✖Third✖

268 45 18
                                    

Érdekesen teltek a napok Jimin számára, hiszen az omniózus zenehallgatás óta Yoon Gi minden este megkéri a fiatalabbat hogy hallgassank együtt valamit.

A szürke kezdett feloldódni mestere társaságában. Ha az idősebb kérdezett valamit, Jimin már nem dadogott, és gyakran fordult elő, hogy együtt készítettek vacsorát is.

Az órákról egyikőjük sem késett, pedig régi szokása volt mindkettőnek. 

A mai nap sem volt kivétel. Yoon Gi időben kezdte minden óráját, a fiatalabb pedig percekkel kezdés előtt ért be a termekbe. 

Viszont Jimint egy dolog nem hagyta nyugodni. A szülei.

Az elmúlt egy hétben nem jelentkeztek, a Szcientológia épületén belül sem találkozott velük.

Ennek ellenére reménykedett.

Remélte, hogy egyszer újra látja majd őket.

Yoon Gi pedig balga módon tartotta a fiatalabban a reményt.

- Park Ji Min! - Dr. Wu kemény, érces hangja szelte ketté a levegőt és rántotta vissza a szürke hajút a valóságba. Azonnal felállt az említett, és a szemkontaktust megteremtve várta, mi lesz a büntetése - Óra után beszédem van veled! Leülhetsz!

Jimin minden szó nélkül tette amit kellett, helyet foglalt, és várt. Boldog volt. Osztálytársai csodálkozva, és hitetlenkedve néztek a fiúra, hiszen ha valakit azon kapnak, hogy nem figyel az órán, annak a minimum büntetése egy legalább két órás ZM.

Talán ezért is volt annyira boldog a szürke.

Boldogsága viszont azonnal eltűnni látszott, mikor a csengő megszólalásakor egy ismerős szőke hajkorona lépett a terembe.

Örömét a rettegés, és félelem vette át, hiába tudta Yoon Giról a tényt, miszerint nem fogja őt bántani. Dr. Wu bármire képes, és ha egy OT III-mas szinten lévő belső kör tagot is beszervezett, akkor ebből jól semmiképpen nem jöhet ki.

Megvárták, amíg a diákok kivonulnak a teremből, és az órát tartó professzor máris egyenrangú, de mégis egy fokkal felsőbbrendű társához fordult.

- Dr. Min, ennek a fiúnak sürgős EPK-ra van szüksége. Mint a belső kör tagja, a Nagy Testvér segéde, megkérném, hajtsa végre ezt a feladatot - mondandója végén meghajolt, és nem mozdult. A professzorok is tudták, hogy kérésük utáni meghajlásból csak és kizárólag akkor mozdulhatnak el, ha arra felszólítják őket.

- Miből gondolja, hogy számomra megfelelő lesz ez a fiú? - a szőke érzelemmentesen nézett Jimin szemeibe, miközben Dr. Wu válaszát várta.

- Ön kellő képpen kemény, és rideg, Dr. Min. Ugyanakkor megbízható. Kérem, vállalja el.

- Legyen - hangja szigorúan, félelmet keltően csengett, amitől még egy kőszikla is megrepedt volna. Nem hiába tartottak Yoon Gitól - Álljon fel! Elvállalom, de kizárólagosan a saját szobámban. És ezen idő alatt nem zavarhat senki.

Dr. Wu bólintással jelezte feljebbvalójának, megértette amit kért.

A szőke karon ragadta Jimint, aki megkövülten állt egy helyben, majd villámgyorsan száguldott át vele a sötét folyosóra, ahol szobájuk pihent.

Beléptek az otthonos, mégis barátságtalan helyiségbe, de Yoon Gi nem állt meg ennyinél. Lelökte a fiatalabbat a fekete huzatos kanapéra, csuklóit erősen szorította, míg lábával Jimin lábait fogta le.

Dühös volt. Nem is kicsit.

- Yoon Gi, mit csi--

- Mikor engedtem meg neked Park, hogy a keresztnevemen szólíts? - idegességét nem leplezte, amitől az alatta fekvő teljesen ledermedt. Az igazság az volt, már összeköltözésük első napjától baráti viszonyba kerültek, ezért is lett rémült Jimin arckifejezése.

- E-elnézést kérek Professzor én ne--

- Kuss, Park! Most én beszélek! Mi a jó fészkes fenét csináltál, amiért EPK-t kaptál? Hm? Hatalmas szerencséd van, hogy engem választott Dr. Wu, különben nem úsznád meg egy szimpla lebaszással, remélem ezzel tisztában vagy - a kezdeti kiabálásból és ordítozásból Yoon Gi hangja átváltott sziszegésre, Jimin szemeiből pedig lassan kezdtek előbukkanni a könnycseppek.

Neki ez sok volt egyszerre.

Elvesztette a szüleit,a barátait, csak a szőke volt neki.

Egy egyszerű elbambulásért - ami először fordult elő a héten - EPK-t kapott, ami rosszabb, mint egy ZM.

Most pedig úgy tűnt, hogy az egyetlen barátját is elveszíti.

Fájt neki, rettenetesen. Nem tudta mihez kezdjen, és mikor már a szőke kezei és lábai is eltűntek felőle, akkor sem hagyta abba a sírást.

Yoon Gi eközben lenyugodott, teát készített a fiatalabbnak, remélte így majd megbékél.

De sajnos egyikőjük sem tudta, hogy a mai nappal egy lavina indult el a Szcientológián, aminek a középpontjában nem csak Jimin, de még csak nem is egyedül Yoon Gi, hanem mindketten egyszerre szerepelnek.

Ahoy guys,
Meg lehet kövezni, rip.
Tudom, nem sokat értettetek az EPK és ZM rövidítésekből, de idővel majd kiderül mit tartalmaznak.
Ahogy az OT III-as cucc is még egy rejtély számotokra. (Már akinek)

*Csendben elvonul TaeGit írni*

◀Scientology ✒ YoonMin▶ /Completed/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora