- Kook, zseni vagy. Ezen a szinten merre van a könyvtár?
- Hatodik folyosó, kettes elágazás, hetedik ajtó a jobb oldalon - a fiatalabb mutogatott ide-oda, de egy szcientológusnak nincs szüksége erre.
Yoon Gi a papírt kezébe véve rohant ki az ajtón és sietett a könyvtár felé. Útközben nem figyelt maga elé, így fellökött valakit. Az illető fájdalmas nyekkenéssel érte el a kő padlót és bosszúsan nézett fel a megszeppent szőkére, de mikor meglátta, ki is áll előtte, hitetlenkedve pattant fel és szorosan megölelte.
- Yoon Gi, mit keresel itt? Nem lenne szabad erre mászkálnod - rótta meg Jimin az idősebbet, aki miután felfogta, hogy az, akit meg kell védenie itt áll előtte, védelmezőn visszaölelte.
- Fontos dolgom van, amit csak itt tudok elintézni. Ne aggódj Chim, minden rendben lesz.
- Nem Yoon Gi. Ebben az agymosó intézetben semmi sincs rendben és nem is lesz. Vigyázz magadra - a szürke hajú elengedte hyungját majd sietősen távozott, Yoon Gi pedig újra a feladatára koncentrált.
Mikor beért a könyvtárba, azonnal az ott dolgozó hölgyhöz sietett és a pultra tette a cetlit. A nő felvont szemöldökkel várt, amikor is a szcientológus kapcsolt, és előhúzta kártyáját amit megmutatott az előtte állónak. Egy bólintás után az alacsony, idős hölgy eltűnt a raktárban és egy borzasztóan vékony könyvvel tért vissza amit átnyújtott a szőkének.
- Mikorra kell visszahoznom?
- Egy hét. Magának kedvezek.
- Köszönöm - ezzel Yoon Gi kisietett a poros, áporodott szagú helyiségből és útját azonnal Kookék szobája felé vette. Tudta, hogy Jimin is ott lesz, de ez nem volt egy akkora titok, így a szürke előtt is bátran megbeszélhették a fiatalabbal.
- JungKook, megjöttem - nyitott be a szőke a szobába. Taehyung nem volt bent, ez megkönnyebbüléssel töltötte el a professzort. Leült az egyik asztalhoz közeli fotelbe, és kinyitotta a könyvet a jelzett oldalon. Nem csalódott NamJoonban, most is jó munkát végzett.
Mindeközben Jimin szülei szüntelenül az orosz várost járták, újabb és újabb csemetéket, tizenéveseket keresve. Nagyon jól tudták; azzal, hogy elmenekültek Koreából és egy Dél-Amerikában felépített, a Szcintológiához hasonló szervezetneknek kezdtek dolgozni, saját és egyet fiukat veszélyek sokaságának tették ki. De nem tehettek mást. Elárulták őket, mikor egy alig tíz esztendős kislány életét akarták megmenteni azzal, hogy nem viszik az intézetbe.
Ezért a ballépésükért Jiminnel fizettek.
Az oroszországi küldetésük során pedig csak egy dolog járt a fejükben. Minnél hamarabb vissza kell majd térniük Koreába.
Befogókként elsősorban a feladatuk az volt, hogy tíz és tízenöt év közötti fiatalokat, gyerekeket vigyenek az intézetbe. Ezért is láthatta őket Jimin mindig új diákokkal. Nem csak befogók voltak, hanem betanítók is. Az alap szabályokat és követelményeket közölték az újoncokkal, akik eleinte boldogan és bólogatva értették meg, mit szabad és mit nem. Boldogok pedig azért voltak, mert egy olyan családból lettek kiszakítva, ahol a szülők borzalmas életet éltek és ezt a gyermekükön vezették le, vagy éppen a nincstelenségből, az utcáról karolták fel őket.
JungKook anyja is hasonló szerepet töltött be. Ő is befogó. Viszont nem ő tanította be itt a diákokat.
Ezt a feladatot egy másik nő végezte, Mrs. Kim. Kedves volt, segítőkész és próbálta a dolgokat úgy intézni, hogy a legkevésbé látszódjon a gyerekeken a lelki terror jele. Ugyanis csak kedvesnek mutatta magát. Talán ezért volt az, hogy a fiával is könnyen barátkoztak az emberek. Pedig nem kellett volna. Kim Taehyung már így is túl sokat tudott.
Nem véletlenül nem volt akkor a szobában Yoon Giékkal.
Tervezett.
Terveznie kellett, hiszen JungKookhoz kötődött. Őt semmi pénzért nem tudta volna bántani. A fekete hajút csak megtörni kellett.
Viszont ezzel az egy dologgal elkésett. Kookot már rég a szőke vonta irányítása alá. Együtt keresték a kiutat abban a könyvben, miközben a mellettük ülő Jiminnek fogalma sem volt arról, mit is nézett pontosan.
Térképet, hálózatokat, alagutakat és régi írást. Ennyit értett meg belőle. Viszont ezek a szavak nagyobb jelentőséggel bírtak mint bármi más.
- Hyung, megtaláltad? - kérdezett rá a legfiatalabb.
- Meg - csapta össze a könyvet Yoon Gi, és felállt - NamJoon közelebb van mint hinnénk.
Ahoy guys,
Ehh, nice. Dupla rész, cuz a vasárnap kimaradt. 👌
YOU ARE READING
◀Scientology ✒ YoonMin▶ /Completed/
FanfictionA Park szülők munkája olyasmi, amit még a saját tulajdon fiuknak sem árulnak el. De ha már szorul a hurok, nem tehetnek mást: közölniük kell, mi is folyik itt. Jimin még fiatal, ám ha a Nagy Testvér tudomást szerez a szökésről, nincs menekvés. Min...