✖Seventeenth✖

180 39 16
                                    

- Hol van Jimin és YoonGi? - fordult Dr. Wu Nam felé.

- Nem tudom - nézett a fekete hajú szemébe magabiztosan. Nem szándékozta elárulni társai hollétét.

- Kutassátok át ezt a termet! Gyerünk - intett névtelen "szolgálóinak" akik mint a robotok mentek, és forgattak fel mindent. NamJoonon átsuhant a félelem.

- Jó! Elmondom.. - kiáltott oda a szcientológusnak aki kíváncsi tekintettel fordult a pasztell felé - Elmentek. El az épületből. Talán még a közelben vannak, nem juthattak messze, hiszen nem rég indultak.. - szomorúan hajtotta le a fejét de szája sarkában egy ördögi vigyor lapult. Tudta, hogy Dr. Wu ezt el fogja hinni és így is lett.

- Indulunk! Jooheon és Shownu, ti ketten menjetek utánuk, ezeket itt én elintézem - mielőtt Namékat végleg kivezették volna a teremből, a pasztell Yoon Gi és Jimin búvóhelye felé nézett. A szőke köszönet képpen bólintott egyet és apró puszit nyomott a szürke hajkoronába.

A teremre sötétség és csend telepedett, de a biztonság kedvéért a keresett személyek még nem jöttek elő csak percekkel később. Az idősebb szorosan fogta Jimin kezét és zseblámpáját bekapcsolva osont ki a folyosóra maga után húzva a fiatalabbat.

- Most hová megyünk, hyung? - kérdezett rá suttogva a szürke.

- Azt hiszem itt az ideje, hogy megmutassak neked valamit, Jiminie - mosolyodott el lágyan a szcientológus miközben folyamatosan haladtak a folyosón - Mászni szeretnél vagy inkább ismerkedni?

- Mi? Ezt nem értem.

- Mindegy - kuncogta el magát Yoon Gi és a csuklóján lévő, órához hasonlító tárgy oldalán megnyomott egy fehér gombot - Ismerkedjünk, az barátibb. Gyere, szedd a lábad! Időhöz vagyunk kötve.

Tempóját gyorsabbra véve folytatta útját nyomában barátjával, aki csak zavart tekintettel és szapora légzéssel próbált alkalmazkodni. Tartott attól, vajon mit tervezett hyungja, de ugyanakkor bízott is benne. Talán jobban bízott jelenleg Yoon Giban mint bárki másban, beleértve saját magát is.

Már rég elhagyták azt a szellőző nyílást, ahol lejutottak a folyosóra de továbbra is csak mentek tovább, míg nem a szőke megállt egy terem előtt. Benyitott a sötét szobába amit azonnal bevilágított a kezében lévő zseblámpa.

Átszelte lépteivel a teret majd a hátsó szekrények és a fal közötti kis résben haladt tovább egyenesen a falig ahol egy ajtó volt. Beütötte a megfelelő kódot mire az ajtó kinyílt és egy fürdőszoba nagyságú légtérbe terelte Jimint majd ő is belépett. Velük szemben még egy ajtó helyezkedett el, ami percek múlva kinyílt és egy piros hajú srác lépett ki onnan.

- Jung Ho Seok, örülök a találkozásnak Jimin - fordult rögtön a fiatal fiú felé aki csak tátogni tudott, mint egy hal, de a kézfogást elfogadta - Gyertek, fél perc és indul vissza ez a masina.

Yoon Gi maga előtt beengedte a szürkét a liftbe, ami oly' annyira hangtalanul közlekedett kora ellenére is, hogy még az sem hallotta aki benne állt. Emelkedni kezdtek, majd a negyedik emeleten megálltak és az ajtók kinyitódtak.

- Köszi Hobie, sokat segítettél - nézett mosolyogva a szcientológus segítőjére aki csak egyet bólintott majd már el is tűnt a lifttel együtt.

Jimin szó nélkül követte jókedvű mesterét a raktár polcai között ki a folyosóra majd egészen a szőke szobájáig. Legalább két hete nem járt itt, ezért most boldog volt, hogy végre ismét itt lehetett.

Yoon Gi lehúzta a kártyáját és betessékelte Jimint a szobába.

- Chim, kérsz teát? - kérdezte udvariasan de a szürke kivételesen visszautasította - Jó, akkor gyere - ragadta meg a szőke társa csuklóját és egészen a kanapé kezdetéig húzta majd megállt a fallal szemben.

Nagyot sóhajtva hajtott el egy képet a falról és kulcsát kikeresve nyitotta ki a zárat. Belökte a falba épített titkosított nyílászárót és belépett a kicsiny szobába ahová a fiatalabb is követte, de ahogy meglátta a bent lévő eszközöket, lesokkolt és álla a földet verdeste.

- Ez..

- Igen Jiminie, üdvözöllek a stúdiómban - vigyorodott el karba tett kezekkel Yoon Gi majd bezárta maguk mögött az ajtót.

Ahoy guys,
Ehh, Not bad.. not bad.. 👌
*lepakolja a részt és elmegy aludni*

(Elírásokért/hibákért elnézést, amint használható lesz az állapotom átnézem! :D )

◀Scientology ✒ YoonMin▶ /Completed/Where stories live. Discover now