- Gyere te is. Szükségünk lesz rád.
Taehyung kérdőn vonta fel szemöldökét, nem erre a mondatra számított. Úgy gondolta, hogy a fekete hajú barátja majd felpofozza, esetleg hisztérikusan felnevetve tépi szét a papírokat. Azonban nem így történt és ez nagyon meglepte a barna fiút.
JungKook bizonytalan volt, bár ezt igyekezett nem mutatni. Félt, hogy a vele szemben ülő megint elárulja majd őket és akkor már biztos, hogy a Nagy Testvér nem fog megkegyelmezni nekik. Ugyanakkor bízni is szeretett volna benne, hiszen az itt töltött hosszú idő alatt kötődni kezdett hozzá és szerette volna, hogy ez a kötelék örökké tartson. Nem gondolkodott túl sokáig, felállt és karon ragadta Taehyungot majd sietősen indult el a sötét folyosón egyenesen Yoon Giék felé. Talán három percre volt szüksége ugyanis ennyi idő alatt ért el a keresett ajtóig. Várakozóan barátjára nézett aki habozás nélkül vette elő kártyáját és engedte be magukat.
- Sziasztok - köszönt Kook a szoba kanapéján ülő kis társaságnak. Nyoma sem volt annak, hogy bármi is történt volna ebben a szobában, a falon sem volt észrevehető, hogy a rajta lévő ajtót bizony elég sokszor használták az elmúlt hetekben. Jimin a fekete hajúhoz szaladt és szorosan megölelte, hatalmas megkönnyebbülés volt számára, hogy barátja épségben volt. A barna felé csak aprót biccentett, nem bízott benne eléggé.
- Figyeljetek, adjunk egy esélyt Taenek. Kaptam tőle egy papírt, és szerintem hasznát tudjuk venni - Kook Yoon Gi kezébe nyomta az összehajtogatott cetlit amit a szőke széthajtott és hümmögve vizsgálgatta. Mindenki feszült volt, az idegesség és türelmetlenség szinte tapintható volt a szobában.
- Igazad van - állt fel YoonGi és JinJin mellé ült - Ki tudsz találni egy kiiktatási tervet? A főbejáraton kéne távozni, ha már az ablakokon nem lehet.
- Persze. Nem ígérem, hogy percek alatt meg lesz, de sietek ahogy tudok - vette ki társa kezéből a lapot és kisietett az ajtón. Dolgozószobájába ment pár emelettel feljebb, ahol minden szükséges műszere meg volt ahhoz, hogy biztonságosan kiterveljen egy hasznos és megvalósítható szökést.
De ekkor még egyikőjük sem tudta, hogy a Nagy Testvér és emberei mindenben előttük járnak. Mindenben.
JinJinnek három nap kellett a tökéletesítéshez. Ezalatt az idő alatt a csapat többi tagja Yoon Gi szobájában készült fel a lehetőségekre, Kook és Taehyung pedig a saját szobájukban szedték össze magukat. Egyenként pakolták táskájukba az ittlétük alatt felhalmozódott papírjaikat a különböző orvosi feljegyzésekről, egy-két ruhát, fürdőszobai eszközöket. Rendet raktak, mintha még mindig itt laknának, holott vészesen közelgett a távozás időpontja.
Jimin ideges volt és a napok során nem telt el egyetlen perc sem úgy, hogy a szürke ne bújt volna a védelmező karok közé. Szerette Yoon Git mindennél jobban. Néha szóba került az is, mit fognak csinálni ha kijutnak innen. Egyikőjük sem tudta teljesen a választ rá, az viszont biztos volt, hogy minnél messzebbre akartak kerülni Szöultól, amennyire csak lehetett.
Jin Woo fáradtan rontott be a szőkeséghez és a bandához kezében a papírokkal, vállán felszerelésével.
- Sikerült? - nézett barátjára Yoon Gi miközben az ölében ülő fiút próbálta nyugtatni.
- Igen - bólintott fáradtan a megszólított és leült, hogy rendesen el tudja magyarázni amit kigondolt - A főbejárat központi vezérlője a Főnöknél van, sehol máshol nincs olyan szerkezet, amivel ki tudnánk nyitni a kapukat odalent. Először is fel kell mennünk a legfelső szintre és az őrök kiiktatásával bejutni oda, ahonnan jöttem. Ezután a belső kör tagjait is sorra el kell távolítanunk. A Nagy Testvér nem fog támadni és nyugodtan ül majd a székében. Oly' annyira nincs lelke már, hogy nem érdekli majd őt, hogy az emberei meghalnak körülötte. Jimin, mivel ehhez te még nem vagy hozzászokva, kérlek, hogy ne próbálj meg lőni. Csak akkor vedd elő a fegyvered, ha valamelyikőnk megkér rá, rendben? - a szürke csak bólintott és próbálta magát lélekben felkészíteni a vérontásra - A Főnököt Yoon Gira bíznám amíg én Taevel és Kookkal a többit intézem el. Különösen figyeljetek arra, hogy a teremben nincsenek rácsok az ablakokon. Van kérdés?
- Nem lenne egyszerűbb lemászni kötélen az ablakokon keresztül? - szólalt meg az eddig csendben ülő Taehyung.
- Nem. A kapukat ki kell nyitnunk és azután a ZM és EKP termeiben található gépek központi rendszerét is szét kell szednünk. Ha kijutottunk, a rendőrség segítségével ki kell majd menekítenünk az itt lévő több mint ötszáz tanulót is. Bármi más kérdés? - senki sem szólt egy szót sem, elszánt tekintettel várták, mi lesz a következő lépés - Remek. Akkor indulás.
E
Ahoy guys!
Hosszúhétvégeee *-*
Pihenjetek sokat :3
YOU ARE READING
◀Scientology ✒ YoonMin▶ /Completed/
FanfictionA Park szülők munkája olyasmi, amit még a saját tulajdon fiuknak sem árulnak el. De ha már szorul a hurok, nem tehetnek mást: közölniük kell, mi is folyik itt. Jimin még fiatal, ám ha a Nagy Testvér tudomást szerez a szökésről, nincs menekvés. Min...