Na hát helló.
Sikerült összeszednem nagyjából a gondolataimat és a dolgokat, úgyhogy:Kezdjük mondjuk pár kulisszatitokkal, vagy valami hasonlóval én úgy gondolom.
Szerintem megfogalmazódott pár kérdés a fejetekben amikre ugyan túlnyomó többségben kaptatok választ, de azért maradhatott pár elvarratlan szál.Rövidítések:
ZM - Zárthelyi manipuláció
EPK - Elkülönített professzori kezelés(Nem voltam túl kreatív, hát evvan 😅😆)
Minden más:
▪ Taehyung és JungKook kapcsolata:
Megtudhattuk, hogy mind a két fiú többet érez, mint barátság, viszont a végére sem született véglegesítés, hogy mi történik a kettejük kapcsolatával és jövőjével.
Az én elképzelésemben hosszú évekig nem látják még egymást, mivel két külön, egymástól messze álló klinikára kerülnek, hogy átvizsgálhassák őket.
Viszont azért is hagytam befejezetlenül a TaeKook páros jövőjét, mert szerettem volna, ha úgy képzelitek el, ahogy szeretnétek.▪ JinJin:
Sokat segített a srácoknak, az elejétől kezdve Yoon Giék oldalán állt, ezt köszönjük neki.
Miatta juthatott el a fő párosunk - főleg Yoon Gi - addig, hogy harcolhattak a kijutásért.▪ NamJoon:
Eredeti felállásban ahogy elképzeltem a legelején, nem halt volna meg. Aztán tovább gondoltam a történetet és próbáltam reálisabb és hűbb (hűebb?? Idk, sorry) lenni a történethez, ezért kellett bele egy kezdetleges tragédia.▪ Hoseok:
Hoseokot szeretjük. Segített egy apróságban és ezt köszönjük neki.▪ Nagy Testvér:
Na, róla semmit sem tudtunk meg azon kívül, hogy magasabb mint Jimin és Yoon Gi, és hogy kábé 23 éves.
Őszintén megmondom a tutit, a kilétéről nekem sincs fogalmam. Ő egy olyan személy, akiről többet szerintem sosem fogunk megtudni.
\(°~°)/▪ Dr. Wu:
A köcsög szcientológus akit mindenki utál :D
Több jelenetet szántam eredetileg a drágának, de ennyire futotta sajnos.A befejezés:
Na és akkor a befejezés. Így is szétcsapkodtatok, mi lesz itt, ha leírom a következő sorokat, jesszus.. :'D
Az eredeti és szépen kigondolt első verziómban NEM haltak volna meg.
Aztán jött NamJoon. Aztán átértékeltem az egészet és bumm. Kilyukadtam Yoon Gi halálánál. Ráadásul annak a résznek, amikor Jimint lőni tanították jelentősége lett volna a "Csak Yoon Gi hal meg" befejezésnél, ugyanis Yoongs valami olyasmit mondott Chimnek ha jól emlékszem, hogy: 'Nem számít mi történik, valakit le kell majd lőnöd.'
És ez azért lett volna fontos, mert a szerelmét kellett volna lelőnie, azaz Yoon Git.
Ezután, mivel ennek pontos okot nem találtam az elmémben, úgy gondoltam, akkor is csak a szőkénk fog "meghalni", mert a NT lerántja magával ugye stb, de Jimin tovább él.
"Meghalni." Ahha. Epilógusban ebben a verzióban az lett volna, hogy Yoon Gi csak csonttörésekkel kórházba kerül, ugyanis a mi drága NT-nkre esett volna, és hónapokkal később bekopogtat Jiminhez. És happy end.
Aztán fejbevágott a valóság, miszerint egy nyolcadikról való esést nagyon nem tompít ha egy emberre esel (persze vannak kivételek de na), szóval végül mindketten a túlvilágra kerültek, mert így láttam jónak.
BINABASA MO ANG
◀Scientology ✒ YoonMin▶ /Completed/
FanfictionA Park szülők munkája olyasmi, amit még a saját tulajdon fiuknak sem árulnak el. De ha már szorul a hurok, nem tehetnek mást: közölniük kell, mi is folyik itt. Jimin még fiatal, ám ha a Nagy Testvér tudomást szerez a szökésről, nincs menekvés. Min...