρίσκονται σε κίνδυνο. Αυτό είναι όλο. Αν θες πίστεψε το,αν δεν θες καληνύχτα."

Μετά από αυτά τα λόγια, ανέβηκα τη σκάλα που οδηγεί στα υπνοδωμάτια και από πίσω μου να είναι η Ειρήνη με τη Γεωργία. Μπήκα στο δωμάτιο και άρχισα να ξεντύνομαι όταν άκουσα τη πόρτα του δωματίου να ανοίγει και να έρχεται προς το μέρος μου.

Είχα ξαπλώσει στο διπλό κρεβάτι και παρατήρησα τα ζυγωματικά της να αποκτούν ένα ροζουλί χρώμα.

Alive Where stories live. Discover now